20. rész

65 5 2
                                    


Jungkook pov:


Amikor kinyitottuk az ajtót,egy nagy halom bőrönd fogadott minket. Ezt hirtelen nem tudtam mire fogni és ahogy észrevettem Jin is ugyanezen a véleményen lehetett,mert értetlenül bámulta az előttünk elhelyezkedő csomagokat. Amikor viszont meghallottuk egy lány hangját,azonnal kikerültük a bőröndöket.
Nem kellett csalódnunk,Jennie állt előttünk teljes életnagyságban,a kishugával Nayunnal.
Én azonnal odarohantam megölelni Jennie-t,míg Jin Nayunhoz sietett óda,felkapta,majd megpörgette a levegőben,miközben kedves szavakkal illette.
Én amikor elengedtem Jennie-t,valami furcsát vettem észre rajta.

-Jennie,mi ez a nagy kerek pocak?-és ekkor leesett-Várjunk,csak nem teherbe ejtett téged a barátod?

-Úgy érted a ....-és ekkor felmutatta bal kezét,minek gyűrűs ujján egy gyűrű csillogott- vőlegényem?-mosolygott boldogan és elégedetten.

-AAAAAA!- sikítottam fel. El sem hiszem.- Gratulálok Jennieeeeee! Ugye lehetek a tanúd?-ez volt az első dolog ami eszembe jutott.

-Nem! Én leszek a tanúja!-szólalt meg Jin amikor oda ért közvetlenül mellénk.

-Én leszek a tanúja,én vagyok a... a...-mondanám hogy legfiatalabb,de az nem előny. Ilyenkor úgy sajnálom,hogy én születtem később.

-Na látod,semmit,nem tudsz felhozni. Én vagyok a rangidős,szóval én leszek a tanúja.-szólalt meg Jin büszkén. De ne maaar.

-Nem tehetek róla,hogy én később fogantam meg.-próbáltam valami jót mondani.

-Nem,ez igaz,de attól még így van,szóval én leszek a tanúja.-vágott vissza. Szegény Nayun csak kapkodta közöttünk a tekintetét és teljesen összezavarodott,Jennie meg nagyon agyalt,gondolom azon hogy oldjuk meg ezt.

-Oké,ne veszekedjetek tovább. Megvan mi lesz. Kook,Te leszel a tanúm,Jin te fogsz az oltárhoz kísérni,bár nem vagy vérszerinti rokon,de az nem baj. Na,így mindenkinek megfelel?-vetette fel az ötletet. Haha,ezt megszívtad Jinnie,én vagyok a tanú.

-Jó,én úgyis jobbat kaptam.-mondta Jin majd bement. De ne már,hogy megint ő nyerte meg a vitánkat. Miért nem ügyvédnek ment?
Lassan Jennie is bebattyogott,így én még levágtam egy rövid hisztit,majd én is utánuk mentem.
Az ajtóban Jin szólt,hogy segítsek bevinni a csomagokat.
Mikor megfordultam hogy felvegyek párat,megtorpantam. A járdán Nam és Taehyung álltak,Nam kicsit még elbályolva,gondolom Jintől,Taehyung pedig megilletődött arccal.
Na a jó édes anyjába,ezek is jókor jöttek nézelődni. Remélem nem láttak mindent,az túl égő lenne. Bár az se sokkal jobb,ha csak a hisztimet látták. Basszus,ez sehogy se jó.
Végül csak megfogtam pár csomagot és bevittem a vendégszobába.

Mikor lejöttem a következő csomagokért,Taehyung éppen hazarángadta a még mindig kába Namot. Na dejó,most biztos azt hiszi bediliztem. Bár nem áll messze az igazságtól.

Na mindegy,fel kell készülnöm,Jin valószínűleg befogja akarni mutatni Jennie-t a jövendőbeli pasijának,aki biztos hozni fogja öcsikéjét is.

De jó lesz.

Legalább te szeress (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora