🍓 Hej kochani 🍓
Na początek chciałabym przedstawić Wam moje początkowe zamysły tej oto historii. Zaczęłam ją pisać rok temu i tak jak szybko napisałam dwa rozdziały, tak samo szybko ją porzuciłam, zostawiając gdzieś puste słowa w czeluściach innych pomysłów. Jakoś parę miesięcy temu wróciłam do tego z zamiarem dokończenia, miałam wielkie wizję co do tego projektu. No, ale oczywiście nie dane mi było zaznać tego co sobie zaplanowałam.
Mianowicie, miał być do tego prolog w postaci dodatkowego filmu - zwiastuna. Znalazłam odpowiednią osobę, która mi ten zwiastun wykonała, przeszukałam najciemniejsze zakamarki swojego telefonu i internetu by dostać się do fajnych scen, które mogą się przydać osobie robiącej go dla mnie. Poszło w miarę szybko, otrzymałam swój zwiastun będąc naprawdę zadowolona, lecz pojawił się problem wstawienia. Próbowałam wrzucać wszelkimi sposobami na yt, ale za nic nie chce mi się dodać linku do niego tutaj, choć powinien.
Jakaś ciemna strona mocy postanowiła mi to nieco utrudnić, zostawiając mnie mega poirytowaną i niespełnioną. Chciałam, żeby choć część pracy zrobiona dla mnie i dla was się nie zmarnowała, dlatego też postanowiłam wstawić bezdźwięczny zarys fabuły w postaci pdf, która jako jedyna forma nie uległa buntowi (do czasu jak widzę, niestety nie jest dla was to dostępne). Szkoda, bo plany były takie piękne.
Dziękuję osobie, która go dla mnie zrobiła (może tu kiedyś dotrzesz). Poświęcenie własnego czasu i dokładność koleżanki była niezwykła ❤️
PS. Nie wiem jak czasowo się rozłoży ta książka, gdyż nie jest skończona, a do wrzucenia zmobilizowały (czytajcie - zmusiły haha) mnie dwie gwiazdy, które nie mogły się już doczekać.
Pomysł zaczerpnięty z serialu "Dom z papieru".
CZYTASZ
You're my undoing || Larry
Fiksi PenggemarGrupa przestępcza ściąga całkiem nie przypadkowych ludzi do swej świty. Knucie rocznego planu wymaga niemałych poświęceń, a zaskakujące ich okoliczności całkowicie wybijają profesora z szeregu zadań, które tak uważnie przecież zaplanował. Czy uda im...