Capitolul Unsprezece

38 10 7
                                    

     Hendrik nu știe cum lucrurile au putut merge atât de prost într-un timp atât de scurt

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Hendrik nu știe cum lucrurile au putut merge atât de prost într-un timp atât de scurt. Totul mergea atât de bine, iar apoi un soldat a decis să încerce să o asasineze pe Aleydis într-o grădină. De acolo, lucrurile pot merge doar mai rău.

     Regele Kiernan deja a fost anunțat, și, în scrisoarea pe care a trimis-o, insistă ca Edgar și Aleydis să vină la graniță cât mai curând posibil, susținând că trebuie să aibă o conversație cu Edgar și că vrea să își vadă sora.

     Hendrik a încercat să o vadă pe Aleydis, dar gărzile ei, mai ales Alandra, nu i-au permis să intre. Dacă ar fi stat mai mult, nu se îndoiește că Alandra l-ar fi scos afara de ureche, chiar dacă elfa avea o singură mână, un lucru pe care Hendrik abia acum l-a observat, când mânecile Alandrei nu erau lungi.

     Singura persoană care avea voie înăuntru, în afara de elfi, era Estrid care a adus mâncare pentru prințesă și pentru gărzile ei. Mâncarea lui Aleydis era abia atinsă, iar Estrid susține că au lăsat-o să intre doar în salon.
Știind că trebuie să plece rapid dacă vor să ajungă la timp la graniță, Hendrik se îndreptă spre camerele lui Aleydis. Edgar abia a decis să plece și servitorii se grăbesc să pregătească totul.

     Ușa este deschisa de Raihin, care îi aruncă o privire ciudată lui Hendrik. Îi ia un moment să realizeze că elful pare să fie întristat de ceva, deși nu își da seama de ce.

     – Regele Kiernan cere ca sora lui să fie adusă la graniță, Hendrik explică. Vrea sa o vadă și să vorbească cu fratele meu.

     – Mă duc să o anunț, Alandra spune și intra în camera lui Aleydis.

     Hendrik se uită spre Raihin și întreabă:

     – Este în regulă?

     – Prințesa vi se va alatura cât de repede posibil, elful răspunde. Bănuiesc că ne vom duce la gara unde am ajuns acum o săptămână.

     Hendrik încuvințează, știind că nu va primi alt răspuns.

     – O trăsură va aștepta în fața palatului.

     Ieșind din salon, Hendrik se duce direct spre camerele mamei sale, știind că își va găsi fratele acolo.

     Edgar vorbea încet cu soția sa, Izora, lângă una dintre ferestre. Toți se opresc din vorbit când Hendrik intra.

     – Înainte să întrebați, garzile ei tot nu permit nimănui să se apropie.

     – De asta aveam nevoie, Edgar spune, furios. Un soldat care încearcă să o asasineze pe sora regelui elfilor într-o grădină! Cât de prost trebuie să fi ca să nu realizezi că elfii pot transforma întreaga grădină în arma lor?

     Asta s-a întâmplat, până la urmă. Niște plante, trandafirii după urmele de spini, l-au sugrumat pe Maxwell. Hendrik este destul de sigur că Aleydis nu intenționa să îl ucidă, totuși.

Trădarea trandafirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum