Aleydis trage aer în piept, făcându-și curaj să intre în Casa Stacojie, Alandra și Raihin fiind, ca de obicei, în spatele ei. Deși a trecut doar o zi de când și-a văzut fratele, Aleydis îi simte lipsa, dorindu-și să fie alături de familia sa, nu de străini care o detestă. Dar a venit în Feleris pentru a face ceva și nu are de gând să eșueze.
A reușit să doarmă puțin mai mult decât în ultimele zile, probabil patru ore. Apoi, coșmarul a trezit-o. O parte din Aleydis vrea să fugă acasă, în satul ei, unde familia ei va vizita din când în când și va avea șansa de a uita ceea ce a făcut. Dar nu poate. Va trebui pur și simplu să ignore ceea ce simte până când va fi pace și va avea șansa de a înfrunta ceea ce a făcut. Acum nu era timpul potrivit.
– Prințesa Aleydis din Larsenia!
De data aceasta, Aleydis a ales o rochie vișinie care avea un decolteu modest și mâneci bufante. Până și în Larsenia, culoarea rochiei ar fi ieșit în evidență, fiind ceva ce Aleydis ar evita de obicei. De asemenea, a ales să poarte niște bijuterii, un colier de aur cu un pandantiv cu un rubin și o brățară cu trandafiri, toate fiind cadouri de la Rohana.
Înainte de a fi anunțată, Aleydis a putut auzi cum nobilii se certau, un lucru foarte diferit de ceea ce s-ar întâmpla în Larsenia. Se întreba dacă chiar le place atât de mult să se contrazică încât trebuie să urle. Într-o zi, lorzii din Feleris vor răguși, dar măcar atunci nu se vor mai certa.
– Prințesă, un Lord bătrân spune. Ne bucurăm să vă revedem.
Aleydis îl recunoaște ca lordul care s-a certat cu Raynard Ballard după incidentul din grădină.
– Iar eu va mulțumesc că m-ați primit, Aleydis răspunde politicos.
Nu este o minciuna. Se bucură că nu au ținut-o la ușa o oră întreaga, deși nu se bucură că este acolo. Probabil cu cât scapa mai repede, cu atât mai bine.
– Poate ne puteți spune ce avantaje ar avea alianța cu regele elf, lordul Ballard spune, tonul lui plin de dezgust.
Aleydis își ține capul sus și spatele drept, cum a făcut-o de multe ori în Larsenia când a trebuit să înfrunte Curtea.
Țineți capul sus și nu le permite să-ți vadă îndoiala. Nu îi lasa să te facă sa te simt nevrednică din vina a ceva ce nu era în controlul tău.
– Războiul dintre popoarele noastre a fost început acum o sută cincizeci de ani, Aleydis spune. Strămoșii noștri au decis să îl înceapă, dar noi nu suntem ei. Alianța noastă va atrage priviri și regate mai mari vor vrea să ne cucerească. Dar, cu alianța său fără ea, ei tot vor veni!
Edrawen, Drevar, Vesoria, Imperiul Verilian, și chiar și cei de pe alte continente ar putea fi tentați să cucerească două regate care au fost în război de prea mult timp. Dacă ei vin, nici Feleris și nici Larsenia nu vor rezista fără o alianță.
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasy☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...