Aleydis a refuzat să vorbească cu Hendrik, ceea ce nu l-a surprins. Gărzile ei, totuși, păreau să știe exact despre ce este vorba, nefiind foarte fericiți. Hendrik a făcut, până la urmă, un plan de a ucide familia regală din Larsenia.
Dar ar fi făcut tot ce îi stă în putință să îl convingă pe Edgar să nu pună acel plan în aplicare. Niciodată nu a vrut să ucidă familia regală din Larsenia, ci pur și simplu să găsească o cale de a opri războiul care a revendicat prea multe vieți.
Chiar și acum, în trenul care îi duce spre graniță, Aleydis și gărzile ei au ales să stea cât mai departe de Hendrik și fratele lui.
– Vor folosi asta împotriva noastră, Edgar șoptește. Lucrurile mergeau atât de bine și, dintr-o dată...
Lucrurile mergeau bine. Hendrik mereu a crezut că-și va petrece viața singur. Cine ar vrea să fie blocat într-o căsătorie cu un bărbat care ar putea dispărea luni la rând sau, mai rău, ar putea fi găsit mort într-un regat străin, spânzurat ca spion?
Dar Aleydis... Lui Aleydis i-ar fi putut spune adevărul. Aleydis ar fi înțeles, poate l-ar fi ajutat chiar.
Iar acum, a stricat totul. Știa că poate simți compartimentul secret, că ar putea găsi planurile, dar a ales să creadă că așa ceva nu s-ar fi întâmplat vreodată. A ales să creadă că soarta vreodată ar putea fi de partea lui.
– Este un grup rebel care vrea să îl detroneze pe regele Kiernan.
Doar această informație i-ar putea ajuta, dar se simte îngrozitor pentru că i-a spus fratelui său. Cu acele cuvinte, i-a tradat încrederea lui Aleydis. Dacă încă ar fi avut acea încredere.
– Roldan lucrează cu liderul acestui grup și i-a trimis arme de foc. Probabil și Ballard este de partea lor.
– Și acum ai decis să-mi spui toate astea?
– Aleydis m-a ajutat să aflu despre traficul de arme al unchiului nostru.
Aleydis, pe care a iubit-o. Pe care încă o iubește. Și care îl urăște acum. Cum ar putea să nu o facă? Hendrik a complotat să-i ucidă întreaga familie.
Și spui că fratele tău nu e un monstru? Ai dreptate, Hendrik! Edgar nu este monstrul, tu ești! Ai complotat să-mi ucizi familia! Ai un plan făcut pentru a ucide singurele persoane care m-au acceptat vreodată, iar eu am avut încredere în tine!
– Hendrik, spune Edgar. Am nevoie să încetezi asta și să mă ajuți să fac un plan.
– Să încetez ce?
– Să îți plângi de milă. Poți face asta odată ce terminăm toată povestea asta cu tratatul.
Edgar avea dreptate. Țara lui avea nevoie de el. Nu putea pur și simplu să stea degeaba și să fie trist că Aleydis îl detestă acum. Dacă ar putea, i-ar explica totul, i-ar spune că îi pare rău. Dar ar face o diferență? Până la urmă, Hendrik a complotat să-i ucidă rudele, nimic din ceea ce ar putea spune nu ar sterge acel lucru.
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasy☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...