24 - Gizlilik

4.2K 564 322
                                    

son sahneye öyle teoriler üretilmiş ki gülme krizlerine girdim lxğexğwçğxşe cringe bir yazar değilim aşklarım merak etmeyin.

2018 - yazardan ;

" Adamın ne yaptığını gördün mü, abla? Resmen ateşi ağzına aldı ve ejderha gibi püskürttü! "

Sanki kendisi izlememiş gibi ilgi ve merakla kardeşini dinlerken, tepkilerini gülerek izliyordu. Elini atıp saçlarını karıştırdığında, bunu sırf sinir olsun diye yapmıştı.

" Ya, abla! Anne, ablama bir şey söyle! " diye bağırarak ablasını tekmelemeye çalıştığında, refleksleri kuvvetli ablası onu hemen geri püskürtmüştü.

" Yavaş ol, yavaş. Bir yerimizi kıracaksın. " dedi sırıtıp yanağından makas alarak.

Yanağından uzaklaşan eli sinirle itip koltukta bağdaş kurdu ve cama dönerek akan yolu izlemeye başladı.

Kardeşinin küsmelerine alışkın olduğundan, umursamadan gülüşerek sohbet ederek yolu izleyen ailesine döndü.

" Serkan, eve geçmiş mi? Beni aramadı da. Sınavı kötü geçmemiştir, umarım. Aklım onda kaldı. "

" Mesaj attı, bi'tanem. Merak etme, güzel geçmiş. Eve gitmiş uyumaya. Erken kalktı ya, beyefendi. Dayanamadı. " diyerek gülen babasına gülümsedi.

" Çok yoruluyor bu sıralar, hocaları çok zorluyormuş. " diyerek mızmızlandı. " Hayır, uykusuz kalıyor sonra gün boyu saatli bomba gibi dolaşıyor! "

" Abinin kararlarına karışamayız, anneciğim. İstediğini yapabilir. Kendi hayatı ve o artık bunu kontrol edebilecek kadar büyüdü. "

" Bana gelince ' keşke doktor olsaydın ' ona gelince ' kendi kararı '. Oh, ne âla memleket. " diye homurdanarak arkasına yaslandı.

" Pelin. " dedi babası uyarırcasına. Omuz silkerek umursamadı.

" İkinizi ayırıyormuşum gibi davranma, Pelin. Ben başta ona da çok kızdım, şahit oldun. Çocuk değilsin artık, anneciğim. 20 yaşındasın ve artık sana bir şey demiyorum. Çünkü senin kararın. " dedikten sonra ofladı. " Daha dün kıçlarına bez bağlıyordum ben bunların, İhsan. Ne çabuk büyüdüler?! "

İkili birbirine anlamlı bakışlar atınca Pamir öğürür gibi bir ses çıkardı.

" Atın bizi yol kenarına, öyle devam edin cilveli bakışmanıza! " diye imayla sırıttığında Kübra Akçay hızla arkasını dönüp oğlunun bacağını sıkıştırdı. Ciyaklayarak annesinin elini çekmeye çalışan Pamir ile, araba bir anda büyükçe sallandı.

Kübra Akçay korkuyla kafasını çevirdiğinde, hemen yanlarından hızla geçen bir araba gördü. İhsan Akçay, direksiyonu kontrol etmeye çalışarak aynadan arkasına baktı.

" Baba, ne oluyor? " diyerek kafasını çevirerek arkalarına fazlaca yaklaşmış arabaya baktı.

" Takip ediliyoruz, Pelin. Polisi ara, plakayı ver. " dedi hafif bir yalan uydurup sertçe gaza yüklenirken.

" Takip edilmekten çok, öldürülmeye çalışıyoruz gibi! " dedi Pamir korkuyla yanlarına kıran arabaya bakarken. Camdan gördüğü adamla korkuyla nefesini yuttu. Hızla kendisini ablasına doğru itti, bacağına uzandı. O bakışlar, çok korkunçtu.

155 imdat - Ailem - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin