Capitolul Opt

55 11 11
                                    

     Aleydis știe că a mințit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Aleydis știe că a mințit. Știe că nu este pregătită să înfrunte Curtea, că niciodată nu a fost pregătită. Îi plac balurile și se descurcă la politici, dar detestă modul în care este privită în societate. Fie fiica din flori a unui rege care și-a dezonorat reputația pentru totdeauna, fie ambasadoarea inamicilor.

     Dar nu se poate ascunde într-o camera și să se prefacă că totul este în regulă. Nu poate spera că, ascunzându-se, nobilimea își va schimba părerea despre ea. Nu. Aleydis a înțeles acest lucru din momentul în care a fost destul de mare să realizeze că nu era plăcută de nobili. A fost Lilura care și-a făcut curajul să îi spună adevărul lui Aleydis înainte ca tatăl lor să moară. Lilura care a luat-o în camerele ei și i-a spus de ce nobilii o detestă, care a încurajat-o, zicând că, deși nu au aceiași mamă, sunt surori și sunt prințese și că nu trebuie niciodată să îi lase să o facă să simtă că le este inferioară pentru ceva ce nu putea controla.

     Și acum, înaintând la brațul lui Hendrik, Aleydis poarta cuvintele surorii și bunicii sale în suflet, iar acestea îi dau putere.

     Nimeni în Larsenia nu știe adevărul despre mama ei, iar elfilor nu le place să ofere informații prea des. Chiar dacă se știe când soția tatălui ei a murit, nimeni nu poate știi exact când Aleydis s-a născut.

     – Lorzii Ballard și Haynes sunt cei care au vorbit când ai întâlnit Consiliul, Hendrik îi spune, făcând ușor un semn din cap spre dreapta lor.

     Aleydis îi vede. Lordul cu părul cărunt și tânărul care au vorbit împotriva alianței. Discutau cu un alt bărbat, iar Aleydis realizează că este Lordul Allvar, unchiul regelui.

     – Roldan nu este cel mai mare admirator al elfilor, Hendrik spune, urmărindu-i privirea. Totuși, unchiul meu nu are prea multă putere în Curte. Nu reprezintă un pericol.

     Aleydis se uită din nou spre Lordul Allvar. Chipul său nu era unul al unui bărbat care nu avea putere, iar faptul că discuta cu doi lorzi care nu erau de acord cu alianța o face suspicioasă. Dacă Allvar nu are prea multă putere, oare poate însemna că nu are prea mult de pierdut? Dacă este un astfel de om, Allvar este mai periculos decât oricare Lord. Privirea din ochii lui îi amintește inconfortabil de mult de propriului ei unchi.

     Oare Hendrik ar putea fi orbit de iubire pentru unchiul său? Cum ea și frații ei au fost? Sau oare Aleydis pur și simplu vede asemănări cu unchiul ei, știind foarte bine că nu a putut să-l oprească înainte a fost prea târziu?

     Nu. Nu se poate gândi la Aradil în acel moment. Kiernan l-a oprit înainte să facă mai mult rău și, cum le-a rănit familia într-un mod inexplicabil, Aradil merita să moară pentru ceea ce a făcut.

     – Ballard are o mare avere, Hendrik continuă. Ar putea mitui destui oameni sa-l ajute, deși este important să ne dăm seama ce ar putea plănui.

Trădarea trandafirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum