Nasılda aldık lan kupayı MSMSMDMDMDMDMDMDMDMDMD
MEYDADA DA BELLA VAR.
HADİ İYİSİNİZ YİNE BUYRUN BÖLÜM.
Amerika'yı devirmiş finalde de Çin'e karşı net bir galibiyet alarak şampiyon olmuştuk. En değerli smaçör ödülünü aldığım için çok mutlu olsam da takımla altın madalya alarak kupa kaldırmamız, üstelik bunu benim geldiğim yılla yapmamız beni daha da mutlu etmişti.
Finalden sonra kutlama yapmak içinse mekan kapattırmış gitmek için hazırlanıyorduk. Arkamdan sarılan kız arkadaşım omzumu öperken beni gıdıklıyor makyaj yapmama engel oluyordu.
"Melissa lütfen ama bak odaklanamıyorum."
"Ne yapayım dayanamıyorum."
"Hadi bak lütfen hem sen de hazırlan artık geç kalacağız yoksa." Göz kırparak boynumu öptüğündr kaşlarını indirip kaldırması iğnelediği şey yüzünden omzuna vurmama neden olmuştu.
"Koca bir bebeksin resmen hadi ama sevgilim." Sonunda kafasını sallayarak benden ayrıldığında valizine yöneldi. Ben sonunda dudaklarıma kırmızı ruju yedirdiğimde üzerimde rujumla uyumlu kırmızı mini straplez bir elbise vardı. Ayağımaysa rahat edebilmek için ipli sandalet giymiştim.
Saçlarımı Melissa istemediği için toplamamış onun için açık bırakmıştım.
Bana böyle olduğum zaman aklını başından daha çok aldığını söylemişti.
Tabi bu da benim çok hoşuma gitmiş geri çevirmememe neden olmuştu isteğini.
O da üzerine siyahlı ve taşlı şortlu takımını giyerek boynuna elmas kolyesini takmıştı. Elimi tuttuktan sonra odadan çıktığımızda eli belimi sıkıca kavramış diğer elini de cebine atmıştı. Asansörle aşağı inerken elleri yerinde durmasa da sonunda makyajım bozulmadan asansörden çıkabilmiştik.
Kapıda bizi bekleyen siyah arabaya bindiğimizde içeride Eda Abla, Ebrar, Zehra, Hande ve Simge Abla vardı. Oturduğumuz zaman kızlar imayla kaş kaldırırken gözlerimi devirerek telefonumu açmıştım. O gün benim fotoğrafımı paylaştıktan sonra altına gelen yorum aramızda gerginliğe neden olmasa da sinirlerimi bozmaya yetmişti.
Melissa ile bunu konuştuğumuzda Yesli'ye duygusunun tamamen bittiğini ve nefret dahi hissetmeyecek kadar umursamadığını söylemişti.
Ona inanmayı tercih etmiştim.
Eli dizimdeyken ritim tutarken sosyal medaya gezinmeye devam ediyordum. Yukarıdan gelen bildirimle kaşlarım çatılırken gördüğüm isimle vücuduma negatif bir enerji yayılırken Ebrar'la göz göze gelmiştim.
"Ne oldu lan?"
Onun yüzünden herkes bize bakarken gözlerimi devirdim. Melissa bana dönerken telefona baktığımı fark ettiğinde gördüğü şeyle onunds kaşları çatılmıştı.
Yesli beni takip etmiş bir de üstüne Melissa ile olan postu beğenmişti.
"Bunun amacı ne?" Melissa sinirle yerinde doğrulurken kızlar bize bakarak olayı anlamaya çalışıyordu. "Çatlatmasanıza insanı noldu?"
"Yesli beni takip etti bir de üzerine fotoğrafımızı beğendi." Hepsinin ağzı o şeklinde açılırken tepkileri sinirli olmasam beni güldürürdü. "Engelle, ben onunla konuşurum."
"Hayır böyle bir şey yapmayacaksın. Sorun değil etmek istiyorsa etsin."
Melissa şaşkınlıkla bana bakarken gülümsedim. Yesli'ye istediğini vermeyecektim. "Kanka sen ne dediğinin farkında mısın kız musallat oldu iki gündür ikinize de." Hande'ye kafamı sallayarak cevap verdiğimde şaşkın bir şekilde Zehra'ya dönmüştü.