Hazel
Kluci už odešli a Bill si šel lehnout, může být něco okolo druhé ráno.
"Líbila se ti oslava?" zeptá se mě Tom, když si zalezeme k němu do pokoje.
"Byla úžasná." vydechnu a přitáhnu si ho k sobě.
Tom
"Vím, že moje narozeniny už před chvílí skončili, ale mám takový pocit, že mě čeká ještě jeden dárek." usměje se na mě a mě okamžitě začnou pnout kalhoty.
Jak to jenom dělá?"Máš správný pocit, ale já si zase vzpomínám, že pro mě něco máš." řeknu a ona mě políbí na krku.
Zavřu oči a pod rukama cítím její nahou kůži, když jí zajedu pod lem trička."Čeká to pod oblečením." pronese potichu.
Nemusí mi to říkat dvakrát, okamžitě jí začnu svlékat a pro moje potěšení se pod normálním oblečením nachází moc hezké spodní prádlo, které není víc, než pár nitek držících zázračně pohromadě.
Zůstanu jako v transu a nedokážu dělat nic jiného, než ji hltat očima."V životě si kvůli mě žádná holka nekoupila něco takového." vydechnu a začnu rukama zkoumat její tělo.
"To víš, jsem prostě výjimečná." zasměje se a jednu ruku mi nasměruje mezi svoje nohy.
A je to v háji, kalhoty určitě prasknou!
Musím se z nich rychle dostat.
Jako kdyby mi Hel četla myšlenky, tak mi začne rozepínat poklopec a já ze sebe stáhnu triko.
Rád bych jí v tom oblečení ještě nějakou chvíli pozoroval, ale zrovna teď na to nemám výdrž.
Svalíme se do postele dřív, než se naděju.
Protočí nás, aby na mě seděla a u toho se dole dotkneme.
Zavřu oči, ale rychle je zase otevřu, abych jí viděl.
Kousky látky jsou k sobě přivázané na mašličky a já jednu po druhé pomalu rozplétám taháním za šňůrky.
Ona mě mezitím dole příjemně dráždí a provokuje tím, že hýbe pánví.
Z tohohle se jednou určitě zcvoknu."Hazel, pokračuj." zašeptám, když se na chvilku zastaví.
Nakloní hlavu na stranu a zvedne jedno obočí."Popros." přikáže mi a já dost nahlas polku, zasměje se.
"Copak, nečekal si to?" zeptá se a trochu se nakloní.
Nemám jinou možnost než se dívat na její bohatý hrudník, je to rozkošný pohled."Prosím." zamumlám a ona po mě trochu přejede.
"Neslyšela jsem tě."
Miluju, když si se mnou hraje.
Ale nikdy jsem nečekal, že bude dělat tohle.
Nějakým způsobem se mi to ovšem zamlouvá."Prosím." řeknu nahlas a ona si na mě bez varování nasedne.
Vzdychne u toho a já zavrčím.
Začne hýbat tím krásným zadečkem a jezdí po mě nahoru a dolů až z toho šílím.
Ruce jí položím na boky a přirážím si jí na sebe o něco tvrději.
Nechci aby tohle někdy skončilo.
Zrychlíme a ona mě políbí.
Dívám se na ní, jak jí nadskakují prsa, jak zaklání hlavu a její dlouhé vlasy jí lezou do obličeje.
Shrnu je a sevřu je v pěsti."Co pro tebe jsem, Tome?" zeptá se mě najednou a věnuje mi pohled, za který by všichni chlapy moc rádi zaplatili.
Už se pomalu nedokážu ovládat, ona sama je udýchaná, kvůli našemu rychlému tempu."Bohyně." vyletí ze mě dřív, než nad tím stihnu uvažovat.
Hazel
"Dobrá odpověď." řeknu zadýchaně a hned potom mi z pusy unikne zasténání.
Ještě zkusím přidat, ale připadá mi, že už to není ani fyzicky možné.
Jednou rukou mi pořád jezdí po těle a druhou vsune dolů, mezi moje nohy, aby si se mnou trochu pohrál.
Nevím, jestli ho za to nesnáším, nebo miluju, ale je to až nehorázně příjemné."Tome." křiknu a už to déle nedokážu vydžet.
Všechny ty pohyby a tvrdé přírazy, které si navzájem dáváme.
Zavzdychá a udělá se dřív než já.
Vykřikne u toho.
Ještě pořád do mě přiráží, dokud se neudělám i já a unaveně si na něj nelehnu."Hazel." zašeptá a v jeho hlase je slyšet spokojenost.
Sesednu z něj, ale zůstanu na něm ležet.
Pevně mě obejme a dá mi pusu do vlasů.
"Tohle už mi nedělej." zasměje se, ale moc dobře jsem viděla, jak se mu to líbí."Uvidíme." odpovím.
Hladí mě po zádech a přikryje nás.
Jsem si poměrně jistá, že tímhle naše noc zdaleka nekončí.
ČTEŠ
We both know you want me
FanfictionJedna velká parta přátel, z nich čtyři hrají v kapele Tokio Hotel. Hazel se k téhle partičce dostala úplně omylem, ale stala se z nich pomalu rodina. To, že se k jí Tom chová ochranářsky si vždycky vykládala naprosto nevinně, vždyť jsou nerozluční...