26

1.5K 94 15
                                    

Aslında dediğim gibi dram yapmak istiyordum ama bunun için maçların başlamasına ihtiyacım var küçük dramlarla devam dmxmeödödmdödöd

Keyifli okumalar bitaneciklerim 💜

*

Antrenmanlar daha da artmış artık daha fazla çalışmaya başlamıştık. Tabi bu tempoda bir de üzerine benim formda kalabilmek için diyet yapmam eklenince bedenim yavaş yavaş sinyaller veriyordu.

Örneğin şu an servis atacakken dönen başım gibi.

Sabah filte kahve içmiş bir kaç tane kuruyemiş atmıştım ağzıma.

Melissa'ya fark ettirmeden yapmak istemiştim çünkü bunu yapmamı engelliyordu. Fakat daha iyi olmak istiyordum. Daha hızlı hareket etmek için bir kaç kilo vermem iyi olacaktı.

Servisi atarak arka tarafa yürürken sendelememeye çalışıyordum.

On dakika sonra su molası verirken yanıma oturan Zehra bana su uzattı. "İyi görünmüyorsun ne oldu?" Kafamı iki yana sallayarak suyu kafama diktim. "Bir şey yok sadece uykumu fazla alamadım yorgunum ondandır." Zehra ıstar etmeyerek dinlenirken Melissa yanımıza gelerek açtığım bacaklarım arasına oturarak yerde soluklandı.

Bir süre daha dinlendikten sonra takımlara ayrılarak manşet maçına başladık.

Gücümün çekildiğini hissetsem de zorla sahada duruyordum.

Gelen kolay topu karşılayacakken bacaklarımın titremesiyle dizlerimin üzerine düştüm. Hafifçe kalkarken kolumdan tutan kişi Ebrar'dı.

"Sadece ayağım kaydı."

Kafasını sallarken buğulanan gözümü kapatıp açmaya çalışıyor görüşümü düzenlemeye çalışıyordum. Gelen topu zorla karşılayarak karşı sahaya gönderirken kollarım ağrımaya başlamıştı. Bir haftadır yaptığım diyet etkilerini yeni yeni gösteriyor olmalıydı.

Havaya kalkarak topa vurduğumda sayı bizim olmuştu.

Sevinmeye bile halim yokken Santa'nın bakışlarının üzerimde olması beni daha da geriyordu. Muhtemelen yaptığım şeyi öğrense bana kızardı. Çünkü ideal kilomun altına düşmüştüm. Ama biliyordum bu beni daha hızlı yapacaktı.

Maçlarda birkaç kere bloğa geç kalmıştım.

İkinci tur için mola verdiğimizde savsak adımlarla sandalyelerin olduğu yere doğru yürüyordum. Gözlerim kararırken başımı tutsam da bedenim artık daha fazla dayanamaz hale gelmişti.

Zihnim bulanarak beni yavaş yavaş terk ederken yere düştüğümü ve kızların bağırarak yanıma doğru koştuğunu hatırlıyordum.

Melissa Vargas'tan

Santa'nın manşet maçını başlamasıyla gözlerim Bella'ya gitti. Bir kaç gündür halsizdi ama buna sebep olacak pek bir şey olmamıştı.

En azından benim bildiğim.

Gözümde bir yandan onu takip ederken diğer yandan Gizem'in yükselttiği topa vurdum. Kolay bir top olsa da ksrşılayamamış yere düşmüştü. Ebrar onu kaldırırken endişeli bakışlarla ona baksam da iyiyim dercesine gülümsedi ve pozisyon aldı.

İlk tur bittiğinde yanına gidecekken bir anda yere düşerek bilincinin kapanmasıyla hızla koştum. Diğerleri de gelirken çoktan sağlık ekibimiz gelmişti. Kafasını dizlerimin üzerine koyarak saçlarını yüzünden çekerken gözlerinin altında oluşan halkaları yeni yeni fark ediyordum.

Aptal kafam, ona dikkat edememiştim.

Güya gözüm hep ondaydı.

"Açılın, bilinci kapalı şu an." Andrea konuşurken ben endişeli gözlerle onları izliyordum. Tansiyon aletini koluna takarak ölçerken bir yandan başına ve ensesine soğuk su döküyorlardı.

Amour' Melissa VargasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin