Capitolul Douăzeci și Patru

33 6 3
                                    

     Hendrik a fost surprins de cât de repede elfii au reușit să se pregătească pentru ceea ce s-a întâmplat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Hendrik a fost surprins de cât de repede elfii au reușit să se pregătească pentru ceea ce s-a întâmplat. În doar trei zile, în care mai mulți oameni s-au îmbolnăvit, cel puțin douăzeci de vindecători au putut veni.

     – Floarea Morții întoarce magia unui elf împotriva sa, explică unul dintre aceștia. Pentru oameni ar trebui să fie precum o răceală.

     Aleydis a spus că numele lui era Milduin și că acesta încă lucrează ca vindecător al familiei regale. Elful părea foarte bătrân și avea multe șuvițe albe în părul său negru, sprijinindu-se într-un baston. Nu putea merge pe distanțe foarte mari, dar Aleydis le-a spus că Milduin este unul dintre cei mai remarcabili vindecători ai lor.

     – Din păcate, și o răceală vă poate ucide.

     Nu era spus cu răutate, ci, mai degrabă, cu un ton de obicei folosit pentru a descrie vremea.

     – Ce poate fi făcut? Întreabă Edgar, nerăbdător.

     – Nimic special, răspunde Milduin. Puteți spera că totul va fi bine?

     Privirea pe care Edgar i-o aruncă spune destul despre ce crede fratele său despre acea idee.

     – Milduin, nu este ceva ce vindecătorii noștri pot face?

     – Nu știu ce să vă spun, Elhlia. Este, totuși, o ocazie rară să vedem ce poate face Floarea Morții împotriva oamenilor. Nu cred că am auzit vreodată de un astfel de incident. Ar fi o mare descoperire.

     – Oamenii mei nu sunt experimente!

     Aleydis îi aruncă ceea ce pare a fi o privire exasperată, dar Hendrik nu îl poate învinovăți pe Edgar. Oamenii din Feleris mureau, iar Milduin vorbea despre descoperiri.

     – Milduin, spune Aleydis ușor în limba elfilor. Dacă ne poți scuza pentru o secundă.

     Vindecătorul încuvințează și se duce la ceilalți elfi.

     – Cu tot respectul, Majestatea Voastră, Milduin este unul dintre cei mai remarcabili vindecători ai noștri. Mi-a servit familia din timpul domniei bunicii mele. Nu îi puteți vorbi în acest fel.

     – Oamenii mei...

     – Milduin este bătrân și nu a văzut vreodată așa ceva. Nu se înșală când spune că ar fi o mare descoperire. Nu este nimic ceea ce noi am putea face. Fratele meu va găsi trădătorii, iar Milduin și vindecătorii sai vor ajuta aici.

     Roldan nu era de găsit pe nicăieri, iar Ballard susținea că nu a avut nimic de a face cu planul lui. Haynes lipsea, de asemenea.

     Edgar pleacă pentru a vorbi cu nobilii, care erau furioși. Redgar și încă câțiva s-au îmbolnăvit, dar și câțiva oameni de rând. În total, erau douăzeci de oameni bolnavi din câte au putut găsi. Cumva, numai grânele care s-au îndreptată spre Deris au fost otrăvite.

Trădarea trandafirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum