16.rész

79 4 3
                                    

Taehyung pov:

           Nem mondom,nagyon meglepett amit Yoongi mondott. Nem szólaltam meg,de annál többet gondoltam.
     Most komolyan tetszik neki a lúzerke? Igen,tetszik,mert szerelmes biztos nem lehet bele. Amikor mondtam Jungkooknak hogy hozzuk össze őket,valamit sejtettem,de nem gondoltam volna hogy tényleg. Meg amúgyis csak azért mondtam hogy jobban tetszek neki a vicc miatt,és hogy ő is segítsen nekem. Mármint ha ő is segít Yoongiéknak összejönni,igazából abban is segít,hogy Yoongi hamarabb megtudjon dolgokat Hoseokról.
   Legalábbis azt hittem azért csinálja,de úgy tűnik mégsem. Eskü most úgy érzem magam mint egy kisfiú akinek összedöntötték a homokvárát. Igen,szar hasonlat,de most ez jutott eszembe.

   Jungkook se a folyosón nem nézett rám,se amikor bementünk utánuk Yoongival a terembe. Leültünk mögéjük a helyünkre és figyeltük miről beszélnek.

- Na de Kook-sshi,kérleeeeek!-nézett Hoseok bociszemekkel Kookra,amitől ahogy látom legjobb barátom majdnem elolvadt.

-De mégis mit akarsz,mit csináljak? Zárjam őket egy szobába és ne engedjem ki,amíg nem lesz elég bátorságuk vallani egymásnak? Akkor éhenhalnának a szobában.

-Dehogy halnának,Jin Hyung mindenből tud kreálni valami finomat. És amúgy igen,például.

-Mennyi k-drámát néztél te már? Rásegíthetek,de nem kényszeríthetem őket,hogy bevalják egymásnak.

-Miről beszéltek?-hajolt előre Hyungom.

-Namjin! Kook-sshi nem akar rám hallgatni és összehozni őket.

-Hoseok,hányszor mondjam még el,hogy...-nem tudta befejezni,mert bejött a tanár.

-Jó reggelt gyerekek! A mai órát feleltetéssel kezdjük. Jöjjön ki mondjuuuuuk.... Taehyung!-na remek. Ez a tanár valahogy nem szeret. Miért akar nekem még egy ötöst beírni?(szlovákiai rendszer szerint) Ígyis láthatja hogy bukásra állok,bár most Kooknak köszönhetően javulnak a jegyeim.
   Várjunk mi?! Taehyung ne gondolkozz ilyeneken baszki!


     Már az utolsó óra előtti szünetet toljuk,de Kook valamiért még mindig figyelmen kívül hagy,vagy éppen elég ellenségesen néz rám,ami nem tudom miért,de bosszant!
    Minah meg egész nap a nyakamon lóg. Bár ez lehet jó is,hisz valamilyen szinten elteri a figyelmemet,hogy sokszor próbál burkoltan,vagy éppen kevésbé burkoltan tapizni,kényeztetni és izgatni. Szerintem ő még le is szopna a sulifolyosón,mindenféle szégyenkezés nélkül.

- Taetaehhh! A suli után máris hozzád megyek-ahh!-suttogja kélyesen a fülembe Minah,miközben odalent simogat és fogdos. Élvezem.
    Aztán meglátom Kookot,és eszembe jut hogy ezt nem élvezem annyira mint akkor ha Kook csinálná. Nem lesz ez jó. Nem lehetek bele szerelmes,még csak nem is tetszhet. Ha akarnám sem. Nem lehetek buzi.

- Minah! Bby,mit szólnál ha ellógnánk az utolsó órát és inkább kicsit hancúroznánk nálam? Mondjuk a konyhában?-dörmögöm direkt mély és rekedtes hangomon fülébe,amibe aztán bele is harapok gyengéden.
     Erre Minah csak elkezd húzni a házam felé. Hogy megjegyezte az utat.
     Viszont még mielőtt kiérnénk a suliból,látom Kook csalódott és undorodó arcát. Most már undorodik is tőlem. Ezt jól elbasztam.



    Már lementünk Minah-val vagy 5 menetet,a ház szinte minden pontjában és most a következő,valószínűleg utolsó menetet lovagolja le rajtam.

    Lassan közeledek a gyönyörhöz,és el is érem azt,viszont Kookot képzelem oda és majdnem az ő nevét nyögöm véletlenül. Basszus. Ez biztos csak a bűntudat,csak amiatt gondolhatok rá ennyit.

- Minah! Legyél a barátnőm. Vagy a szexpartnerem,vagy hívd ahogy akarod.

-Leszek Taetae. Örülöl hogy így döntöttél.-azzal megcsókolt. Neki ez egy első csók volt mióta együtt vagyunk,nekem meg az a csók ami megpecsételheti a kapcsolatomat Kookkal. És valószínűleg meg is fogja.

   Megvan! Miután Minah elment,át megyek Kookhoz,bocsánatot kérek tőle és elmesélem neki a mait. Hogy mától hivatalosan is van párom. Jó lessz ez.

   Minah pár perce ment el,én meg már Kookék házának ajtaja előtt állok. De valamiért félek becsöngetni. Az ajtót biztos Kook fogja kinyitni,Seokjin autója még nincs itt,így váloszínűleg ő sem. Ez jó,mert nem kell magyarázkodnom,de rossz,mert nem lesz időm kigondolni mit mondjak. Végül erőt vettem magamon és csengettem.

   Várnom kellett egy kis időt mire kinyílt az ajtó. És jól gondoltam,Kook állt előttem,fáradt arccal. Aranyos. Ennyi jutott eszembe. Várakozóan nézett rám,és kicsit mintha dühösen,vagy még mindig csalódottan,vagy nem tudom.

-Szia Kook!

-Mit akarsz? Projectet nem csinálok hejetted,tanulni Hope-ékkal fogunk.

- Bocsánatot szeretnék kérni. Tényleg sajnálom,bármit is tettem,nem direkt volt. És mesélni szeretnék valamit.

-Azt még átgondolom megbocsájtok-e. És mesélni mit akarsz? Gyorsan,nincs kedvem itt álldogálni.

-Barátnőm van. Ma összejöttem Minah-val!

Legalább te szeress (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora