~Milos~
Ne mogu vjerovati.... Ona... Marija?
Wau.
Zar je moguce da je toliko mocna jedna zena?
Jedna niska djevojka, duge smeđe kose. Tih plavih ociju koje tako divno sjaje nocu.
Opasna mi je i sviđa mi se."Opa malena, polako." spustao sam polako njenu ruku, koja je drzala pistolj na mom celu.
"Sta radis ti? Jesi ti lud? Mogla sam te ubiti konjino. Ne mozes me tako vuci sebi."
~Marija~
Koji ludak Boze.
Zna li on da ja ubijam sve sto me pipne? Unisticu ga pokusa li jos jednom bas me briga ko je i sta je."Aha, znaci ne smijem te tako povuci?"
"Naravno da ne."
"A ovako?" upitao me je a onda svojom rukom oblozio moj struk. Privukao me je snazno i brzo sebi.
Obula sam patike i tek sam sad vidjela koliko sam niza od njega. Njegove usne su jedva doticale moje čelo. Spustio je glavu i poljubio me niježno.
"Št... Šta radis...?"
Nije nista rekao samo mi je niježno, svojim usnama, dotakao moje.
Srce mi je jako pocelo kucati, na sta se on nasmijao. Bilo me je jako sram pa sam glavu spustila.
Vidio je to i odmakao se. Krenuo je prema klubu pa sam i ja za njim krenula. Bila sam jako srecna sve dok.... Sve dok ta jedna zena nije ga pogledala tako gladno.
Kuja.
Zna li ona s kim se igra?On joj je prisao i rekao nesto.
Otisli smo do stola i sjeli. Niko nista nije pricao, on je samo izvadio cigaretu. Nije me pitao vec samo gurnuo kutiju prema meni, i pogledao me je. Odmahnula sam glavom u znaku da ne zelim.I stvarno ne volim cigarete. Ne volim taj miris. Gade mi se, ali kad je on u pitanju.... Sve je drugacije.
Donijela nam je dva viskija. Zar je ona konobarica? Izgleda kao jedna od najjeftinijih droljica koje se prodaju za siću. Posluzila nam je i presla rukom preko njegovog ramena.
Doslo mi je da joj tom tacnom razbijem glavu. Da joj slomim ruku kojom je presla preko njegovog ramena... Ali... Ja sam njemu niko i nista. Cak mi ni ovo prije nekoliko trenutaka nije jasno.
Cudan mi je viski bio, naravno nisam htjela piti. Nisam vjerovala nikom, to me je Tamara naucila. Milos je otisao do wc-a a ja sam dobila priliku da zamjenim viski.
Nije ga bilo dugo a kao ni konobarice. Hah, pa naravno ona je tu da je on izjebe, a njoj se hvala Bogu sviđa.
Ne pada mi na pamet da on pomisli da cu biti jedna od njegovih mnogobrojnih igracaka. S pogresnom macom se igra taj tigar.
Bila je greska sto ga nisam odgurnula prije nego sto me je poljubio.
Ah evo i kujice. Hoda kao dama a ne vrijedi ni pet para. Zadovoljno hoda sigurno mu je popušila za male pare. Ponekad se gadim na zenski rod, gadim se ko nas sve predstavlja kao zenski rod.
Naravno tu je i on, gospodin greska. Hoda ponosno iza nje. Pogledala ga je opet tako zeljno.... Uf gadura.
Sjeo je na svoje mjesto i ispio viski. Zatrazio je jos, pa sam mu ponudila svoj koji sam zamjenila sa njegovim, ali je odbio. Opet je ta kucka posjetila nas sto, donoseci viski.
Pah sasvim slucajno joj ispade tacna, tako da je svoju guzicu ugurala njemu u facu, ali nije ga toliko zanimalo. Pa naravno kad je dobio sta je zelio."Zasto ne pijes svoje piće?"
"Nisam žedna, hvala." odbrusila sam onako kako sam naucila, onako damski a ne kao one jeftine kučkice sa usnama ko u krave i sisama ko u svinje guzice. Plasticne, naduvane i umisljene barbike. Mrzim ih. Fuj.
"Moram da idem kuci, razgovaracemo neki drugi put."
"Sacekaj, idem i ja."
Polako je ustao sa stolice i uzeo sako. Prisao mi je i poceo me cudno gledati. Oci su mu bile crvene a usne kao da su se tresle... Krenuo je padati.
Uhvatila sam ga nekako, i slucajno pogledala u tu kucku koja je bila zbunjena. Aha, znaci ovo je igra, kao sto sam i ocekivala. Ostale su kapi od prve čaše i ponijela. Moram vidjeti sta je tu.Ostavila sam racun i krenula prema autu, nekako je uspio da uđe i non stop mi je govorio kako mu se manta. Pitala sam ga gdje zivi i rekao mi je. Otisla sam tamo i cekala me je velika kuca.
Izasla su dva visoka momka, nisu bili radnici to je ocigledno. Pomogli su mi i usao je u sobu. Skinula sam sako a i kosulju. Na stomaku mu su se jasno vidjeli mišići. Mnogo tetovaza ali i rana. On je prezivljavao to bez doktora? Nema traga od savova.
Donijela sam hladne vode iz kupatila i malo ga umila. Prebrisala sam njegova ramena i stomak. Nasla sam neku kremu za tijelo i izmasirala ga. Uspavao se brzo.
Htjela sam im objasniti sta je bilo, ali su mi rekli da ce im to on objasniti. Bili su jako ljuti to se vidjelo.
Nisam otisla odmah ravno kuci, nego kod Jovana da vidi u labaratorjji sta se nalazilo u piću.
Rekao mi je da su se nalazile dvije vrste droge. Jedna je bila ona zenska, da nadrogiras zenu i da zeli seks s tobom, a druga za ošamućivanje.
Jovan mi je rekao da je to sigurno Milosev plan protiv mene. Da mi unisti samopouzdanje.
I upravu je. Sigurno je upravu. Djubre musko. Nije mu bila dovoljna jedna ta, pa je htio jos. Zato mi se onako približio, i sve ono onako sa mnom samo zato sto me htio za jednu noc. Gadi mi se.
Sutra cu otici do njega i recicu mu sve sto imam. Naravno, posao prestaje. Ne zelim da imam bilo sta s tim skotom.
~Milos~
Budim se mamuran i ošamućen. Ne znam sta mi je, od alkohola nije. Kad ono ulazi Nemanja.
"Majmune jedan retardirani, neopjevano retardirani. Jesi ti normalan?"
"Ne deri se konjino."
"Ma stvarno, da se ne derem? Znas li ti sta se tebi dogodilo? Jel znas bolesniku?"
"Sta? Ne sjecam se bas..."
"Ma stvarno, ne sjecas se da te je jedna djevojka DOVELA NADROGIRANOG KUCI?"
YOU ARE READING
Gorka sudbina 🖤
ActionSta je zivot kad izgubiš ljude koje volis, koji su ti roditelji, ? Sta je zivot kad izgubiš brata ili sestru? Sta je zivot bez porodice, prijatelja ? Nista, zar ne? Zivot je čudo, jel tako? Danas si tu, srecan si, sutra si negdje drugdje, tužan si...