"זה יפהפה," לחשתי ובחנתי את השמיים.
תמיד אהבתי לצפות בכוכבים, אבל הערב זה נראה כאילו זה ציור.
זה הדבר הכי יפה שהסתכלתי עליו בחיים.
איידן הצמיד אותי קצת קרוב יותר אליו ונישק את ראשי. "כן. זה נראה מדהים,"
אני חושב שידיו של איידן מקנות לי תחושה של ביטחון, הן משגעות אותי בקטע טוב.
אני אוהבת את איך שהוא מלטף את גב ידי ומנשק את צווארי, כאילו אני הדבר שהכי חושב לי בעולם.
"אם אי פעם נתחתן, אני רוצה שזה יהיה מתחת לשמיים האלו, על הגג של הבניין הזה, עם הנוף הזה. רק אני, אתה וכומר כלשהו. ושון, כמובן. וגם אבא שלי ו-" הרגשתי שהוא נדרך כנגדי והסתובבתי אליו. "מה קרה? עשית משהו לאבא שלי?" הוא הניד בראשו ונישק אותי. "פשוט אני לא כל כך מחבב אותו, סאנשיין.. את יודעת את זה."
הוא ליטף את הלחי שלי וחייכתי אליו. "אבל נעשה מה שתרצי במידה ונתחתן," בחנתי את עיניו הכחולות.
נוצצות, גדולות, יפהפיות.
לפעמים אני רוצה לנשק אותו ואף פעם לא להפסיק, להיות צמודה אליו עד המוות.
אני אוהבת אותו.
שילבתי את אצבעותיי בשלו והתחככתי בזין שלו.
הוא הפך אותנו ונישק אותי. "קר יחסית, אל תפשיט אותי." הוא הנהן והכניס את ידו למכנס שלי.
הוא הזיז את התחתונים שלי והכניס אליי אצבע. "זה נעים לך?" הנהנתי.
"אני אוהבת אותך."
"גם אני אותך." הוא לחש ושפשף את הדגדגן שלי באגודל שלו.
"יותר למטה," לחשתי והוא עשה את זה. לחץ קצת יותר למטה וגנחתי, הוא מסתכל עליי בתאווה, בחום, ברכות שלא חשבתי שאקבל ממנו בפעם הראושנה שראיתי אותו בכניסה לבית שלי.
הוא דואג לי.
אוהב אותי.
בדיוק כמו שאני אוהבת אותו ואפילו יותר.
הוא גורם ללב שלי לפעום בעוצמה מסחררת, הוא מושלם. אני אוהבת אותו בטירוף.
הוא הכניס אליו עוד אצבע ונצמדתי אליו.
"זה יכאב לך, מותק. תשכבי," נשכבתי בחזרה והוא קירב את גופו אליי ונישק אותי.
הוא שפשף את הדגדגן שלי ויללה נפלטה מפי. "יותר, איידן.. בבקשה, אני צריכה יותר, אני צריכה שתהיה בתוכי."
"ששש," הוא לחש ונישק אותי. "אני אוהב אותך, סאנשיין. את תגמרי, אני מבטיח."
הוא שפשף את הדגדגן שלי חזק יותר, הניע את האצבעות שלו בתוכי ואני הנעתי את אגני גם.
"זה טוב," לחשתי. "כן.. זה ממש טוב," גנחתי לשפתיו.
הוא עיקל את אצבעותיו וזעקתי.
הוא לחץ על הדגדגן שלי ונישק אותי. "את יכולה לגמור בשבילי כמו ילדה טובה?" יללתי והנהנתי.
התכווצתי סביב אצבעותיו וזה גרם לו לגנוח גם. "הזין שלי משתוקק להיות בתוכך, גברת לומברדי."
"בבית. קר כאן." הוא הוציא את אצבעותיו מהכוס שלי וליקק אותן, אצבע-אצבע, באיטיות ואני בחנתי אותו, הערצה? לא.. אני לא מעריצה אותו – נראה לי – אבל המבט הזה, הדחף הזה להסתכל עליו מלקק את הרטיבות שלו מהאצבעות שלי, ההשתוקקות הזאת לראות אותו פעם אחר פעם, גומר סביבי, נותן לי לגמור.. זה פשוט מספק בטירוף.
הוא ליקק את צווארי וגנחתי.
"את מושלמת." הוא נישק אותי.
השפתיים החמות שלו כנגד האוויר הקר גורמות לי לצמרמורת. "אני אוהב לנשק אותך." הוא טמן את ראשו בשקע צווארי ושאף את הריח שלי. "יש לך מדהים, מותק. אני מת על זה, הלוואי שגם לילדה שלנו יהיה ריח כמו שלך." בחנתי אותו והוא נישק את שפתיי פעם נוספת. "אני מכור לשפתיים האלו שלך." הוא גנח ונשכב לידי.
"אתה רוצה ילדה?"
"כבר יש לי יורש, זאת אומרת.. אז או עוד ילד ואז ילדה, שזה עדיף כי כך היא תהיה יותר מוגנת, או פשוט רק ילדה," הוא נישק אותי.
"אני חושב שכדאי שנחזור עכשיו, סאנשיין. כבר מאוחר." הנהנתי וקמתי מהרצפה.
"בוא נלך,"ꕥ
איידן נכנס למקלחת ובחנתי אותו. "צא מכאן," לחשתי והוא הניד בראשו. "שון ישן על המיטה בחדר הזה. אסור לו לראות אותנו."
