היי קוראות אהובות!
רציתי להודות לכן על האהבה לסיפור הזה! ולכל הסיפורים שלי! אתן הכוח שלי ואני מעריכה אתכן מאוד ❤️
יש לי בקשה אם תוכלו להגיב ולומר לי מה דעתכן על הסיפור? האם הייתן רוצות סיפורי המשך ועל איזה דמויות? ואם קראתן איזה סיפורים שלי אהבתן? אשמח לשמוע ואעריך מאוד 🩷🩷
*פרק 25-
טליה-
עייני נפקחו באחת כשדוק קל של זיעה כיסה את את גופי. הפעימות בין רגליי היו כמעט מכאיבות ושאריות מהחלום היותר מידי מציאותי ויותר מידי סקסי עדיין אפפו אותי. לקחתי נשימה עמוקה ומבטי מיד נמשך אל הגבר ששכב לצידי. קונרד נראה שליו לחלוטין... לא מודע לסערה בתוכי אפילו מעט. המילים של החברות שלי, של קונרד, של אמא שלי הסתחררו בראשי בקצב. נזכרתי בלילה אחד שבו אני ואמא ישבנו על המרפסת יחד. החזקתי את כרטיס הברכה ליום האהבה שהכנתי לרנדי סיימונס או יותר נכון את מה שנשאר ממנו אחרי שהוא קרע לי אותו בפרצוף, קרא לי לוויתנית מכוערת והוא והחברים שלו צחקו בקולי קולות לפני שברחו ממני כאילו הייתה לי מחלה מדבקת. אמא חיבקה אותי חזק ואני יבבתי דמעותיי מרטיבות את ערימות הניירות בצבעי הורוד-אדום-לבן.
״אני שונאת אותו, מאמא! אותו ואת כל החברים המטופשים שלו! את כל הבנים! אני אף פעם לא יתאהב! בחיים!״ הכרזתי בין יבבות השבר.
״איחה מיה (בת שלי), הלב שלי נשבר כשאת בוכה כך״ אמא ליטפה את שערי ונישקה את ראשי.
״אהבה זה הדבר הכי מסריח ומגעיל בעולם! אני לא אתן לאף אחד את הלב שלי!״ הבטחתי לאמא.
״לא איחה מיה... את לא יכולה להגיד את זה״.
״למה לא?״ ניגבתי את אפי עם שרוול חולצת הלבבות הורודה שלבשתי במיוחד בשביל רנדי.
״כי רנדי סיימונס הוא שברון הלב הראשון שלך, מי קוראסון (לב שלי) אבל בהחלט לא האחרון. ואם תיתני לשברונות הלב שלך לחסום אותך לעולם לא תצליחי לפתוח את ליבך לגבר שיאהב אותך באמת״ אמא חייכה את החיוך הטוב הזה שלה שגורם להכל להיות טוב יותר.
״למה שאני ארצה להרגיש ככה שוב?״
״בגלל שיום אחד הוא יגיע. הגבר שידע לאהוב אותך כמו שמגיע לך. ואת תשכחי מכל מי שאי פעם שבר את ליבך״ אמא ניגבה את דמעותיי בעדינות.
״אבל אפילו אבא שבר לך את הלב. איך אני בכלל אדע שמישהו הוא זה שלא ישבור לי את הלב?״
אמא אימצה אותי לחיקה בחיבוק חם. ואני נצמדתי אליה שואבת ממנה נחמה ואהבה.
״התשובה הכנה היא שאת אף לא תדעי. אבל זו המהות של אהבה... המהות שלה היא אמון. לתת לאדם שאת אוהבת את כולך. הטוב והרע, הבטוח והפגיע, לחשוף בפניו את כל כולך. זה מפחיד ומלחיץ ואפילו קשה מאוד אבל אין ברירה. ואז כשתהיי נאהבת תביני שזה שווה את הכל. אבל לעולם לא תוכלי לחוות אהבה אמיתית אם לא תיקחי סיכון עצום. השאלה היא האם הסיכון שווה את זה? ואני חושבת שהלב שלך ידע בדיוק מי האדם הזה שווה להסתכן עבורו״.
באותו לילה לא בדיוק האמנתי לאמא או הבנתי אותה. בכיתי כל הלילה בחדר מתחת לשמיכות. באותו שבוע לא חזרתי לבית הספר. וכשחזרתי ראיתי את רנדי מתמזמז במסדרון עם קלובר סמארט. ליבי נשבר. רנדי והחברים שלו המשיכו לעקוץ אותי מידי פעם אבל ככל שהזמן עבר התחזקתי והתחשלתי. התרכזתי בלימודים, בלעזור לאמא ולדייגו אחי. ואז הוא הגיע. הוא. שחקן הוקי שחצן ומעצבן שחושב שהוא מתת האל לאנושות. שחקן הוקי שיודע לגרום לי לחייך ולהתעצבן ואז שוב לחייך. שחקן הוקי שאכפת לו, שנוטף מכריזמה ובו זמנית מלא חשש שיגלו שיש לו חולשות, כזה שפוחד להודות שיש משהו שהוא לא טוב בו אבל באותה נשימה מכריז שאני חברה שלו בלי להניד עפעף בגאווה. שחקן הוקי שנלחם על חברים שלו, על הקבוצה, על הספורט שלו ועלינו. עליי ועליו. למרות שאף אחד לא יודע איך אנחנו מתחברים הוא בטוח שאני מתאימה לו. אני מכולן. והוא מכולם. שנינו.
פתאום המילים של אמא התבהרו למול עייני. היא צדקה. אהבה הייתה נפילת אימון. נפילה חופשית שאתה לא בטוח איך הנחיתה שלה תראה אבל את יודעת שאת חייבת לקפוץ. הייתי חייבת לקפוץ. עכשיו.
הזזתי מפניו את קצוות השיער שנפלה עליהן ופיזרתי נשיקות קלות על פניו ועל צווארו.
״קון...״ לחשתי והמשכתי לנשק את העור המתוח והחם.
״הממ...״ הוא מלמל חצי רדום.
״ממש חם לי בבגדים האלה... אני חושבת שאני צריכה עזרה להוריד אותם״ לחשתי וליטפתי ברכות את חזהו החשוף.
עיניו נפקחו בבת אחת כאילו מדובר במקרה חירום נואש. ואולי זה היה בדיוק המצב.
הוא מיד התיישב במיטה וידיו ניגשו למלאכה. הוא משך ממני את החולצה והיא נחתה על הרצפה ואז באצבעות מיומנות הוא פתח את החצאית שלי והוריד אותה במשיכה. נותרתי בחזיה ותחתונים. הם היו בצבע שחור. על החזיה היו דוגמאות של ורדים עשויים תחרה אבל התחרטתי על בחירת התחתונים האומללה שלי- תחתונים שחורים עם הדפס של פו הדוב מלקק דבש מצנצנת.
״פאק!״ הוא הניד בראשו ברגע שראה את התחתונים.
״אני יודעת... התחתונים המטופשים האלה...״ מלמלתי בהתנצלות.
״עכשיו בכל פעם שאני אראה את פו הדוב אני אקבל זקפה... זה לא הוגן״ הוא נהם ונראה רציני עד כאב.
״זו הייתה התוכנית המרושעת שלי כל הזמן״ חייכתי אליו חיוך ממזרי.
״ידעתי״ הוא הניד בראשו לפני שנישק אותי.
הנשיקה שלו הייתה בטוחה ושקטה ועם זאת סוערת ועוצמתית. כמו תמיד הראש שלי הסתחרר. הריח שלו גברי וכל כך טוב השתלט על כל חושיי. הוא היה כאן. הוא היה הגבר שבשבילו אני אקח את הסיכון.
״אני רוצה אותך, קון״ לחשתי כשפיו החליק על צווארי.
״אני אתן לך כל מה שתבקשי, טל״ הוא הבטיח.
״הכל״ נישקתי אותו חזק, הכי חזק שיכלתי.
הוא השכיב אותי על הגב וטיפס מעליי. גופו היה כולו שרירים והפה שלי התייבש. אלוהים אני עומדת לקבל התקף לב.
״את החלום הרטוב שלי, טליה... הזין שלי כל כך קשה ואפילו לא התחלנו״ הוא התנשף.
נשכתי את שפתיי ועצרתי את הקולות שעמדו לחמוק ממני כשהוא נישק את כולי ואז נישק את שדיי דרך החזיה. כמו הזיז קאפ אחד הצידה ואז ליקק בלשונו את העטרה והפיטמה שלי. המוח שלי קפא וכל מה שהצלחתי לעשות היה לשכב שם ולגנוח כמו בלאגן פתאטי ונמס.
״בחיים שלי לא ראיתי ציצי כזה מושלם... אני חייב לראות הכל. אני רוצה להדליק את האור ולראות אותך, מותק״.
עיניו הכחולות בערו אליי בזמן שעיסה את החזה שלי בתשומת לב מירבית.
השדים שלי שוב ניסו להעיר בתוכי חוסר ביטחון משווע אבל סירבתי להקשיב להם. לא עוד. אם הוא יפגע בי, ישבור את ליבי לפחות אני אדע שנסיתי. שהאמנתי באהבה. שלקחתי את הסיכון. חייתי את החיים ולא נתתי לפחד לשלוט בי.
״תדליק את האור״.
הוא עשה בדיוק את זה. חדרו הוצף באור וחשף אותי לעיניו. את כל כולי. כולל השומן בבטן, כולל הירכיים העסיסיות, כולל החזה הגדול, כולל הכל. אני.
הוא עמד שם והביט בי. אני לא כיסתי את עצמי. לא ידעתי מה הולך להגיע עכשיו. לא ידעתי אם הוא עומד לשבור את ליבי. עד שהוא חזר למיטה. בלעתי את רוקי בכבדות.
״את האישה הכי יפה שאי פעם הכרתי טליה״ הוא אמר בכל נמוך ומאופק כאילו הוא ניסה לרסן נהמה גרונית.
״אני לא עומדת ללטף לך את האגו, מר...״ מילותיי נבלעו בנשיקה העוצמתית שלו.
הוא תפס את עורפי בתקיפות ומחץ את פיו לפי. זו הייתה נשיקה סקסית ואירוטית.
הוא מצץ את שפתי התחתונה לפיו ואצבעותיו במיומנות מוערכת פתחו את קרסי החזיה שלי. היא נעלמה לה מצטרפת לשאר הבגדים על הרצפה.
ידיו הגדולות חפנו את שדיי הכבדים והמלאים. אגודליו שיחקו עם הפטמות שהתקשו והפכו לאבן. ואז הוא מצץ את השד השמאלי לפיו. העור הרגיש הגיב למגע לשונו והתחלתי לסנן מפי קללות כשעונג מסנוור עטף את כולי.
״הולי פאקינג שיט״ נמסתי בזמן שהוא מצץ, ליקק, נישק ונשך.
הפעימות בין רגליי הפכו לבעירה אכזרית. גבי התנתק מהמזרון וגופי נע בחוסר שקט. הייתי פקעת של עצבים חשופים. טון של אבק שריפה שרק חיכה לניצוץ.
ואז אצבעותיו נעו מטה לאורך גופי היישר לתוך התחתונים שלי. גופי השתתק. הרגשתי את הלב שלי מזנק לגרון כשאצבעו המורה, המחוספסת נעה בין כפליי.
״כל זה בשבילי, מותק? את רטובה ככה בשבילי?״ הוא לחש באוזני בקול נמוך לפני שנשך את תנוך אוזני ומחץ בידו הפנויה את שדי.
״פאק... כן...״ נשמעתי כמו בלאגן מתנשף אבל זה הרגיש כל כך טוב.
מגעו היה אלוהי. בלתי צפוי.
״הכוס שלך יהיה כל כך פאקינג חם ומוכן כשאני אזיין אותך, טליה״.
הו אלוהים. מה הגבר הזה עושה לי?!.
אצבעו התגרתה בי בעדינות ואז באגרסיביות ואז הוא צבט את הדגדגן שלי. גניחה ארוכה השתחררה מפי שהפכה לצרחה כשהוא הכניס לתוכי את אצבעו והחל לפמפם.
זה לקח לי בדיוק שתי דקות לפניי שמצאתי את עצמי מסתחררת לתוך אורגזמה מופלאה.
הלוואי שזה היה מרגיע אותי אבל גופי רק התחנן לעוד. המפלצת הרימה את ראשה. השערים נפתחו. הכל התהפך. כאילו טליה חסרת הביטחון התפוגגה ובמקומה הופיעה טליה חדורת המטרה ומלאת הביטחון.
בלי לחשוב משכתי ממנו את המכנס והתחתון והוא ברצון עזר לי להסיר אותם. הזין שלו היה גדול וזקור ופועם. זה היה אמור להפחיד אותי אבל כל מה שהרגשתי היה תשוקה בוערת.
עטפתי את הזין שלו בידי והעברתי את ידי מעלה ומטה באגרסיביות.
״הולי שיט!״ הוא נהם.
״תגיד לי מה אתה רוצה קון״ התנשפתי.
״תפתחי את הפה שלך, טליה״ הוא הורה.
עשיתי כדבריו ועד מהרה עטפתי טת הזין העבה שלו בפי. הוא הכתיב את הקצב ידו בתלתלי. אני נסיתי לעמוד בו ולקחתי כמה שיותר ממנו לפיו.
״אני לא מסוגל יותר״ הוא משך את אגנו ממני בחדות ונאנק כמעט בכאב.
טעמו המלוח היה על לשוני ושפתיי היו נפוחות.
״אני... עשיתי משהו לא בסדר?״
הוא חייך. החיוך היה יותר כואב משמח.
״אני עומד להתפוצץ מעונג. את יותר מפאקינג בסדר. את מושלמת, מותק״ הוא נישק אותי.
ואז הוא השכיב אותי שוב על הגב. ידו החליקה לשידת הלילה שלו. הוא שלך קונדום ואני צפיתי בו מהופנטת כשהלביש את הקונדום על הזין שלו שאיכשהו התעבה והתקשה עוד יותר.
״אני הגבר הכי בר מזל בכל העולם״ הוא נישק אותי בעדינות לפניי שמשך ממני את התחתונים וחשף אותי לפניו לחלוטין.
גופי עלה באש כשהוא פתח את רגליי מספיק לרווחה. מבטו היה ממוקד באיבר בין רגליי שנטף מעוררות. אני הסתכלתי רק עליו, מהופנטת כמו בפאקינג כישוף.
״אני מתה כאן, קון. אני צריכה אותך. בבקשה. אני צריכה אותך בתוכי״ התחינה שלי הייתה ללא בושה, ללא גבול.
הוא רק הנהן. ואז לכמה רגעים היינו בנפרד. ואחרי כמה רגעים היינו יחד. הוא חיכך את איברו העבה בכוס שלי ואז חדר לתוכי עוד קצת ועוד קצת ואז... הרגשתי את הגוף שלי מלא, מלא עד כאב.
״אני הולך לזיין אותך, טליה. אני לא יכול לעצור יותר״ הוא נהם ואז עולמי היה רק הוא.
הוא בתוכי. עמוק וחזק ויפה. הוא קילל ונהם ונישק וכבש. אני גנחתי ונתתי לו את כל מה שהיה לי לתת. הלכנו לאחד. אגני פגש את שלו. צרחתי. הוא זעק. שנינו רכבנו על גל אקסטזה שסירב להסתיים. עד שהתפצצנו. אני ראשונה. כמו מפץ גלקטי בחלל הפכתי למליון רסיסים קטנים שריחפו להם. הוא אחריי גומר בקונדום, רועד ומתנשף.
שכבנו זה עם זו. אני והוא. רועדים, נוטפי זיעה, מחובקים. העיינים שלו היו על שלי. הוא הסתכל לי בעיינים ולתוך הנשמה. וברגע הזה הבנתי... אני אוהבת את קונרד ג׳וסט.
YOU ARE READING
Hating no. 41 (penwiil players 1)
Romanceקונרד ג׳וסט הוא קפטן נבחרת ההוקי, הגבר המבוקש ביותר בקמפוס והשמוק הכי גדול שיצא לטליה דיאז להכיר. טליה אולי לא הבחורה הכי פופולארית בקמפוס אבל יש לה תוכנית, נחישות אדירה ומטרות שהיא נעולה עליהן. כשקונרד מוצא את עצמו נכשל בקורס קריטי לדרישות הסף שלו...