Prințesa Aleydis știe cum să facă o ieșire dramatică, Hendrik nu se îndoiește de asta. Deși majoritatea lorzilor păreau surprinși de ieșirea acesteia, Hendrik nu poate nega că a fost impresionat de reacția ei.
Când a aflat că regele Kiernan era dispus să-și trimită una dintre surori că ambasadoare, Hendrik a crezut că era un semn. A crezut că elfii se temeau de ceva. Și, totuși, prințesa nu a părut disperată pentru ajutor lor.
– Credeam că sunt disperați, Edgar îi spune mai târziu.
Deși nu l-a informat pe fratele sau de modul în care elfii păreau disperați în Larsenia, Hendrik știe că Edgar a ajuns singur la acea concluzie. Totuși, nu puteau fi siguri.
Hendrik știe că are multe în comun cu fratele său. Părul castaniu, ochii albaștri sunt doar unele dintre puținele trăsături pe care le au în comun. Totuși, sunt persoane destul de diferite.
– Vor pace, spune Hendrik. Nu pare surprinzător.
Și elfii au pierdut persoane dragi în timpul războiului.
– De ce și-a trimis Kiernan cea mai tânără dintre surori?
Hendrik se aștepta ca regele elfilor să o trimită pe cea mai mare dintre surorile sale. Orice s-ar fi așteptat la asta. Totuși, se bucură că regele nu a ales astfel. Prințesa Lilura părea o elfă cu care nimeni nu ar trebui să se pună.
Amintindu-și cum prințesa Aleydis nu a părut să-i disprețuiască foarte mult când au fost la graniță, Hendrik spune:
– Poate s-a oferit. Poate nu ne urăște la fel de mult ca surorile sau nepoata ei.
Sau poate era sătulă de război, ca majoritatea oamenilor și elfilor. Poate era sătulă să se întrebe mereu dacă cei dragi ei trăiesc.
– Cum am putea avea încredere în Kiernan? întreabă Edgar. Nu este un secret că și-a obținut tronul prin crimă.
Hendrik, ca toată lumea, știe o parte din poveste. Kiernan și-a ucis unchiul, moștenitorul numit de tatăl lui, dar nimeni nu a găsit vreun alt motiv decât ambiția. Și, totuși, ceva nu se leagă. De ce Kiernan, care este presupus a fi destul de ambițios să-și ucidă propriul sânge, s-ar căsători cu o elfă de rând a cărei magie vindecătoare nu este la fel de puternică ca magia unei elfe dintr-o familie nobilă? De ce nu s-ar fi căsătorit într-una dintre Casele nobiliare, reparând ruptura dintre nobili și rege, și asigurându-și mai multă putere?
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasía☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...