"הוא ישן. הוא לא יראה אותנו. חוץ מזה, לא באתי לכאן בשביל לזיין אותך. רק רציתי להגיד לך שכשאת מסיימת להתקלח בואי לחדר שלי, כדי שאזיין אותך שם." גלגלתי עיניים והוא צחק. "רק צחקתי, אני פשוט לא אוכל להירדם בלעדייך, אז תבואי שאוכל לישון. אני די עייף."
"האמת שהתכוונתי להגיד שאתה יכול לזיין אותי, אבל.. טוב.. אם אתה רק רוצה לישון.." הוא נאנח והעביר את ידו בשיערו.
"פשוט תבואי לחדר שלי שאת מסיימת, מותק." הנהנתי.
הוא ליקק את צווארי וחייכתי אליו. "את טעימה כל כך."
"טוב, לך מכאן כבר!"
לקח כמה דקות עד שסיימתי להתקלח והלכתי לחדר של איידן.
נכנסתי למיטה שלו וליטפתי את תווי פניו. "לילה טוב, איידן." לחשתי ונישקתי אותו על שפתיו.
הוא עטף אותי בזרועותיו וחיבק אותי. "לילה טוב, סאנשיין קטנה שלי." חייכתי ועצמתי את עיניי.
"את יפהפייה," לחש לאוזני.למחרת בבוקר, איידן לא היה לידי, הוא כנראה הלך לאימון. נכנסתי למטבח ואבא שלי עמד שם ליד סופיה. "היי," לחשתי ובחנתי אותו. "הכל בסדר? מה אתה עושה כאן?"
"הייתי באיזור," בחנתי אותי וכיווצתי את מצחי. "איך נכנסת?"
"דיברתי עם איידן."
"אה." אמרתי. "בסדר,"
"למה? מה חשבת שעשיתי?"
"כלום, אבא.. פשוט בדרך כלל צריך קוד בשביל לעלות לכאן." הוא הנהן והתיישבתי על אחד הכיסאות.
"יש ארוחת בוקר, אם את רוצה." סופיה אמרה והנהנתי. "אני גוועת." היא צחקה והביאה לי צלחת מלאה באוכל.
"איפה הייתם אתמול? זאת אומרת, את ואיידן?"
"נסענו באופנוע שלו ועלינו להסתכל על הכוכבים." לחשתי. "זה היה נחמד," מלמלתי.
אבא נעץ בי מבט ובלעתי את רוקי. "לא עשיתם שם עוד משהו, כמו-"
"לא הזדיינו, אבא." אמרתי ובלעתי את חתיכת הבייקון שלקחתי אל פי מקודם.
"בתיאבון." איידן אמר מאחוריי ונישק את ראשי. "תודה," חייכתי אליו. "רוצה גם?"
"לא, תודה, אני חייב ללכת לפגישה. קולטון וג'יימס כבר שם."
"אתה צריך לאכול." סופיה אמרה. "אני בסדר. אם ג'יימס ידע שאת מסובבת ככה במטבח.."
"אז אתה לא תספר לו. אני אכין לך אוכל לדרך, חכה כאן רגע," היא התחילה להכין אוכל והטלפון שלי צלצל. שיחת וידאו. "היי מיה," עניתי וחייכתי אליה. "היי, התגעגעתי אלייך בטירוף. גם אלה וג'ואי הקטן."
"תמסרי להם שגם אני מתגעגעת אליהם וגם אלייך." היא חייכה והנהנה. "יש לי שאלה אלייך," הנהנתי ובחנתי אותה.
"בגלל שמבחינת הפרש גילאים את ואיידן הכי קרובים אליי, אז-"
"רוז ודומיניק לא הכי קרובים?"
"דום הוא אח שלי, אני לא יכולה לשאול אותם את זה."
"אה.. טוב, תשאלי."
"שאת ואיידן עושים את זה.. הוא מכין אותך לפני או שהוא פשוט מכניס את הזין שלו לתוכך?" הרגשתי שאני מסמיקה, אין לי בעיה לדבר על זה אבל לא שאבא כאן לידי.. נשכתי את שפתיי שראיתי שהוא בוחן אותי. "אמ.. אני.. זה משתנה," לחשתי. "והוא אי פעם זיין אותך בתחת?"
"הוא בטוח זיין אותה שם, מיה." שמעתי את אית'ן אומר ואז ראיתי אותו במצלמה. "זה איידן."
"מה זה אמור להביע?" איידן שאל והתיישב לידי.
"את כל הזונות שלך זיינת בתחת, כולנו יודעים את זה.."
הוא הידק את לסתו וקפץ את אגרופיו בצידי גופו. "אית'ן אני-"
"אז את החברה שלך לא תזיין שם?" אית'ן המשיך והרגיע את איידן. אבא נהם בזעם והשפלתי את מבטי.
"קח," סופיה אמרה והביאה לו אוכל. "תודה," הוא נישק את הלחי שלה. "ביי, סאנשיין," הוא נישק אותי על שפתיי והלך למעלית.
סופיה ראתה את מבטו הזועם של אבי והתיישבה לידי. "הוא לא יפגע בך, נכון?" היא שאלה בשקט. "לא." לחשתי לה.
"אבא.. אני ילדה גדולה וזה איידן, הוא לא יפגע בי."
"אני לא סומך עליו."
"גם הוא לא עליך." אמרתי. "הוא שונא אותך.."
YOU ARE READING
His sunshine [4]
Romanceהספר הרביעי בסדרה 'הבנות שלהם'💗 אני זונה ממין זכר. מכונת זיונים מהלכת. אף פעם לא אהבתי מישהי מסוימת. אף פעם לא הייתי בן אדם של זוגיות, הבחורה היחידה שאי פעם רציתי להיות איתה, הייתה רוז. אבל היא של דומיניק. זה היה ברור מהיום הראשון שראינו אותה. אני...