Aleydis este chemată în fața Consiliul în următoarea dimineață. Își alege o rochie de un verde pal, lăsându-și părul blond creț să cadă liber pe spatele ei. Ca de obicei, Alandra și Raihin sunt la un pas în spatele ei.
Aleydis știe că Feleris are nevoie de această alianță. Cât timp va sta acolo, nu se va comporta ca fiica bastardă a unui rege, ci ca o prințesă a elfilor. Nu are de gând să îi implore pe lorzii din Consiliu să dea o șansă alianței.
În scurtul timp în care Aleydis a fost acolo, a aflat un lucru foarte important. Regele Edgar nu are destule gărzi, majoritatea soldaților fiind la graniță, asigurându-se că unul dintre celelalte regate umane, Edrawen, nu începe o invazie. Ura dintre Feleris și Edrawen ar putea fii mai mare decât cea dintre oameni și elfi.
Deși poate preferă să nu admită, Feleris are nevoie de acea alianța la fel de mult ca fratele ei. Dar Aleydis nu poate dezvălui cât de disperat este Kiernan de fapt. Doar în ultimii doi ani, mai mult de zece asasini au încercat sa-i ucidă familia. Unii erau trimiși de elfii care vor ca familia regală să moară, iar alții de regina din Drevar.
Ieșind din castel, Aleydis este întâmpinată de fratele regelui care are trei soldați păzindu-l. Din câte știe, regele Edgar are un singur fiu, și, dacă acesta moare, prințul Hendrik va moșteni tronul. Trebuie să afle dacă fratele regelui este un aliat sau nu. Și, dacă se dovedește un aliat, iar regele Edgar nu, Aleydis se întreabă dacă prințul își va asasina propriul frate.
– Consiliul se întâlnește mereu în afara orașului, într-un loc în care putem ajunge destul de repede cu o trasura.
Din fericire.
Aleydis încuvințează, ascunzându-și bucuria. Nu plănuiește să se urce prea curând în acea capcană mortală pe care oamenii o numesc tren. Nimeni în toate mințile nu ar vrea să urce în așa ceva.
Nu se aștepta să îi fie dor de Larsenia atât de curând, dar îi este. Îi lipsește liniștea și modul în care fiecare își vede de treaba sa, copacii pe ale căror crengi putea ajunge în majoritatea locurilor, chiar și liberatea de a fi ea însăși. Aici trebuie să se prefacă în fiecare moment, să fie mereu prințesa elfă perfectă.
Îl urmează pe prinț la o trăsură și nu este surprinsă când o ajuta să urce. Alandra și Raihin se așează în fața ei, lăsându-l pe prinț să se așeze lângă ea chiar înainte ca trăsura să pornească.
Aleydis a observat cum soldații prințului s-au holbat, nefiind dornici să-l lase cu trei elfi. Nu a fost surprinzător să vadă că Alandra și Raihin au atras cele mai multe priviri. Înarmată până în dinți cu pumnale și săbii, Alandra, cu părul ei roșu și privirea de gheață, este una dintre cele mai bune războinice ale Larseniei. Raihin mereu a fost unul dintre elfii care i-au păzit fratele, iar Kiernan trebuie să aibă mare încredere în el dacă l-a trimis acolo.
CITEȘTI
Trădarea trandafirilor
Fantasi☆ Trădarea trandafirilor Aleydis a trăit întreaga ei viața știind că niciodată nu va fi acceptată de elfii din Larsenia, fiind fiica bastardă a unui rege mort și a unei femei dintr-un sat de pe granița. Preferând să trăiască în micul sat al ma...