Capitolul Trei

119 19 41
                                    

      Hendrik, fratele mai mic al regelui din Feleris, privește cum cinci călăreți se apropie de graniță

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      Hendrik, fratele mai mic al regelui din Feleris, privește cum cinci călăreți se apropie de graniță. Doi dintre ei trebuie să fie regele și ambasadorul, care au venit cu trei gărzi. În comparație cu regele elf, fratele lui Hendrik a adus șapte gărzi, deși amândoi încep să regrete acea decizie. Sau poate doar Hendrik o regretă.

     Edgar încă pare supărat din cauza refuzului regelui elfilor. Hendrik, pe de altă parte, este ușurat. Chiar nu ar vrea să fie cel căsătorit cu o femeie care ar putea să-l ucidă în orice moment. Și ar avea un motiv destul de bun, dacă adevărul ar ieși la iveală. Până la urmă, regele elf probabil l-ar ucide pe Hendrik cu mâna lui dacă ar știi că prințul a reușit să se infiltreze în Larsenia și să ajute câțiva generali și sfătuitori să facă un plan pentru a ucide familia regală, în cazul în care războiul continua.

     Din fericire, nu s-a ajuns acolo. Hendrik nu dorește să aibă pe mâini sângele familie regale din Larsenia. Planul și ocupația lui sunt două secrete pe care le va lua în mormânt.

     Războiul a durat prea mult. Este timpul ca acesta să se încheie, ca oamenii și elfii să facă pace, înainte să fie prea târziu. Hendrik știe că unii nu vor fi niciodată de acord cu acest tratat, dar majoritatea sunt sătuli de război.

     Din cauza unei secete care a început cu cinci luni în urmă, oamenii din Feleris vor muri de foame. Celelalte regate umane le-au întors spatele, temându-se că a ajuta Feleris înseamnă a atrage mânia elfilor. Larsenia, cu elfii care au o magie ce le permite să facă culturile să crească în câteva zile, nu suferă din cauza secetei, dar și ei vor pace.

     Cel puțin, așa speră Hendrik. În anul pe care l-a petrecut în Feleris, a observat cum elfii păreau din ce în ce mai îngrijorați. De parcă ceva grav urmează să se întâmple. Acceptarea lor să facă pace doar i-a confirmat suspiciunile că elfii au o problemă.

     Dar nu i-a spus asta lui Edgar. Nu, fratele lui doar ar fi folosit suspiciunile lui Hendrik pentru a-l convinge pe regele elfilor să accepte primi termeni.

     Când elfii s-au oprit, Hendrik a observat rapid cum toți aruncă o privire plină de ură spre trenul care așteaptă. Cultura lor fiind bazată pe natură, elfii trebuie să disprețuiască ultimele invenții ale oamenilor.

     Regele coboară de pe cal, iar Hendrik observă cum unii dintre soldații tineri fac un pas în spate. Nu era niciun secret că magia și sabia regelui Kiernan au ucis mulți oameni pe câmpul de luptă. Regele poartă o tunică albă și pantaloni negri, având o mantie albastră peste acestea. Are parul negru lung, cum doar elfii îl poată, iar pe cap i se odihnește o coroană de aur din mai multe bucăți împletite împreună pentru a arata ca frunze. Cu chipul inexpresiv, regele este mult mai impunător decât Edgar.

     Femeia de lângă el nu purta nicio coroană sau diademă, dar trebuie să fie sora lui. Cu părul lung auriu lăsat liber pe spate, și o rochie albastră destul de simplă, prințesa nu s-ar potrivi deloc la Curtea din Feleris. Poate scopul ei este să le facă pe doamnele de la Curte să fie scandalizate.

Trădarea trandafirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum