Hendrik o privește pe sora lui Aleydis, stând alături de prizonieri cu capul ridicat și spate drept. Ar vrea să o poată ajuta pe Aleydis, dar nu știa cum.
Cum oferi confort unei persoane a cărei lumi tocmai a fost spulberată? Ce poți spune atunci când o soră își trădează familia și țara? Era doar o pierdere mai mare și niciun răufăcător de urât.
Hendrik, din câte a văzut, nu se pricepe la a citi elfi. Dar nu era atât de greu să realizezi că prințesa Lilura era o elfă amară care a ajuns să-și învinovățească propria soră pentru acțiunile altora. Și era clar că Aleydis a fost rănită de cuvintele ei. Rar Aleydis își poată emoțiile pe chip, dar atunci, trădarea și durerea pe care o simțea era limpede.
– Mai există oameni buni în lume, spune Edgar, aruncând o privire spre Aleydis. Sora ei tocmai i-a spus cât de mult o urăște, dar ea cere să îi fie cruțată viața.
Hendrik nu poate înțelege cum Aleydis poate fi învinovățită pentru acțiunile părinților săi. Sigur, el însuși a văzut cum bastarzi sunt tratați în Feleris, indiferent de rangul părinților. Totuși, Aleydis i-a spus despre copilăria ei în Kasehlia. Singur, a evitat să menționeze orice l-ar putea face să descopere că este ilegitimă, dar, din ceea ce i-a spus, Hendrik și-a putut da seama cât de apropiată era de Lilura.
– E Aleydis.
Amândoi se întorc pentru a-l vedea pe celalalt frate al lui Aleydis, Conan. Hendrik nu avea habar că ambii frați au venit. Conan oftează, și se duce spre fratele și sora lui, ca și când acele două cuvinte au fost o explicație. Erau.
– Roldan și Haynes vor muri, împreună cu ceilalți care au fost prinși. Ceea ce se va alege de elfi nu este treaba noastră.
Hendrik încuvințează. Știe că nu e o idee bună să se implice în treburile elfilor. În plus, orice se va întâmpla cu Lilura va fi o problemă a familiei regale. A ordona execuția surorii sale este ceva ce va pata mereu conștiința regelui Kiernan.
– Nu îl pot învinovăți că nu vrea să-și condamne sora la moarte, adaugă Hendrik. Dacă aș fi în locul lui...
– Rosalya nu ar face niciodată așa ceva.
Dar Roldan a făcut-o. În ciuda faptului că este unchiul lui, Hendrik știe că Allvar a făcut totul cu mâna lui. El a complotat și Rosalya ar putea muri din cauza planurilor lui. Orice se alege de unchiul său, o merită.
Sunt îngrozită de gândul că te-aș putea pierde.
Cuvintele lui Aleydis continuă să îi răsune în minte. Oamenii nu trăiesc la fel de mult ca elfii. Hendrik nu va trăi niciodată mai mult de șaizeci sau optzeci de ani, dacă are noroc. Mai posibil este să fie ucis într-o zi, înainte să ajungă la bătrânețe.
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasía☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...