8

3.1K 183 53
                                    





Niyet ettim Allah rızası için yarın maçı kazanmaya diyerek giriyorum.

Kızzz iyi okumalar buyrun güzel bir bölüm size.





"Sence bu mu bu mu?" Gösterdiğim iki bikiniye de bakarken kafasıyla kırmızı olanı işaret etti. Benim evimdeydik. Son sekize kalmayı garantilediğimiz için üç günlük tatile girmiştik. Tabi kızlar hemen plan yaparak iki gün tatil ayarlamıştı. Melissa evde kalmak istese de onu ikna ederek gelmesini sağlamıştım.

Valiz yaptığım için yatağıma uzanmış beni izliyordu.

Seçtiği bikiniyi ve iki tane daha bikiniyi valize koyarak akşam giyerim diye çıkardığım elbisemi de koydum. "Hala evde kalabiliriz. Sen bu bikiniyi giyersin ben de her yerinde keşfe çıkarım." Flörtöz bakışlarla bana bakarken ona gülerek kafamı salladım.

"Bu teklifini tatilde değerlendireceğim."

İyice utanmaz olmuştum.

Ve bu hiç rahatsız etmiyordu aksine onun hoşuna gidiyordu.

Valizin kapağını kapatarak yere koyduğumda birden bileklerime dolanan ellerle yatağa çekilmiştim. Beni kucağına oturttuğunda ellerim göğsüne gitmişti. Parmağıyla yanağımı okşarken bulunduğumuz konum yutkunmama sebep olmuştu.

Otelde barıştığımız günden sonra daha da yakınlaşmış sonunda sevgili olmuştuk.

O ve ben.

Başta ne kadar tuhaf gelse de sonunda biz olmuştuk.

İlişkimizi diğerlerine söylediğimizde şaşırmışlar ve bizi sonuna kadar desteklemişlerdi. Bu bizi mutlu etse de Santa'nın tepkisi beni korkutmuştu ilk başta. Ama o da diğerleri gibi saygı duyarak bizi kutlamış hatta espri bile yapmıştı maçlarla ilgili.

Doğrularak yüzü yüzüme daha da yaklaşırken ben kollarımı omzuna atmış ona flörtöz bir şekilde bakarak dudağımı yalamıştım. Yutkunarak nefes verdiğinde bu hareketi sırıtmama neden olmuştu.

Asla tek kalmıyorduk.

Sadece üçüncü hafta Santa onu dinlendirmek istediği içinbir haftalık ayrılmak zorunda kalsak bile döndüğüm zaman telafi etmiştik hiç ayrılmayarak.

Ya onun evinde ya da benim evimdeydik genelde.

Otelde zaten aynı odada kalıyorduk.

"Seninle neler yapmak istediğimi duysan acaba böyle şeyler yapabilir miydin?" Meydan okurcasına gülerek bilmiyormuş gibi davrandığımda dudağımdaki dudaklarıyla gülmüştüm. Elini sweatimin içinden sokarken vücudum buz gibi elleri yüzünden kasılmıştı. Öpüşü sert olsa bile beni incitmeyecek kadar da narindi.

Dudakları dudaklarımdan ayrılsa da boynuma yöneldi ve kafamı geriye atmamı sağlayacak şekilde beni fena halde öptü.

Sweatin eteklerinden tutarak çıkardığında karşısında kısa sporcu şortum ve sütyenimle kalmıştım. Belimden sıkıca tutarak yatağa bıraktığında üzerimde yerini alarak elini kalçama götürmüş ve okşamıştı. Dudaklarımız adeta özlemle kavurulurken kendini bana bastırmasıyla ağzının içine inlemiştim. Eli şortuma giderken çalan kapıyla gözlerim açıldı. Hızlıca üzerimden onu atarken İspanyolca küfür etmişti.

Yerdeki sweatimi hızlıca üzerime geçirirken kapıya bakıp bakıp küfür ediyordu.

"Bu seferlik yarım kalmış olabilir ama ben istediğimi almadan durmam bilirsin."

Göz kırpmasın öpücük atarak karşılık verirken kapıya yöneldim. Çeki düzen verdikten sonra açtığım kâpıda Zehra Hande ve Ebrar üçlüsünün arasında küçücük kalan Gizem Abla sinrli sinirli bakıyordu.

Amour' Melissa VargasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin