Tom
Párty už se docela rozjela.
Všichni už jsou v náladě, co se alkoholu týče.
Povídám si s Marry, je docela hezká a má úžasný nohy, jenomže za ní stojí Hazel a zase si povídá s tím troubou.
Měl jsem co dělat, abych je od sebe neodtrhl, když mu položila ruku na hruď.
Neuvěřitelně mě s tímhle vytáčí.
Já vím, že taky nejsem svatý, ale mám pocit, že mi to dělá někdy jenom na truc."Tome, nechceš jít nahoru?" zeptá se Marry, což mě donutí jí zase věnovat pozornost.
"A copak by si tam chtěla dělat?" usměju se a ona se zachichotá. Vezme mě za ruku a vede mě dovnitř.
Procházíme okolo Hazel a Davida.
Hazel Marry sjede pohledem a zavrtí hlavou.
Ani jeden nikdy neschvalujeme volbu toho druhého.
Vlastně je to náš zvyk.
Ona si vybírá same idioty a já podle ní samé pizdy.
Něco Davidovi zašeptá do ucha a ten se usměje.
Teď mám sto chutí tady raději zůstat a dohlédnout na ní, jenomže představa mojí postele je až moc lákavá.Hazel
David se mi někam ztratil, ale je mi to jedno.
Teď chci jenom dalšího panáka.
Potřebuju na záchod a tak se vydám nahoru do patra, protože tam nikdo nechodí.
Máme tam ložnice, takže když tam někoho nedotáhneme sami, tak tam mají vstup zakázáný.
Zaslechnu vzdychaní a udělá se mi z toho špatně.
Opravdu si ty dva nechci představovat, ale je to těžké, když ta zrzavá holka piští jak myš."Hazel." zaslechnu z toho pokoje, když prochazím.
Moment.
Hazel?"Cože?" ozve se ten pištivý hlas zpoza dveří.
Pak slyším už jenom Toma jak něco blekotá, ale nedá se poznat co.
Dveře do jeho pokoje se rozletí a z nich vyběhne ta holka.
Je úplně vytočená a po tváři jí dokonce teče slza.
Tom tam stojí úplně bez oblečení a já vytřeštím oči.
Rychle se zakryje rukama a já se mu podívám do očí.
Ví, že jsem to slyšela."Hel, já-"
"Promiň." vydechnu a rychle dojdu do koupelny.
Co se to do prdele právě stalo?!
Zamknu se tam a snažím se si to přebrat.
To nemohl udělat.
Po dvou letech, co jsem tu s nimi přece není možné, že by něco takového...
Dneska už se s ním nemůžu vidět.
Vyjdu z koupelny, což znamená, že ale stejně musím projít okolo jeho pokoje.
Už je oblečený a všimne si, že prochazím."Hazel." křikne, ale to už uháním dolů po schodech.
Zamířím do kuchyně, kde je zrovna Bill."Schovej mě." řeknu mu a zajdu za roh.
"Kde je Hel?" slyším, jak se ptá Tom.
"Nemám tušení, co se stalo?" zeptá se ho Bill.
"Udělal jsem takovou píčovinu. To je jedno. Kdyby si ji viděl, dej mi vědět." pronese Tom a odejde. Vydechnu a vezmu si do ruky flašku, kterou najdu příhodně vedle sebe.
Několikrát si silně loknu a vrátím se ven.
Kašlu na to, stejně se mnou jednou bude chtít mluvit.***
Dojdu nahoru do patra a pootevřu dveře od Tomova pokoje.
Na chodbě se svítí, takže dovnitř proudí slabý proužek světla.
Tom už spí.
Dojdu až k jeho posteli a lehce se nad ním skloním.
Políbím ho tvář a pohladím po vlasech."Já se z tebe jednou zblázním." zašeptám a odejdu do svého pokoje.
ČTEŠ
We both know you want me
FanfictionJedna velká parta přátel, z nich čtyři hrají v kapele Tokio Hotel. Hazel se k téhle partičce dostala úplně omylem, ale stala se z nich pomalu rodina. To, že se k jí Tom chová ochranářsky si vždycky vykládala naprosto nevinně, vždyť jsou nerozluční...