Două zile mai târziu, Hendrik a reușit să pună în mișcare planul. Nimeni, Nimeni, măcar fratele sau mama lui nu putea știi. Era prea riscant. Dacă cineva afla, nu numai el și Aleydis vor fi în pericol, dar și alianța.După conversația cu Aleydis, Hendrik a decis să nu o spioneze, cum fratele lui l-a rugat. Dacă ar face acest lucru, ar fi foarte greu să afle cine plănuiește să trădeze alianța. În plus, ar putea pierde încrederea lui Aleydis pentru totdeauna.
– Ce pui la cale?
Hendrik este surprins când își vede sora mai mică în spatele său. Rosalya se pricepe la a se furișa, și, deși de obicei o observă, Hendrik, prins în gânduri, a fost luat prin surprindere.
– Absolut nimic.
Rosalya, totuși, nu pare nici pe jumătate convinsă. La doar paisprezece ani, sora lui este una dintre puținele persoane care îl pot citi cu ușurință pe Hendrik.
– Te-am văzut cu prințesa, ai de gând să faci ce vrea Edgar?
– Desigur că... De unde știi tu ce vrea Edgar?
Ultima dată când a verificat, Rosalya era considerată prea tânăra să se amestece în probleme de stat. Dacă este sincer, Hendrik crede că sora lui nu ar fi niciodată complet fericită la Curte. Chiar și acum, Rosalya putea fi găsită în bibliotecă cu o carte în mână, sau într-un copac, ascunzându-se de lume.
– Cine nu știe?, Rosalya întreabă, ridicând din umeri. Nu e greu sa îți dai seama ce vrea Edgar. Crezi că alianța are vreo șansă?
Hendrik oftează. Adevărul fiind spus, nu are nicio idee. Vrea ca alianța să fie de lungă durată, ceva ce îi va ajuta și Larsenia și Feleris să prospere. Dar oare au vreo șansă? Speră că, ajutorul lui Aleydis se va dovedi foarte folositor și vor reuși.
– Sper, Hendrik recunoaște după câteva secunde de tăcere. Chiar sper.
Dacă Kiernan se ține de cuvânt. Dacă Edgar nu se întoarce împotriva lor. Dacă lorzii nu îi trădează. Dacă, dacă... Nimeni nu poate știi cu siguranță încă. Hendrik urăște această incertitudine.
– Și eu sper, Rosalya spune. Cred că a fost destul război. Destule morți.
Și Larsenia și Feleris au suferit. Oameni și elfi au murit, dar unor nobili nu le pasă și nu le va păsa niciodată. Cât de mult contează averea sau răzbunarea pentru ei, când au șansa de a împiedica mai multe morți?
Conversația cu Rosalya îl face pe Hendrik să se întrebe dacă îl poate convinge pe Edgar să se ocupe de nobili care nu sunt de acord cu alianța. Fratele său nu ar sacrifica niciodată viețile oamenilor de rând pentru propria avere, de asta Hendrik nu s-a îndoit vreodată. Se îndoiește, totuși, că Edgar ar fi dispus să se întoarcă împotriva unor nobili. Feleris are nevoie de stabilitate după război, nu certuri între nobili.
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasy☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...