Lui Aleydis îi trebuie minute pentru a procesa spusele lui Hendrik. Grânele din Larsenia au fost otrăvite.
– Nu. Kiernan nu ar face niciodată așa ceva!
– Fratele tău trebuie să fie furios din cauza planului de asasinare. Așadar, a otrăvit grânele pentru a se răzbuna!
Nu. Regele Edgar se înșela. Kiernan nu ar face niciodată așa ceva.
– Fratele meu nu este un laș care se ascunde după otravă sau asasini!
Dacă Kiernan ar fi vrut să se răzbune, ar fi folosit planul de asasinare pentru a întoarce negocierile în favoarea lui mai mult decât erau. Fratele ei a fost de acord să le vina în ajutor oamenilor în război.
– A fost o prostie să avem încredere în voi! Am fost un prost să cred că elfii nu sunt mincinoși cu două fețe!
– Elfii nu mint!
– Doar ascund adevăruri precum surori bastarde trimise ca ambasadori!
Aleydis îngheață. Știau adevărul. O vor ucide. Va muri fără să-și revadă familia vreodată. Simte cum inima începe să-i bată din ce în ce mai tare, și încearcă să se gândească la ce ar putea spune. Mintea îi este goală. Cea mai mare frică a ei de când a venit în Feleris s-a adeverit.
– Destul!
Aleydis își mută privirea asupra reginei mamă care părea destul de supărată. Cum altfel se putea simți? Fiica ei era pe moarte.
– Edgar, sora ta a fost otrăvită. În acest moment, singurul lucru pe care trebuie să îl facem este să o ajutam pe ea și pe oricine altcineva ar mai fi putut fi otrăvit. Iar elfii spun că o pot ajuta.
– Elfii au cauzat asta! Din cauza lor, Rosalya ar putea muri. Ceea...
– Și tot ei ar putea să o salveze, iar Prințesa, sora regelui lor, insistă că fratele ei nu ar face așa ceva. Acum, nu știu dacă nu o fac sau nu o pot face, dar elfii susțin că nu mint. Așadar, Înălțimea Voastră, poate ne puteți explica de ce considerați că regele Kiernan nu ar face niciodată așa ceva.
Kiernan nu ar folosi niciodată otravă, mai ales nu Florea Morții. Nu după ce ia fost luat de aceasta.
– Dacă fratele meu ar folosi aceasta otravă, atunci ar scuipa pe un mormânt.
Aleydis ezită. Nu a fost niciodată apropiată de unchiul ei. Aradil era fratele înstrăinat al tatălui ei, iar Aleydis abia l-a cunoscut înainte de moartea sa. Totuși, nu a crezut că ar fi capabil de ceea ce a făcut.
– Unchiul meu a vrut să-l înlăture pe Kiernan de pe tron și nu îl putea otrăvi pe el, cum întreaga lume ar fi știut ce s-a întâmplat. Așa că i-a otrăvit fiica...
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasia☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...