Capitolul Zece

32 10 5
                                    

     Alegând o rochie de un violet închis, un cadou de la Lilura, Aleydis își lasă părul auriu liber pe spate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Alegând o rochie de un violet închis, un cadou de la Lilura, Aleydis își lasă părul auriu liber pe spate. În timp ce se piaptănă, mâinile nu i se pot opri din tremurat.

     Cineva vrea să îi ucidă fratele. Nu ar trebui să fie surprinzător. Kiernan a avut o țintă pe spate din ziua în care s-a născut, niciodată nu va fi în siguranță. Iar Aleydis nu se îndoia că unii elfi nu vor o alianță. Dar nu se aștepta să fie atât de furioși încât să dorească să îl ucidă pe Kiernan.

     Aleydis își spune numele nobililor elfi în minte, încercând să se întrebe care dintre ei ar putea vrea să ucidă un rege. Dar dacă nu sunt nobilii? Dacă sunt elfi de rând, care simt că regele lor a scuipat pe mormintele celor dragi?

     – Alandra, Aleydis o cheamă pe elfă.

     În Alandra știe că poate avea încredere, căci războinica îi este recunoscătoare fratelui ei. După ce a fost rănită în război, Alandra și-a pierdut mână stânga, iar vindecătorii au trebuit să-i amputeze brațul până la cot. Deși mâna dreaptă îi era intactă, iar magia puternică, Alandrei nu i-a fost permis să se întoarcă pe câmpul de luptă, și nici nu a putut găsi un loc de munca, cum majoritatea elfilor nu vor să lucreze cu cineva cu un braț lipsă. Kiernan i-a oferit Alandrei un loc de muncă, iar pentru asta, elfa îi este recunoscătoare.

     Alandra pășește în încăpere, ținându-și brațul stâng acoperit de mânecă, astfel încât este destul de greu să observi rana, dacă nu te uiți cu atenție.

     – Ce părere au elfii de rând de alianță?

     Fiind acolo când Hendrik a adus veștile, Alandra nu are nevoie să întrebe de ce Aleydis vrea să știe.

     – Nu pot vorbi pentru toți, dar cei pe care eu îi cunosc sunt sătuli de război.

     Aleydis oftează. Nu va afla niciodată care sunt trădătorii din Larsenia cât timp este în Feleris.

     – Elhlia, Alandra spune. Vă gândiți că niște elfi vor să îl ucidă pe rege din cauza alianței, dar majoritatea elfilor de rând vor ca războiul să se încheie. Pot sugera că acești trădători nu vor răzbunare, ci bani?

     Aleydis oftează. Nu are nicio șansă să afle cine complotează împotriva fratelui ei. Unii o pot face pentru răzbunare, alții pentru bani. Nu îl poate ajuta cu nimic pe Kiernan, mai ales cum Hendrik i-a spus că nu îl poate avertiza printr-o scrisoare. E prea riscant. Așadar, trebuie să stea acolo, încercând să facă niște lorzi să vadă că Larsenia îi poate ajuta, în timp ce fratele ei riscă să fie asasinat în mijlocul nopții.

     Acesta era motivul pentru care a părăsit Kasehlia după ce Kiernan a fost încoronat.

     – Garda Regală se va asigura că nimic nu se întâmplă cu regele sau familia sa, Alandra îi spune. Nu ajutați pe nimeni dacă va îngrijorați, Elhlia.

Trădarea trandafirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum