Capitolul Doi

164 24 41
                                    

     În următoarea dimineață, Aleydis și-a împachetat câteva dintre rochiile pe care le-a păstrat de la Curte, deși nu se îndoiește că surorile ei vor face rost de altele pe care le va putea lua în Feleris

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     În următoarea dimineață, Aleydis și-a împachetat câteva dintre rochiile pe care le-a păstrat de la Curte, deși nu se îndoiește că surorile ei vor face rost de altele pe care le va putea lua în Feleris. Le-a ales pe cele în culorile familie ei, roșu și auriu, dar și cele albastre, care sunt favoritele ei.

     Cumva, este greu să se gândească că va pleca din satul în care și-a petrecut ultimii douăzeci și șapte de ani. Dacă alianța chiar va merge, Aleydis va trebui să rămână la Curtea din Feleris. Și dacă totul merge prost, există o șansă să nu se mai întoarcă.

     Decizând să ignore golul din stomacul ei, Aleydis iese din casă. Când avea doar patru ani, mama ei a murit, iar tatăl ei a aflat de existența ei. Nu a fost niciun dubiu dacă Aleydis era sau nu fiica lui. Până la urmă, tânăra era imaginea bunicii ei din partea tatălui. Odată ce a devenit clar care este magia ei, moștenită de la soțul Linneei, nimeni nu a mai avut vreun dubiu.

     Acum, la optzeci și șapte de ani, Aleydis nu mai putea fi considerată un copil.

     Kiernan nu a putut rămâne, dar o așteaptă la unul dintre avanposturile de lângă granița cu Feleris. Cu scurtăturile cunoscute de Aleydis, ar trebui să dureze doar opt zile, nu doisprezece ca de obicei. Totuși, ea nu intenționează să se oprească foarte mult pe timpul nopții, vrând să ajungă cât mai repede.

     Întreaga zi, Aleydis a încercat să-și amintească ce știe despre Feleris. Tot ce este cunoscut în Larsenia este că regatul uman are o technologie mai dezvoltată, că regele este destul de tânăr pentru a fi dispus să lase trecutul în urmă, și că elfii sunt detestați.

     Aleydis știe că trebuie să facă asta. Dacă reușește, poate va fi acceptată de oamenii ei. Își imaginează cum ar fi viața atunci. Ar putea să-și vadă familia fără să fie nevoită să înfrunte privirile pline de ură ale nobilimii. Nu le vrea recunoștința, vrea doar să o accepte ca una dintre ei.

     Deși drumul durează timp de opt zile, când Aleydis zărește avanpostul, o parte din ea ezita. La ce îi stă mintea, oferindu-se voluntară pentru așa ceva? Cum crede ea ca ar putea convince nobilime din Feleris că o alianță cu Larsenia ar funcționa? Într-adevăr, Aleydis este la fel de pregătită că surorile ei, dar faptul că este un copil din flori o va condamna. Dacă alianța funcționează, oamenii călători între cele două regate. Adevărul nu este un secret în Larsenia și nu va dura mult până când Feleris îl va cunoaște. Oare simpul fapt că Aleydis are un titlu, deși alege să nu-l folosească, va fi destul pentru a nu-i face să se simtă insultați?

     În ciuda dubilor sale, Aleydis își continuă călătoria. Nu este o persoana care să spună că va face ceva și apoi să se răzgândească. Bunica ei obișnuia să spună că a moștenit încăpățânarea de la Elian.

     Ambii ei frați sunt la avanpost, dar și surorile ei. Indira și Linnea au rămas în Kasehlia pentru a se ocupa de nobili, iar copii lui Kiernan, Nilsa și Kallias nu ar fi fost lăsați niciodată de tatăl lor să vină.

Trădarea trandafirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum