20 - Duvarlar Yıkılıyor

5.8K 641 216
                                    

20 bölümdür birlikteyizz♡

Kocaman bir aile oldukk, ve şuan 100k olma yolundayızz. Sıralamalarda yükseliyoruz! Hepsi sizin sayenizde, teşekkürlerimi sunarak sizleri bölüme uğurluyorum.

not1 ; ilk 20 bölüm karakterleri tanımamız, ve alışmamız içindi. Bu yüzden pek duygulu olmamış olabilir. Hatalarım hakkında uyardığınız için teşekkür ederim.

not2 ; Pelin ve Pamir, anne-oğul gibi olduklarını hepimiz anladık. Pelin, ailesinden ne gördüyse kardeşininde o şekilde devam etmesini istemiyor. Yanında argo kullandırmaması bu yüzden. Dışarıya tek çıkmasını istememesi, hem engelinde hem de mesleğinin korkusundandır. Umarım anlar ve linç etmeyi kesersiniz. Evet, Pamir çocuk değil. Ama Pamir, Pelin'in bir nevi çocuğu gibi.

not3 ; sınırları tek başına dolduran okurlarıma teşekkür ediyorum. Nokta yorumu, emoji, düzinelerce random atarak sınırı doldurmaya çalışanlardan da teşekkür ediyorum, ama gerek yok. Sınır koyma amacım, hem tepkilerinizi merak ettiğimden hem de emeğimin karşılığını alarak, büyüyümemizi istediğimdendir.

Bu kadardı, okuduysanız teşekkürler.

Sınır ; 400 oy 400 yorum

1998, yaz ayları

Heyecandan tir tir titreyen ellerini birbirine bastırdı. Gözleri dolu dolu bir şekilde kocasına baktığında, ona bakan kocası ile hızla gülümsedi.

Her şey mükemmeldi.

Cinsiyet öğrenme partisi vermişlerdi. Ve birazdan, organizatörler devreye girecekti. Fazla heyecanlıydı. 3 çocuğu vardı ama, her çocuk farklıydı.

" Sence cinsiyeti ne, enişte? Tahmin var mı, tahmin? " diyerek eniştesinin kolunu dürten Taner Soydan ile Aygül Soydan, sevgilisinin kolundan ayrılarak sohbete hızla daldı.

" Sence, abi? Eniştem her yıl olduğu gibi kesin yine kız bekliyordur! " diyerek herkesin yüzünü güldürdü. " Ah be, eniştem. Hayaller kız, hayatlar 3 tane baş belası erkek çocuk. "

" Ya, teyze! Anne, teyzem bize baş belası diyo! " diyerek küskün bir şekilde ağzında ki şekeri tüküren Ayaz Çağlayan ile Ahsen Hanım gülerek oğlunu kucağına çekti.

" Şaka yapıyor teyzen, anneciğim. Tatlı belasınız siz. "

" Aman ne tatlı, ne tatlı. Daha geçen ağlaya ağlaya beni arayıp ' Ayaz evde ki avizlerin hepsini kırdı, ne yapacağım şimdi? ' diye yakınan kimdi, Ahsen Hanım? " diye alayla ablasına baktığında, Ahsen Hanım aklına gelenler ile ürperdi.

Ayaz, izlediği bir filmde adamın avizlerini değerli taşlardan yaptığını öğrendiğinde kendi evlerindekileri de öyle sanmış ve hepsini satarak ticarete atılacağım diye tutturmuştu. Ahsen Hanım onu nazikçe bilgilendirse de, bunu takıntı yapan oğlu onu pek dinlememiş ve tüm avizleri çatır çatur kırmıştı.

Ev, kırık camlarla dolmuştu.

" Bikerem onlar avize değil, elmas! Onları satıp çokk zengin olucam, bak gör! Ve sana hiç vermicem paramı, teyze. " diyerek dil çıkardığında, Aygül Soydan ağzını açamadan konuya abisi dahil oldu.

155 imdat - Ailem - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin