Edgar era furios.
Hendrik a realizat asta din momentul în care și-a văzut fratele, stând în biroul său, arătând de parcă vrea să arunce toate hârtiile de pe masă.
– Cum îndrăznește? Edgar spune. Cum îndrăznește să își bată joc de noi în acest fel?
– Cine? Hendrik întreabă. Vreunul dintre lorzii din Consiliu? Edgar, știi cât de plini de ei pot fi.
– Nu, Kiernan. Acel nenoricit cu urechi ascuțite!
Oare ce s-a mai întâmplat acum?
Hendrik oftează, întrebându-se cum vor ajunge vreodată să facă pace dacă Edgar și regele Kiernan au impresia mereu că unul își bate joc de celalalt.
– Își trimite sora ilegitimă, fiica unei nimeni, aici, iar apoi se preface furios că basatrda aproape a murit. Probabil el însuși a trimis asasinul!
Ce? Hendrik doar se holbează la Edgar, clipind și încercând să înțeleagă dacă a auzit corect. Regele Kiernan și-a trimis...? Aleydis era...?
– Ce? Hendrik întreabă, ștind ca mama lui l-ar mustra dacă ar fi acolo.
Și, totuși, făcea sens. Dacă Aleydis era fiica bastardă a regelui Elian, asta explica de ce a căzut din grațiile nobilimii din Larsenia. Probabil nici nu a fost vreodată plăcută de ei. Deci, regel Kiernan și-a trimis sora de care nimănui nu i-ar pasa, un ostatic lipsit de valoare practic.
– Regina Arisandra a murit acum nouăzeci și șapte de ani, Edgar explică. Prințesa Aleydis a fost născută zece ani mai târziu, deși regele Elian nu s-a recăsătorit.
Fratele său a spus titlul lui Aleydis de parcă era o insultă.
Hendrik este surprins când realizează că se simte tradat. De ce? Aleydis nu îi datora să îi spună adevărul. Se cunosc de o săptămână și nu sunt prieteni, doar persoane care au un scop comun. Nu îi poate cere să îi spună adevărul care ar putea începe un război.
Dar, dacă Aleydis este o fiică bastardă, neprețuită de familia ei și lipsită de valoare în fața nobilimii, de ce regele Kiernan s-ar deranja să o vadă după incidentul din grădină? De ce nu ar face ceea ce era așteptat, să trimită o scrisoare și atât?
Nu avea sens. În a cere să-și vadă sora, regele Kiernan le-a dat de înțeles că ține foarte mult la Aleydis, dar a fost oare totul un truc? O iluzie creată pentru a se asigura că Feleris nu are nimic cu care îl poate santaja? Oare furia din ochii regelui când a vorbit cu Edgar era falsă? Urma de tristețe când Aleydis a plecat de lângă el?
Și, dacă ar fi așa, de ce Aleydis ar veni în Feleris, știind foarte bine că prezența ei ar putea fi un pericol? A fost oare obligată de fratele ei? Sau îi pasă de regatul ei atât de mult?
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasy☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...