פרק 19-
טליה-
התכווצתי לתוך עצמי ונסיתי למזער את הנוכחות שלי ככל שיכלתי במשך הנסיעה הדוממת ברכב של קונרד. תמיד הייתי ילדה שמנמנה ותמיד ספגתי אש בגלל זה. ילדים היו אכזריים לכל מה ומי שנראה להם שונה או אחר. קראו לי בשמות, עשו לעברי קולות של חזיר וגעיות של פרה. פיתחתי עור של פיל עם כל מילה מיותרת ומעשה לא יפה רק כי הלחיים שלי היו עגולות והמותניים שלי לא היו צרות. למדתי לענות, להתריס בחזרה, להעמיד פנים שלא אכפת לי מה אומרים עליי. זה עזר וההצקות פחתו. בתיכון היו כרגיל האנשים שאהבו לדבר חרא ולהציק לאנשים וזה לא פסח עליי. אבל אני כבר התרגלתי לדברים האלה ולקחתי על עצמי להכניס מאוזן אחת ולהוציא מהשניה. לא היה לי אכפת. אני הייתי מי שאני ומי שלא אהב את זה יכל ללכת לחפש. אבל היום כשעמדנו מול הבנות הללו גל של חוסר ביטחון משתק איים להטביע אותי. הן היו מהממות... במיוחד הבלונדינית שבלעה את קונרד במבטה. המחשבה שהוא היה איתה... שהיא הבחורה מהתמונות שדידי הראתה לי באותו היום גרמה לי לרצות להעלם. איך הוא יכל להסתכל עליי כשמולו עמדה פצצה כזאת? איך?. העובדה שהוא אחז בידי אל מולה גרמה לי לתהות אם משהו בו לא בסדר... אולי הוא ניסה לא להביך אותי אבל לא האמנתי שאני מוצאת חן בעיניו יותר מאשר הדוגמנית ההיא. זה היה לא הגיוני. קונרד ואני לא היינו הגיוניים. זה היה מוזר מידי, שתי חתיכות של פאזל שלא מתאימות בשום פנים ואופן.
״אנחנו כאן״ קולו של קונרד גרם לי לחזור לעולם שלנו.
הרכב שלו חנה בחזית הבניין שלי. דממה השתררה בנינו כשהרמתי אליו את מבטי. הוא היה יפה. כל כך פאקינג יפה שהתחשק לי פתאום לבכות. זה לא היה הוגן. הוא לא יכל להיות כל כך יפה ובו זמנית להיות איתי. אני ידעתי את זה וגם הבנות שצחוקן המרושע הדהד עדיין באוזניי ידעו את זה.
״בואי לכאן, מותק״ הוא הניח את ידיו הגדולות על לחיי ורכן כדי שיוכל לנשק אותי.
״לא, קון״ אני נסוגתי לאחור.
״מה קרה?״ גבותיו התכווצו.
״למה?״ שאלתי ברצינות תהומית.
״למה מה?״ הוא עדיין נראה מבולבל.
״למה אמרת לבחורה הזו שאני החברה שלך?״
״כי את החברה שלי... אלא אם כן את לא רוצה להיות... שיט... אני אידיוט שאמרתי את זה בלי לשאול אותך לפני. אני מצטער, טוב?״
הלב המטורף שלי זינק בתוך הצלעות. הוא חשב שזה באשמתו. רציתי כל כך למחוק את המבטים המקטינים ומזלזלים שלהן ובמקום זה לראות רק את העיינים הכחולות כחולות שלו שהביטו בי בקרבה ואינטמיות אבל לא הצלחתי. הייתי חלשה מידי.
״אין לך על מה להצטער״ מלמלתי.
״בואי לכאן״ הוא התיר את חגורת הבטיחות ופתח את זרעותיו.
אני התרתי את החגורה שלי וחיבקתי אותו חזרה.
״כעסתי עלייך בשיעור האחרון שלנו כי ראיתי את התמונות שלך מהפי-בי. עם הבנות האלה.״
קונרד אימץ אותי חזק יותר לבין זרעותיו. אני נשמתי את ריחו שהיה מאסק גברי וממכר. הלמות ליבנו הסתנכרנו. העלבון הצורב שחשתי נמס לאיטו.
״אני מצטער שראית את התמונות האלה. לפעמים גברים בוחרים במנגנוני ההגנה הגרועים ביותר כמו שתיה, סקס או אלימות. הייתי כל כך מבולבל בקשר אליי, בקשר אלינו. אבל ברגע שהבנתי שגם את רוצה אותי זה היה גיים אובר. זה לא היה אמור לקרות אבל זה קרה ועכשיו אני רק רוצה שתדעי שאף אחת לא מעניינת אותי חוץ ממך״.
הוא היה כנה בשעה שליטף את התלתלים שלי ברכות ודאג להביט בי ולא להסתיר את עצמו ממני. אבל אני הרגשתי כאילו אני רוצה להסתתר מפניו. לא הייתי כמו הבנות ההן והייתי מבועתת מהמחשבה שהוא ישנא את מה שיראה אם אני אתן לו להתקרב מידי.
״מתי הייתה הפעם האחרונה שהייתה לך חברה?״
״שנה א׳. היא טענה שאני שם את ההוקי לפניה ונפרדה ממני רגע לפני הגמר״ הוא חייך.
״למה אתה מחייך?״
״כי בניגוד אליה אני יודע שתבואי לכל משחק ותהיי המעודדת והתומכת הכי גדולה שלי״ הוא משך בכתפיו הענקיות.
בעיקרון שנאתי כל ספורט אבל איכשהו ידעתי שהוא צודק. אני אתמוך בו אם וכאשר יצטרך.
״יש לך ציפיות גדולות מידי״ נחרתי בבוז.
הוא הניד בראשו ואז בהפתעה הדביק נשיקה לשפתיי. המחשבות שלי שהתרוצצו לכל עבר השתתקו בבת אחת. פיו היה חם ועסיסי והטעם שלו מילא את פי. הוא הצמיד אותי אליו בזמן שנישק אותי. הפכתי לחומר בידי היוצר. נתתי לו להוביל אותנו בריקוד סוער וחושני של נשיקות, נגיעות וקולות עדינים של תשוקה ועונג.
הוא היה זה שהוביל אותנו מהמכונית אל הבניין. אני פתחתי לו את הדלת לדירה והוא הוביל אותי פנימה והדליק את האור. הוא הצמיד אותי לדלת מיד אחרי שטרק אותה אחרינו ופיו לכד את פי. שוב כל מה שהיה לי בראש פרח ונעלם לו הרחק הרחק ממני.
״לעזאזל״ הוא גנח כשפיו החליק על צווארי ולשונו ליקקה את הנקודה הרגישה שמאחורי אוזני.
אני גנחתי קלות וידיי שנחו על גבו השרירי החליקו תחת בד הטי שירט שלו. העור שלו היה חם ורך ויכלתי להרגיש את השרירים הנוקשים שלו. מעולם לא חוויתי דבר כזה. לא חשבתי שאוכל.
הוא ניתק ממני לכמה שניות לפני שהוריד את החולצה במשיכה אחת חושף בפניי את פלג גופו העליון. לרגע נאלמתי דום. הוא היה אלוהי. יצירת אומנות. הכאב בין רגליי הפך לכמעט בלתי נסבל והרטיבות שנוצרה התחילה להיות כמעט כמו עינוי.
״את לא יכולה להסתכל עליי ככה״ לסתו הייתה חשוקה והמילים יצאו נוקשות וחסרות חן.
השפלתי את מבטי וידעתי שלחיי האדימו.
הוא תפס במותניי בנחישות ולפני שהספקתי אפילו להרגיש חסרת ביטחון בנוגע לזה הוא סובב אותי עם הפנים לעבר הדלת וצנח לברכיו מאחוריי. נאלמתי דום כשידיו צנחו מטה על גופי עד לקרסוליי ואז טיפסו חזרה בתנועות בטוחות אל מתחת לבד השמלה. אצבעותיו המחוספסות הרגישו כמו לבה רותחת על העור העדין של שוקיי וירכי. נשכתי את שפתיי כשהרגשתי אותו מרים את השמלה שלי לאט לאט. הישבן שלי עוד רגע יהיה חשוף בפניו מלבד תחתוני ההלו קיטי המגוחכים שהחלטתי ללבוש היום. עצמתי את עייני כשהוא הרים את השמלה למותני. ואז הרגשתי את ידיו הגדולות על פלחי ישבני.
״פאק מי, מותק... בחיים לא ראיתי משהו כל כך פאקינג מגרה״ הלהט בקולו היה משכנע וסוחף.
״קון...״ שמו נמלט ממני כמו יבבה.
״תחתוני פאקינג הלו קיטי״ הצחוק שלו היה עמוק וסקסי.
״מי אמר סקסי ולא קיבל?״ ציחקקתי.
ואז הוא נשך קלות את פלח ישבן ימין שלי. והצחוק הפך ליפחה.
הוא נישק את המקום ואז כמעט בהינד עפעף הוא הזיז הצידה את התחתון ופיו היה עליי. בין רגליי. חום מפציר שנצמד למרכז גופי הפועם בתשוקה. ואם הייתי בטוחה שאני עומדת לקבל התקף לב בו במקום לא הייתי מוכנה לרגע שבו הוא יעבור מנשיקות ארוכות ומגרות לרגע שבו הוא פשוט טורף אותי. כל חושיי התערבלו בזמן שפיו חם ועקשן השתלט עליי. לשונו הייתה בתוכי והוא עשה בי פלאים. גופי רטט ורעד. שמו הצטרף לגניחות והזעקות לאלוהים בזמן שהוא היה עסוק בלענות אותי. הוא מצץ לפיו את הדגדגן שלי בחוזקה ואז נשך אותו קלות לפניי ששוב מצץ אותו עד שראיתי פאקינג כוכבים.
״קונרד!!!!!״ צווחתי בזמן שגופי חווה אורגזמה מטלטלת.
הוא החזיק אותי וקלט לפיו את האורגזמה שלי. לא יכלתי לעשות דבר מלבד לרעוד ולהתפרק ולתת לקולות שבחיים לא יצאו ממני לעבור את שפתיי. הוא התרומם וידיו עדיין היו עליי. הוא משך אליו את ישבני והצמיד אותו לחלציו. הרגשתי את איברו הנוקשה בין פלחי ישבני. כמעט מיד מתוך אינסטינקט חיככתי את ישבני באיברו הנוקשה.
״לא זה לא יספיק״ הוא פסק כמעט מיד ואז סובב אותי אליו ונישק אותי כל הדרך אל החדר שלי.
הוא הרים אותי ללא מאמץ מיותר כך נראה וזרק אותי על המיטה. מצמצתי בעייני ונסיתי לעכל שוב את הסיטאוציה. הוא עמד לפניי להוט וחצי לבוש וכל כך יפה שזה היה פשע.
התרוממתי לברכיי וזחלתי על המיטה עד שהגעתי אליו. הוא לא זז וכנראה שגם עצר את נשימתו כשפתחתי את מכנסיו והוצאתי לחופשי את הזין שלו מהבוקסר השחור הצמוד. הוא היה גדול כמו שאר גופו, ארוך ועבה. הוא פעם בידי וטיפה של נוזל שקוף עיטרה את קצהו. הפעם האחרונה שהייתי ככה עם מישהו הייתה בתיכון וזו הייתה חוויה מגעילה וחסרת הנאה עבורי. אבל הפעם כל נים בגופי רצה שהוא ידע כמה אני רוצה אותו. כמה למרות הכל אני יכולה להיות טובה בשבילו.
ליקקתי את טיפת המליחות שבקצה הזין שלו ואז הכנסתי לבין שפתיי את הכיפה הגדולה. מצצתי לאט ונסיתי להשתלט על הסטיאוציה עם כל סנטימטר שלו שלקחתי לפי.
״פאק! הפה הזה! הפה המזוין הזה!!״ הוא גנח בקול כשאני מצצתי אותו מעלה ומטה שוב ושוב.
הקצב היה אחיד ומהיר וידיו היו בשערי. ידיי נכרכו סביב ירכיו השריריות וטעמו היה מלוח וחם.
כשירכיו רעדו וצרור של קללות נפלט מפיו הוצאתי אותו מפי רגע לפניי שהוא התפרץ כמו הרגע געש ולכלך אותי בשחרור שלו.
״שאני פאקינג אמות, טליה דיאז״ הוא נהם לפני שאחז בי ושפתיו כבשו את שפתיי.
נישקתי אותו עמוק וחזק ונתתי לפחדים שלי להנמס בידיעה שכאן ועכשיו אני זו שגרמה לו להתפרק לרסיסים והביאה אותו לקצה המושלם.
YOU ARE READING
Hating no. 41 (penwiil players 1)
Romanceקונרד ג׳וסט הוא קפטן נבחרת ההוקי, הגבר המבוקש ביותר בקמפוס והשמוק הכי גדול שיצא לטליה דיאז להכיר. טליה אולי לא הבחורה הכי פופולארית בקמפוס אבל יש לה תוכנית, נחישות אדירה ומטרות שהיא נעולה עליהן. כשקונרד מוצא את עצמו נכשל בקורס קריטי לדרישות הסף שלו...