Capitolul Nouă

44 10 8
                                    

     Plimbarea lui Aleydis prin gradina din spatele castelului este întreruptă brusc când vede o față familiară lângă o fântână

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Plimbarea lui Aleydis prin gradina din spatele castelului este întreruptă brusc când vede o față familiară lângă o fântână. Rosalya stă acolo cu o carte deschisă în brațe. În mod normal, Aleydis ar fi lasat-o singură, știind cât poate fi de enervat să fi întrerupt în mijlocul unei cărți, dar Rosalya pare să fi terminat cartea respectivă.

     În rochia ei albastră cu mâneci scurte, lui Aleydis trebuie să îi fi fost mai bine decât Rosalyei în timpul zilei călduroase de vară. Tânăra purta o rochie de un roz deschis cu multe straturi, complet nepotrivită pentru acea vreme.

     – O carte bună? Aleydis întreabă odată ce se așează lângă Rosalya.

     Fata încuvințează, închizând cartea și lasand-o pe Aleydis să vadă titlul. Elfa râde ușor, surprinsă.

     – O carte despre Imperiul elfilor? Trebuie să spun că nu mă așteptam la asta.

     La o altă privire asupra cărți, Aleydis realizează că este în limba elfilor. Cum putea Rosalya să o citească?

     – Am prins câteva cuvinte, prințesa explică. Unele sunt asemănătoare cu câteva dintre limbile pe care le vorbesc, și asta m-a ajutat. Am încercat să îmi întreb profesori mai multe, dar nu vor niciodată să îmi răspundă.

     Pentru o clipă, Aleydis se gândește că ar putea fi o idee proastă. Dar ce e greșit în a-i da informații Rosalyei despre un Imperiu care a căzut cu miii de ani în urmă? Profesorii ei nu aveau de unde știi, dar alții învățați din întreaga lume au studiat căderea Imperiul Elfilor, încercând să își de-a seama cum s-a întâmplat totul. Ceea ce s-a întâmplat atunci nu oferea informații care erau secrete.

     – Ce ai vrea să știi? Întreabă Aleydis.

     – Cum a căzut? Unul dintre profesori mei a spus că popoarele elfilor s-au înstrăinat și asta a cauzat căderea Imperiului. Dar cum?

     Aleydis zâmbește, amintindu-și cum Nilsa obișnuia să își terorizeze părinții cu astfel de întrebări la fiecare cină.

     – Cele trei popoare erau elfii pădurilor, cei ai munților și cei ai apelor, Aleydis explică, zâmbetul ei murind. Odată cu moartea ultimei Împărătese, fiicei sale, Siryiliei, i s-a refuzat dreptul la tron, fiind uzurpată de propriul soț.

     Soțul Siryiliei a crezut că faptul că era căsătorit cu moștenitoarea de drept îi dă posibiltatea de a lua tronul, după ce a acuzat-o pe Siryilia de nebunie. Dar, știind că acuzațiile aduse ei erau false, și, că în ciuda acestui lucru, nimic nu putea fi făcut, elfii apelor au fost primii care au plecat în oceanele lor, jurând să nu se mai întoarcă niciodată. Elfii pădurilor și cei ai munților au rămas, și, în zece ani, au reușit să o pună pe Siryilia pe tron. Dar, când ea a eșuat în a le oferi elfilor munților ceea ce au cerut, aceștia au plecat, căutând o zonă muntoasă pe alte meleaguri.

Trădarea trandafirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum