איידן (7)

4K 141 47
                                    

התיישבנו בשולחן לארוחת ערב, כולם כאן חוץ מקולטון וקים, שמאחרים, כרגיל.
ניקול וכריסטופר גם אוכלים איתנו, על אף שאני לא מחבב את הרעיון, אני לא מחבב את כריסטופר, ניקול היא אחות שלי ואני מעדיף שהוא ישמור ממנה כמה שיותר מרחק.
ליליאנה ישבה ליד גרייס ומולי.
גרייס הסתכלה עליי רוב הזמן, עיניה נצצו והיא כל הזמן חייכה בפלרטוט, אבל היא לא באמת עניינה אותי. ליליאנה הייתה היחידה שרציתי, ואחרי אתמול רציתי אותה אפילו יותר.
הרטיבות שלה על האצבעות שלי היה הדבר הכי מושך שראיתי הרבה זמן, ושליקקתי את האצבעות שלי אחרי זה.. פאק. יש לה טעם מטורף, בדיוק כמו לעוף ותפוחי אדמה האלו שסופיה הכינה. "זה ממש טעים סופיה," אמרתי והכנסתי עוד חתיכה לפי.
"תודה," היא לחשה וחייכה אליי.
"בת כמה את?" קולטון שאל את גרייס ובחן אותה.
היא העבירה את מבטה המופתע אליו ובחנה אותו.
הניצוץ הזה בעיניים שמסמל שהיא חושבת שהוא ממש לוהט כבר נמצא אליה בעיניים, והניצוץ הזה פונה לכל אחד מהגברים שיושבים בשולחן הזה, לא משנה מי זה. לאית'ן, ריס, קולטון ולי.
"אני בת שמונה עשרה," לחשה והוא הנהן וחייך אליה בזמן שהזעם של קים ממשיך לתפס למעלה, המתח באוויר כל כך מורגש.
קים שונאת שהוא מפלרטט או מדבר ככה עם בנות אחרות, ועכשיו שהיא מולה זה אפילו יותר מעצבן אותה.
היא נעצה בגרייס מבט זועם וגרייס לחשה משהו לליליאנה שגרם לה להנהן.
"קים," מיה אמרה. "מה קורה בתיכון? את מסתדרת שם?"
"כן, יש שם הרבה בנים שאפשר לפלרטט איתם. הם גם נהנים לנשק אותי, עם לשון." יכולתי לראות שקולטון מתעצבן, אבל הוא בכל זאת לא הגיב וזה עצבן את קים אפילו יותר. אלוהים, אני פשוט אוהב את הריבים האלו שלהם. "האמת שאני יוצאת עם הקפטן של נבחרת הפוטבול, הוא בן שבע עשרה והוא ממש טוב בזה, מחר יש להם משחק ואני הולכת." קולטון גיחך והניד בראשו. "מי אמר שאת הולכת?"
"אני, ופעם אחרונה שבדקתי, אתה לא שולט בי." הוא צחק. "לא שולט בך? את פאקינג צוחקת? פעם אחרונה שבדקתי כשאני לא נותן לך לגמור או מדבר עם בנות אחרות את מתעצבנת וכועסת, אבל כשאני נותן לך לגמור ומפנה את כל תשומת הלב שלי אליך, את שמחה ומאושרת. אז כן. אני לגמרי שולט בך קים. חוץ מזה, שנינו יודעים שאת לא יוצאת עם קפטן של קבוצת הפוטבול כי עד לפני שעה התחננת שארד לך.."
"לך תזדיין."
"בשמחה, תבחרי יש כאן מבחר. שתי בנות שמתאימות לי מאוד.. שתיהן מעמידות לי את הזין אז-"
"תשעים ותשע אחוז מהדברים והאנשים בעולם מעמידים לך את הזין, כולל סכינים, אבל זה רק בגלל שהזין שלך כזה קטן." הוא צחק.
השולחן היה שקט, כולם היו מרוכזים בריב שלהם, ברצינות, זה פשוט זהב טהור.
אני בטוח שאם הם עושים סקס אחרי הריבים האלה, זה בטח מטורף.
"פעם אחרונה שבדקתי, אתמול התחננת למצוץ את הזין הקטן שלי."
"בפעם האחרונה שאני בדקתי, נשכתי אותו," היא מלמלה שחיוך מתגרה מרוח על פניה.
כולם בשולחן נעצו בהם מבטים, ומבטהם הזועמים נעוצים אחד בשני.
קולטון וקים הם ההוכחה לכך שהגבול בין אהבה לשנאה הוא דק. וזו הוכחה מושלמת, לעזאזל.
"הם תמיד ככה?" גרייס שאלה את ליליאנה בשקט. "נראה לי," לחשה.

His sunshine [4]Where stories live. Discover now