gözlerini aralaması için ısrar eden ışıklara direnmeyi bırakarak yatağından doğruldu.
"daha yeni uyanıyor."
birbirine karışmış kirpikleri sebebiyle gözünün önünü görmekte bir süre zorlanmıştı.
"ne oldu?"
yataktan kalkarak ikilide gezdirdi gözlerini.
"üst sınıflarla odalarımız değişecekmiş yakında."
uzun süredir değişim yapılmıyordu yurtta genellikle sorun çıkaranları üst sınıflarla birlikte kalmaya zorlayıp onların davranışlarını düzeltmeye çalışırlardı, elbette herkes üst sınıflardan çekinirdi.
fakat anlamadığı tek şey neden odalarının karışacağı olmuştu, uzun zamandır tek bir sorun dahi çıkarmamışlardı hatta pek uslu sayılırlardı.
geceden kalma uyuşuk tavrı hala yüzünü gösteriyordu, ağır adımlarına karşın düşünceleri hızla değişkenlik göstermeye başlamıştı.
"neden bir anda oda değişikliği olmuş?"
sesini duyurma amacıyla yüksek tutmuştu tonunu.
"alt kattan şikayet almışız geceleri ses yaptığımız için."
"birbirimizle iletişime dahi geçmiyoruz."
üçünün de aklında aynı düşünce vardı, her ne kadar yakın olsalar da konuşmayı pek sevmezlerdi özellikle geceleri.
erken saatlerde dersleri başlardı, geceleri aylaklık edecek vakitleri kalmazdı.
"ilginçmiş."
odayı saran sessizliği bozan kapı sesiyle ayaklandı jeongin, karşısında dikilen minho ve hyunjin'le gülümsedi. en azından yabancılarla değişmeyecekti odaları.
"buraya mı attılar sizi?"
neşeli tavrından ödün vermeyerek konuşmaya çalıştı ikiliyle.
eline bırakılan kağıtla sönmeyen gülüşü artmıştı.
geri çekilerek içeri girmeleri için alan tanıdı üst sınıflarına.
"felix'i çalıyoruz sizden sorun olur mu?"
yataktan çıkmakta zorluk çekmişti seungmin bu durumun karşısında, bu odada kalmak için felix'in kölesi olabilirdi ama biliyordu onun elinde değildi.
"odanız gerçekten düzenli."
minho'nun sivri dilinden çıkan kinayeli sözler bir tek felix'in canını sıkmıştı nitekim dağılmış eşyalarını toparlayarak yatağına yeniden yerleşti.
"seungmin ben 58'de kalıyorum, sen 56'da."
aralarında kalan 3 kat ise mesafenin ne kadar fazla olduğunu gösteriyordu, eskisi kadar aktif görüşemeyeceklerdi.
pencereyle arasında tek bir yatak olan bazaya bıraktı eşyalarını minho, hyunjin ise daha uzaktakine yerleşti.
"dikkat geceleri felix çok ses yapar."
minho gözlerini gence çevirip başını salladı, uykusu pek hafifti. geceleri kavga çıkacağa benziyordu.
"sorun değil artık ben geldim, ses yapmayı keser."
bu cümlenin üzerine birkaç parça eşya alarak banyoya ilerledi felix, hoşuna gitmeyen insanlar için canını sıkmayacaktı.
insanların tatlı diye peşinden koşup diller döktüğü çocuğun gerçekten dar ve kötü kalpli birisi olduğunu sadece kendisi anlamıştı.
kimseyle iletişim kurmadan odadan çıkarak kampüse doğru yol aldı.
omzuna hissettiği elle başını kaldırdı, gülerek kendisine bakan hyunjin'in kolunu omzundan ittirerek samimiyetlerini azalttı.
"çok kabasın sarışın."
"teşekkürlerimi iletiyorum."
kısa süreli sessizliğin ardına yeni gelmişti.
"eşyalarınızı yerleştirmecek misiniz?"
elini yeniden sarışının omzuna attı.
"oda kalabalıktı belki akşam bana yardım edersin düzenlemem için?"
hayır deme şansı var yine de kendisiyle arkadaş olmaya çalışan birini kıracak kadar kalpsiz değildi, sadece kibarlık yaparak bu teklifi kabul etmişti.
istemediğinden değildi bu kadar düşünmesinin sebebi yalnızca yeni insanlarla tanışmak onlarla arkadaşlık etmek rahatsız ediyordu kendisini.
pişmanlık duyacağı pek çok arkadaşlığı olacaktı.