Aleydis nu a realizat când a trecut o lună de când și-a văzut ultima dată fratele. Între întâlnirile cu Consiliul, petrecerile aruncate de nobili și serile petrecute în Deris cu Hendrik, timpul a zburat.
Totul mergea surprinzător de bine. Odată cu sprijinul lordului Galvan, alți nobili au început să arate un interes în alianța cu Larsenia, iar Aleydis simțea că, în curând, își va îndeplini scopul. Nobilimea elfilor nu o va mai vedea ca o persoană blestemată, iar Larsenia și Feleris vor fi aliați. Știe că vor fi provocări, dar, împreună, crede că regatele sunt destul de puternice pentru a le înfrunta.
O parte din ea regretă că va pleca atât de repede din Feleris. Desigur, se bucură că va fi pace, dar știe că îi vor lipsi nopțile în oraș cu Hendrik, aflând mai multe despre nobili, dar unul despre altul. La început, au fost doar conversații pentru a face timpul să treacă. Apoi, Aleydis a început să-i povestească despre copilăria sa în Larsenia, evitând faptul că este un copil din flori, iar Hendrik a făcut la fel. Au devenit... prieteni.
– Baronul Randal Dunhall, Hendrik îi spune la una dintre petreceri, ochii săi mutându-se pe un bărbat de la fereastră.
Aleydis îl recunoaște destul de rapid. Unul dintre membrii Consiliului. Chiar și după o lună, Aleydis nu a reușit să-i rețină pe toți, mai ales că niciunul nu a ales să se prezinte înainte sau după ce ea venea în fața lor.
– Ultimul care nu a ales o parte, Aleydis șoptește. Ai idee ce ar putea vota mâine?
Consiliul, deși nu avea putere absolută, putea lua decizii în astfel de situații. Majoritatea au fost de acord să încheie războiul cu Larsenia, dar, acum, unii nu vor să facă mai mult. Dacă ar fi după ei, încetarea războiului ar fi singurul lucru care s-ar întâmpla, și, în câțiva ani, cineva ar decide să invadeze, iar armata din Feleris nu ar putea să îi oprească. De asemenea, dacă grupul care vrea să îi detroneze fratele nu este prins prea curând, Aleydis știe că elfii ar putea avea nevoie de ajutor celor din Feleris.
– Dunhall e tânăr, Hendrik explică. Ar putea să aleagă partea câștigătoare, doar pentru a se da bine cu majoritatea. Totuși, dacă va fi o egalitate, iar votul lui va fi cel decisiv, nu știu ce ar putea alege.
Aleydis știe că nobili care vor susține elfii se așteaptă la ceva în schimb. Își urmăresc doar interesele și nimic mai mult. Contele de Droskyn, de exemplu, face negoț cu țările de pe continent cu materiale pentru construcții, iar Aleydis este sigură că, dacă ar putea, Droskyn ar vinde un nou material numit ,, lemn de Larsenia". Nu că fratele ei ar fi de acord cu așa ceva vreodată, dar contele nu trebuie să știe asta, crezând că îl poate convinge pe Kiernan.
– Nu trebuie să îți faci griji în legătură cu Droskyn, Hendrik spune. Chiar și dacă ar realiza peste noapte că elfii nu ar accepta niciodată ca pomii lor să fie tăiați, contele nu vrea să îl supere pe Edgar. Vrea ca fiul lui să se căsătorească cu Rosalya.
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasy☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...