ליליאנה (14)

3.9K 124 25
                                    

"איידן," יללתי. "חזק יותר, בבקשה.. אני צריכה את זה. אני רוצה שתזיין אותי כל כך חזק.." הוא יצא ונכנס אליי. גנחתי בחוזקה ונצמדתי אל גופו. "את לא אמרת לי שאת בתולה," הוא לחש לאוזני. "אני כן." אמרתי. אמרתי לו את זה כמה פעמים למען האמת, פשוט לא הזכרתי את זה כרגע.
"את שלי עכשיו, ליליאנה. תשכחי מהחוקים, תשכחי מהכל. את שלי, כל חלק בך, האישיות שלך, הגוף שלך, הלב שלך. הכל שייך לי."
הוא חדר לתוכי עוד וגנחתי, אפילו צעקתי אפשר לומר. הוא גדול כל כך שכמעט ולא אפשרי על לשמור על שקט. "תירגעי, את הדוקה בטירוף." לחש לאוזני. "אתה יודע, אם אני בטעות נכנסת להיריון, אז אני גם אחותו של שון וגם האמא החורגת שלו." הוא בחן אותי בבלבול והרמתי את אגני, אני צריכה לגמור, הוא מושך את זה והוא פאקינג נהנה מזה. "מה את חושבת, ליליאנה?"
"תרחישים אפשריים," מלמלתי. הוא נעץ בי מבט זועם ותפס את ידיי מעל ראשי. "את צריכה-"
"אלוהים אדירים!" קים צעקה שהדלת נפתחה. "מגעיל! שני סוטים!"
"מה את צורחת?" קולטון נעמד מעליה וחייך אליי.
הסמקתי כל כך שאני בטח נראית כמו עגבנייה.
הייתי כל כך קרובה.. למה הם היו חייבים להרוס?
"את יודעת, אם רצית שמישהו יזיין אותך יכולת לבוא אליי, יש בנינו רק שנתיים."
"לך תזדיין." אמרתי בזמן שאיידן יצא ממני והסתובב אליהם. "מה דעתכם ללכת מכאן?" הוא שאל בזעם.
מבטה של קים ננעץ בזין שלו והיא כיווצה את מצחה. "חשבתי שיש לך זין גדול יותר,"
"לפחות לי יש זין בניגוד לאידיוט לידך." הוא נהם. "טוב, עופו מכאן, חתיכת מטומטמים." הם הנהנו ויצאו. "תתעלם ממנה, יש לך זין ענקי," לחשתי וליקקתי את שפתיי.
הוא התכוון לנשק אותי אבל הזזתי את ראשי. "קודם תעזור לי לגמור." הוא הנהן וחדר לתוכי בפעם אחת. "הו איידן," גנחתי. "כמה את רוצה לגמור?"
"אני רוצה את זה מאוד." צעקתי.
הוא זז בתוכי ומלמל דברים באיטלקית לאוזני. "סיי לה דונה פיו בלה דל מונדו¹." מי חשב שאיטלקית זו השפה הכי מושכת בעולם? זה גורם לי לגנוח. אין לי מושג מה הוא אמר, וגם לא אכפת לי.
הוא שפשף לי את הדגדגן, זה הרגיש כמו גן עדן. במיוחד השיער הפרוע והעיניים הנוצצות שלו. "איידן,"
"כן?"
"אני כל כך קרובה," הוא המהם והצמיד את שפתינו לנשיקה עמוקה ושיחק בידו עם הפטמה הזקורה שלי. בידו השנייה הוא המשיך לשפשף את הדגדגן שלי.
הרגשתי את העונג לאט לאט ממלא אותי. "תגמרי, ליליאנה. את חושבת שאת יכולה לגמור בשבילי?" הלחישה הנמוכה שלו גרמה לבטני להתהפך איברי התכווץ סביב הזין שלו והוא בלע את הצרחה שלי שנישק אותי. "ילדה טובה," לחש.
הוא יצא וחדר אליי עוד כמה פעמים ואז גמר בתוכי בגניחה. הרגשתי את הנוזל החם שלו ועצמתי את עיניי.
התמסרתי לתחושה.
אלוהים, זה טוב כל כך, אני נשבעת.
הוא נשכב לידי והרים אותי עליו.
הוא כיסה אותנו בשמיכה ונישק את ראשי. "את רק שלי, ליליאנה. מעכשיו והלאה,"
"אמרת ש-"
"אמרתי לך, תשכחי ממה שאמרתי, תשכחי מהחוקים. את שלי, רק שלי. כל חלק בך. השפתיים, הציצי, התחת ובעיקר הכוס הפאקינג טעים שלך, לעזאזל." עצמתי את עיניי והוא ליטף את גבי.
"אמרת גם שאסור לישון ביחד,"
"אלוהים, שומרת חוק קטנה שלי, את לא יודעת שהחוקים נועדים בשביל שנשבור אותם?" הוא חיכך את אצבעו בשפתיי והוצאתי את לשוני בשביל ללקק אותה.
הכנסתי את האצבע שלו לפי ומצצתי אותה. "כן, מותק, תמצצי את האצבע הזאת כמו שתמצצי לי את הזין."
מצצתי את האצבע שלו והרגשתי את זקפתו מתקשה מתחתיי. "אאה או יאול להיות כאה ארמן.."
"מסתבר שאני יכול להיות מה שאני רוצה שהאצבע שלי עמוק בתוך הפה שלך." בחנתי אותו והוא חייך. "את סקסית בטירוף,"
"אאה אואב?" הוא הנהן והכניס עוד אצבע לפי.
מצצתי את שתיהן והוא גנח. "אלוהים, אם היית רואה את הפרצוף שלך.. את פאקינג יפהפייה,"
"אני אואאת." הוא צחק והוציא את האצבעות מפי. "לא צריך," מלמלתי. "אני יכול להכניס את האצבעות האלה למקומות אחרים בגוף שלך,"
"אתה אידיוט."
"ואת יפהפייה.." הוא העביר את שיערי אל מאחוריי אוזני ונישק את אפי. "אנחנו יוצאים למסעדה מחר."
"אנחנו?" שאלתי בבלבול ובחנתי אותו.
"אני, את, אית'ן, מיה, ג'יימס וסופיה, יכול להיות שדומיניק ורוז גם יצטרפו אלינו אבל זה לא בטוח כרגע."
"ושון ישאר עם ניקי וכריסטופר?"
"כן, מותק." הנהנתי בהבנה והוא נישק אותי. "אתה יודע שאני יותר קרובה אל שון בגיל מאשר אליך, נכון?"
"את יודעת שכמו שאני אבא של שון אני יכול להיות גם האבא שלך,"
"מגעיל," מלמלתי.
"אה.. קים וקולטון גם באים איתנו, למרות שניסיתי להתנגד לזה."
"בסדר," לחשתי וחייכתי אליו. "עכשיו לך לישון ותן לי לישון גם. אני פאקינג עייפה."
"לילה טוב, סאנשיין."

"אבא," שון נאנח.
אבא.. לעזאזל, זה מוזר כל כך לשמוע את שון קורא לאיידן ככה. "ששש, אתה תעיר את ליליאנה," הוא השתיק אותו והסתובבתי לבחון אותם.
"אתמול בלילה חיפשתי את לילי ונכנסתי לחדר של ניקול והיא הייתה עירומה וגם כריסטופר. זה היה מגעיל." הוא אמר לאיידן שהידק את לסתו. עיניו בערו בזעם. "שהם ראו אותי הם התחילו לצעוק וזה היה מפחיד, ואז ברחתי משם וחזרתי לחדר." הוא נשכב לידי.
"אתה אבא גם של ליליאנה?" הוא נשך את שפתיו והניד בראשו. זו ללא ספק המחשבה הכי נוראית בעולם שאפשר לחשוב אחרי אתמול. "אבל אני הבן שלך ולילי היא אחותי, אז זה-"
"אני לא באמת אחות שלך, שון-שון," לחשתי בקול צרוד מהשינה. "אנחנו אחים, אבל אין בנינו קשר דם."
"אבל אנחנו כן אחים," הוא אמר. "נכון, פשוט אין לנו את אותם ההורים."
חייכתי אל איידן שחייך אליי בחזרה.
"אה." הוא מלמל. "אבל את עדיין האחות הכי טובה בעולם."
"מה אתה אומר,"
"כן. ואני אוהב אותך." הוא חיבק אותי וצחקתי. "גם אני אוהבת אותך, גבר."
בהיתי בעיניו של איידן. אני לבושה רק בתחתונים אבל מכוסה בשמיכה עד למעלה, כך ששון מחבק אותי הוא לא שם לב לזה.
"שון, אני רוצה להתארגן.. אתה יכול לצאת לקצת?"
"כן." הוא אמר. "אבא אתה בא?"
"אני אבוא עוד רגע, תחכה לי בחדר שלך, נשחק במכוניות שלך."
"בסדר," שון-שון אמר וחייך באושר.
הוא יצא מהחדר ובחנתי את איידן.
הורדתי ממני את השמיכה ונעמדתי מולו. "אתה תשחק במכוניות כמו ילד קטן, מר איידן?"
"זה לא שמותר לי לזיין בנות במכוניות עכשיו, נכון?" בחנתי אותן והנדתי בראשי. "יופי, טוב שבכלל בזה אתה מוכן לעמוד."
"סקס איתך טוב יותר מכל הזונות שגונחות וצורחות כמו מטורפות ואז מזייפות אורגזמות,"
"לא נראה לי שזה אפשרי לזייף איתך, רק מהגודל שלך אני יכולה לגמור." הוא בחן אותי ורכן לשפתיי. "איידן, אני חושבת שכדאי שתשלים עם ניקי."
"לא." הוא נהם. "זה לא יקרה, ליליאנה."
"למה לא? מה היא כבר עשתה? רצחה את אבא שלך?" מבטו הפך זועם יותר והוא הידק את לסתו. "איידן?"
"לא." לחש בקול ארסי. "לכי תתלבשי, ליליאנה. אני הולך לשון." הנהנתי.
מבטו מפחיד כל כך. מה הסיפור ביניהם? היא באמת רצחה את אבא שלהם?

ירדתי למטה ומיה ישבה שם שאית'ן לידה. "בוקר טוב, לילי."
"בוקר טוב, מיה." לחשתי בחזרה. "מה הסיפור בין ניקי לאיידן?"
"אני עד לפני חודש וחצי לא ידעתי שהיא קיימת, לילי.. אין לי מושג מה הסיפור. תשאלי את דומיניק, אולי הוא יודע.." הנהנתי והלכתי למטבח.
הרגשתי מישהו מאחוריי והסתובבתי במהירות.
"קולטון!" נהמתי. "את הבהלת אותי,"
"אני צריך עזרה," הוא אמר לי ובחנתי אותו בבלבול. "קים עשתה משהו ואני רוצה להחזיר לה על זה,"
"אז מה אתה רוצה ממני?"
"אני רק צריך שבמסעדה היום תשבי לידי." הוא אמר. מבטו היה נעוץ בי, הוא צמוד אליי כל כך שזה מפחיד.
"למה? מה אתה מתכנן לעשות?"
"להכניס לך אצבעות." גיחכתי והנדתי בראשי. "נו בחייך, לילי, למה לא?"
"כי אני לא רוצה, קולטון. אני לא בעניין שלך,"
"צודקת, את בעניין של איידן. אבל אני צריך שתעזרי לי עם זה,"
"אני לא עוזרת לך את זה, שתינו נשים, אני לא אבגוד בה." הוא נאנח והעביר את ידו בשיערו. "בסדר, אז בלי אצבעות.. אבל את תוכלי רק להגיד שאת צריכה לשירותים ואחרי זה גם אני אגיד ונחזור רק אחרי כמה דקות."
"אני אחשוב על זה," אמרתי והוא חייך. "תודה," הוא נישק את ראשי.

——

*1 - את האישה הכי יפה בעולם.

His sunshine [4]Where stories live. Discover now