Epilógus & Utószó

128 6 4
                                    

Írói szemszög:



A k-drámába illő esetek óta a párok közt,már eltelt pár hét. Jelenleg mind boldogok és igyekeznek a legjobbat nyújtani az iskolában,a munkahelyen és a kapcsolataikban.

Taehyung nagyon odateszi magát udvarlás terén Jungkook felé,bár még hivatalosan nincsenek együtt,de randizgatnak,minden héten legalább egyszer és már fogják egymást kezét,illetve márpár szerelmes csók is el szokott csattani köztük. Taehyung minden reggel követeli a "Jóreggelt ölelés"-t. A következő randijukon készül megkérni szerelmét,hogy legyen hivatalosan is a párja. Illetve Jungkook nagyon jó hatással van Taehyungra,aki sokkal kedvesebb,kevesebb balhéja van és jobban belehúzott a tanulásba is. Ezt mindenki észrevette és bátyja nagyon büszke rá.

Yoongi és Hoseok bátran felvállalták az egész iskola előtt és az utcán is,hogy együtt vannak,amiért kaptak és még mindig kapnak megvető pillantásokat és gúnyos megjegyzéseket,de együtt szószerint minden akadályt legyőznek és sokan így is boldogan néznek rájuk és támogatják őket. Illetve Yoongi megnyerte a Hoseok szülei ellen indított pert,akik már rács mögé is kerültek 7 évre kiskorúak több éven keresztüli bántalmazásáért. Hoseok ezt először nehezen fogta fel,de aztán elsírta magát örömében,hogy nem kell tovább félnie. Most Yoongi-hoz költözött,a lakásukat pedig meghagyta nővérének és annak barátjának.

Namjoon és Seokjin pedig...nos ők a tökéletes páros. Már az első randi után összejöttek és tökéletesen kiegészítik egymást. Munka után átjárkálnak egymáshoz és Seokjin Namjoont tanítja főzni. Jó sok dolgot összetört Namjoon,de ez a képessége már szerencsére nem szintén gyengült. Illetve annyira szeretik egymást,hogy bár a gyereket még korainak tartják,de már szeretnének közös kisállatot és már nézelődnek is.




___________________________________________


Köszönöm szépen mindenkinek,aki olvasta ezt a könyvet. Személyes véleményem szerint még nagyon látszik rajta,hogy ez itt az első könyvem,de ezt igyekszek majd még fejleszteni.

Remélem azért élvezhető volt.



Következő könyvem:

A 21 éves Jeon Jungkook és a 18 éves Kim Taehyung egy Ibizai nyaraláson ismerkednek meg,amely gyökeresen megváltoztatja az életüket

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


A 21 éves Jeon Jungkook és a 18 éves Kim Taehyung egy Ibizai nyaraláson ismerkednek meg,amely gyökeresen megváltoztatja az életüket.

Holnap hozom az első részt😉

További szép napot!💜

Legalább te szeress (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora