פרק 23

517 47 3
                                    

פרק 23-
טליה-
שרתי את השורה האחרונה של השיר good for u של אוליביה רודריגו בצווחה משחררת. הרגשתי כאילו כל הימים האחרונים והסטרס שהתלווה אליהם השתחרר כשעליתי על הבמה ושרתי את המילים שהופיעו על המסך הענק על רקע של תמונות צבעוניות שלא ממש היו קשורות לשיר. אהבתי את פנוויל קריוקי כמעט כמו שאהבתי את הצחוק המהמם של קונרד. זה היה השחרור שנזקקתי לו כדי להדחיק מראשי את המחשבות על הריאיון למלגה שעמד להתרחש בעוד יומיים ואת בעיית הביטחון העצמי עם קונרד. כשהאורות הצבעוניים האירו עליי והמיקרופון היה בידי כל שאר הדברים התגמדו והתפוגגו להם באויר הממוזג.
קפצתי מהבמה היישר אל השולחן שלנו. לגמתי מהמים הקרירים שלי לגימה ארוכה ונחוצה של מים.
״מגיע לך מזל טוב, טל?״ קייטי הרימה גבה וחיוך נפרש על שפתיה שהיו משוכות שפתון סגול כהה.
״על מה?״
היא דחפה לידי את הפלאפון שלה שהיה פתוח על עמוד האינסטגרם של קונרד. התמונה האחרונה עלתה לפני כמה דקות והייתה סלפי חמוד שלנו במיטה של קונרד כשאני מוחצת את פניו בידי ועל פניי חיוך מטופש. מתחת לתמונה היה הכיתוב-׳כשהיא הדבר הכי מתוק בעולם! ❤️׳ וכמובן שהוא תייג אותי.
״אני לא מאמינה שהוא העלה את התמונה הזו״ ציחקקתי.
הופתעתי שזה לא הפריע לי בכלל, רק חימם לי את הלב והרחיב אותו לממדי ענק.
״הוא נראה כאן כמו אידיוט״ רובי גלגל עיינים.
״אידיוט חמוד״ קייטי ואני החלפנו מבט שהבהיר שאנחנו יודעות בדיוק למה רובי אומר את זה.
״מי הבא בתור לעלות?״ ג׳וליאן היה נשמע אדיש כהרגלו.
״אני אעלה. וכל הכבוד לך ילדונת, השגת את פסגת השאיפות של כל בחורה סטרייטית בפנוויל והסביבה״ היא טפחה על כתפי לפניי שהיא זינקה לבמה.
היא שרה את girlfriend של אבריל לאבין ואני מחאתי לה כפיים בהתלהבות. כשרובי עלה לשיר שיר של בון ג׳ובי הוצאתי את הטלפון שלי.
נכנסתי להתראה עם התיוג שלי על התמונה של קונרד.
׳כשהוא הדבר הכי נהדר בעולם 💙׳. הגבתי על התמונה והתכוונתי להכניס את הטלפון לתיק כדי להמשיך להנות עם החברים שלי אבל הטלפון שלי צפצף מיד.
ההתראה הכריזה שקונרד השיב לתגובה שלי-׳😍😍😍׳.
לפני שהספקתי להסמיק משלושה אימוגים מטופשים התראה נוספת של הודעה הפציעה על המסך שלי.

קונרד:׳מקווה שלא הפתעתי יותר מידי עם התמונה׳
קונרד:׳החבר׳ה מסביבי בפי-בי בלתי נסבלים׳
קונרד:׳זו מסיבת הניצחון שלנו על לויד המרושע והחגיגה האחרונה לפני תחילת העונה׳.
קונרד:׳בואי עם הבנות׳
קונרד:׳אם תבואי אני מבטיח לתת לך נשיקה מתוקה׳
קונרד:׳ולא רק על השפתיים 😉׳

״את מחייכת כמו זומבית שכרתו לה אונה״ ג׳וליאן מגחך מעל הקוקטייל המטופש בצבע זרחני שהזמין.
״אני הולכת לשירותים״ לא טרחתי אפילו לדבר איתו.
מאז שסיפרתי לו, לרובי, לקאסים ולשאנדר על הקשר שלי ושל קונרד היחס שלהם כלפיי השתנה. רובי היה קריר, ג׳וליאן עוקצני, קאסים הפסיק להיות מקסים ואדיב והפך לאדיש משהו ושאנדר כמעט התעלם מקיומי.
יצאתי מהתא והלכתי בקו ישר אל השירותים. הדלתות הכבדות חסמו את הרעש שהיה בפנוויל קריוקי. תודה לאל.
התקשרתי לדידי. היא ענתה אחרי 3 צלצולים.
״היי חנונית קריוקי, מה קורה?״
״חובבת קריוקי. וכרגע אני בדיוק שוקלת את התוכניות שלי. את ואיזבל בבית?״
״כן. איז חזרה מהמשמרת שלה בדיוק שקלנו ללכת לסרט או משהו״.
״מה את אומרת על בילוי בפי-בי עם קון והחבר׳ה שלו?״
״אני אשכנע את איז. ניפגש בכניסה לפי-בי עוד חצי שעה?״
״זה נשמע כמו תוכנית״
״כבר אמרתי לך כמה אני אוהבת את זה שאת משתרללת עם קפטן נבחרת ההוקי?״
״תוציאי את המילה הדוחה הזה מהמילון שלך, דידס. נתראה״.
״לאב יו, טל״
ניתקתי את השיחה ועדיין המשכתי לחייך כמו מטומטמת.

Hating no. 41 (penwiil players 1)Where stories live. Discover now