18.Bölüm

357 31 1
                                    

Selamm. Nasılsınız?

Umarım hepiniz iyisinizdir.

İyi okumalar.❤️

Bir çiçeğin açması için rüzgarı hissedip, yağmurla da yüzleşmesi gerekir... 

-18.BÖLÜM-

.

.

.

--

12.11.1993

Sevgili Günlük;

Mutluluk ne güzel şey günlüğüm. Sevdiğim insanları etrafımda görmek ve onlarla vakit geçirmek, bu hayatta ki en büyük mutluluğum diyebilirim. Hakan'la aramızı düzelteli bir hafta oldu ve kendimi çok huzurlu hissediyorum günlüğüm...

Hakan, ne kadar kabul etmesekte maddi anlamda bize destek oluyor. Zaten destek olmak şartıyla beni affetmişti. Yine de çok çalışıyoruz annemle. Yaptığım yanlışı unutmadım günlüğüm. Her gece Allah'tan af diliyorum...

Kendimi bir haftadır çok iyi hissediyorum günlüğüm. Yanımda sevdiklerimle huzurluyum ve bu huzuru kimse bozamaz gibi geliyor.

Hoşça kal günlüğüm...

--

Gülümseyerek diğer sayfaya geçtim. Annem ve Hakan beyin barışması bir andan mutlu hissettirse de, hâyatın bir şekilde onları ayırmış olduğunu bilmek içimi yakıyordu. Merak ve büyük bir heyecanla okumaya başladığınız kitabın, sonunu başkasından duymanız gibi bir şeydi bu...

--

21.11.1993

Sevgili Günlük;

Sadece içim içime sığmadığında, ya da derdim boyumu aştığında sana yazarım günlüğüm. Bugün içim içime sığmıyor çünkü ben evleniyorum.

Artık hayatımızı birbirimize adamak istiyoruz günlüğüm ve onu kendimden bile çok seviyorum. Onunda beni çok sevdiğini bilmek kalbimi dört nala koşturuyor... Hayatın kısa olduğunu babamın ölümünde anladım günlüğüm.

O yüzden zamanımız varken, onunla olmak istiyorum. Yarın imam nikâhımız kıyılacak ve çok heyecanlıyım.

Hoşça kal günlüğüm...

--

22.11.1993

Sevgili Günlük;

Bugün nikâhımız kıyıldı. Heyecanımı hâlâ üstümden atamadım. Şu an bile heyecandan ellerim titriyor, durduramıyorum günlüğüm...

Resmi nikâhımız daha kıyılmadı çünkü Hakan'ın babası böyle istemişti. Ne kadar üzülsem de belli etmedim günlüğüm. Füsun Hanım resmi nikâhın kıyılması için Fikret Ali Bey ile konuşsada pek bir etki etmedi. Fikret Ali Bey, benim Hakan'ın parası için evlendiğimi düşündüğü için böyle bir şey istediğini biliyordum. Ama sorun değil, ben Hakan ile parası için evlenmiyorum.

Sonsuz KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin