Aleydis nu a apucat să se întoarcă acasă, căci elfii încă aveau nevoie de un reprezentant în Feleris, și nu avea de gând să își trimită una dintre surori acolo. Nu, ea se putea descurca.
Kiernan deja a trimis grâne pentru cei din Feleris, iar acestea au ajuns în Deris odată cu regele Edgar și Aleydis. Și Hendrik.
Aleydis nu avea de gând să vorbească cu el. Sau să se gândească despre el.
O parte din ea știa că nu ar fi trebuit să aibă niciodată încredere în el. Chiar și dacă Hendrik nu s-a folosit de ea, asta nu schimbă faptul că a fost un spion sau că regatele lor abia dacă pot fi considerate aliate. Aleydis trebuie să-și pună poporul mai presus de orice, iar Hendrik va face la fel.
Nu a fost ușor să îl convingă pe Kiernan că planul de asasinare nu trebuie să distrugă tratatul. Acum îl știu și pot lua măsuri să se asigure că familia lor nu este în pericol. Nu că Aleydis i-a spus că a fost Hendrik cel care a făcut planul. Nu, asta ar fi fost de neacceptat pentru fratele ei.
Să-l vadă pe Conan a fost o surpriză. Se aștepta ca fratele ei să fie cu armata, pregătindu-se în cazul în care regele Edgar decide să abandoneze alianța. Știe că regele, Hendrik și gărzile lor au fost ușor speriați de venirea Linneei, dar bunica ei ar fi vrut să fie acolo. Bunicul lui Aleydis, Asher, era cunoscut sub numele de Laerelith, un titlu care nu se putea traduce exact, dar însemna ,, Aducător de Pace''.
Rosalya a fost cea care a adus vorba despre situația dintre Aleydis și Hendrik în grădină, două zile mai târziu.
– Tu și fratele meu v-ați certat?
– Poftim?
Aleydis nu avea de gând să îi spună Rosalyei despre planul de asasinare. Prințesa, cel mai probabil, nu avea nicio idee despre cât de aproape au fost de a avea un alt război. Fratele ei putea ierta multe, dar nu existența unui plan care îi punea în pericol familia.
– Amândoi sunteți extrem de triști și vă evitați precum ciuma. Ce s-a...?
Rosalya începe să tușească, neputând să-și termine întrebarea. Aleydis observă că este destul de palidă.
– Ești în regulă? Aleydis întreabă odată ce Rosalya nu mai tușește, punând o mână pe umărul ei.
– Cred că am răcit sau poate e de la restaurantul acela la care am fost cu Redgar. Nu știu, mă simt ciudat.
– Ciudat cum?
Cine l-a lăsat pe idiotul ăla să o ducă pe Rosalya într-un loc în care ar putea fi în pericol? Nu s-a gândit o clipă că există oportunitatea de a o otrăvi pe sora regelui care a făcut o alianță cu elfii? Poate nu e otravă. Poate e doar o răceală.
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasia☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...