ליליאנה (12)

3.9K 125 104
                                    

נכנסנו לחנייה של התיכון והוא בחן אותי וחייך. "אני רוצה שתגידי לי תודה ברגע שתביני למה את חייבת לי את זה,"
"מה? על מה אתה מדבר?" הוא כיוון עם ראשו על ילדה ג'ינג'ית שנמצאת ליד גרייס.
חיוך נפרש על פניי.
"תודה!" אמרתי בהתלהבות וחיבקתי אותו. "תודה, תודה, תודה," הוא חייך וקירב את שפתיו לשלי.
הוא נישק אותי נשיקה שטוחה ובחנתי אותו.
"אני צריכה ללכת,"
"אני אלך. תודה, איידן. אתה מושלם."
"חשבתי שאני אידיוט, פדופיל ומטומטם."
"בין השאר," לחשתי לו ויצאתי מהרכב.
קפצתי על ג'ולס והיא צחקה. "התגעגעתי אליך!" היא חיבקה אותי בחזרה. "המאפיונר שלך דיבר עם ההורים שלי, נראה לי שהוא איים עליי. אבל לא אכפת לי, כי אני איתך עכשיו." מבטה ננעץ בנקודה מאחוריי והיה נראה שהיא זועמת.
הסתובבתי וראיתי את זאנדר מתמזמז עם מייב. אלוהים, היא חתיכת בת זונה.
איידן יצא מהרכב שלו זועם לגמרי ורצתי אליו.
הצמדתי את שפתינו והוא תפס אותי והרים אותי עליו.
הוא החליק את לשונו אל פי, אלוהים יש לו טעם טוב כל כך.
הרגשתי את מבטו העצבני של זאנדר עלינו, אבל זין על זה כי זה פאקינג מגיע לו. "הטעם שלך פאקינג משגע," איידן לחש לשפתיי. "של הכוס שלי יותר," מלמלתי ונעצתי מבט בעיניו. "אני יודע."
"יופי." לחשתי וסובבתי את מבטי אל זאנדר, הוא זועם כל כך.
עכשיו אני שמה לב שהוא במדי התיכון.
הוא מניאק, אני שונאת אותו, אני מאחלת לו שימות.
משכתי את איידן מהחולצה שלו והצמדתי את שפתינו לעוד נשיקה. "אולי.. אולי נחזור הביתה? תזיין אותי עד ש-"
"לילי," זאנדר התקרב אליי. "לך תזדיין, זאנדר. אני לא רוצה לראות אותך או לדבר איתך, אל תתקרב אליי בכלל."
"אני מצטער," הוא לחש. "אני רק רוצה לדבר איתך, לילי. בבקשה."
"לכי," איידן אמר והעביר את שיערי אל מאחורי אוזני. "אני אבוא לקחת אותך שתסיימי,"
"בסדר."

הלכנו במגרש הפוטבול, הוא לא דיבר וגם אני לא.
זה היה מביך מדי.
חייכתי אל אייזק שמתאמן שם עם עוד מישהו שאני לא מזהה. "מי זה?" זאנדר שאל ובחן אותו. "אח של גרייס, סביר להניח שמייב סיפרה לך עליה." הרגשתי שהטלפון שלי מצלצל והוצאתי אותו מהכיס של החצאית.
על הצג היה רשום את שמה של מיה.
רציתי להגיד מוזר, אבל זה לא, אם לאיידן בטעות נפלט משהו על מה שקרה, היא בטוח רוצה לדבר על זה.
עניתי והיא פרצה בסערה שאמרה, "את ליד האקס האידיוט שלך? זה שבגד בך?"
"כן.." מלמלתי. לא הבנתי מה היא רוצה.
"אז דבר ראשון, אל תסלחי לו. דבר שני, תבעטי בזין הקטן שלו ותברחי לחברות שלך."
"אני לא כזאת, מיה.."
"תעשי את זה, תודי לי אחרי זה."
"הוא רק רוצה לדבר.." לחשתי. "בחייך, לילי, תפסתי ממך חכמה, 'הוא רק רוצה לדבר' תמיד נגמר ב'אני רוצה לצפות בסרטים רומנטים, לסיים ארבע קופסאות גלידה ולבכות' הם גברים, והם מטומטמים.. הדברים האלה אף פעם לא מסתיימים טוב,"
"גברת אוונס, את מדברת עליי?" קולו של אית'ן נשמע.
"אתה יודע שכן." היא לחשה. "אתם רבתם?"
"הוא מניאק,"
"מה הוא עשה?" שאלתי בשקט.
זאנדר בחן אותי וחייכתי אליו חיוך קטן. "לא נתתי לה להגיע לפורקן, אבל זה רק בגלל שהיא התחילה לדבר על עצמה לא יפה."
"טוב.. אני מצטערת ששאלתי. אני לא רציתי לדעת את זה. אני אחשוב על מה שאמרת, מיה." ניתקתי את הטלפון ובחנתי את זאנדר.
"אני מצטערת.. הם די מטומטמים לפעמים,"
"מי זאת מיה?" הוא שאל ובחן אותי. "זה לא משנה," לחשתי.
"לילי, אני מצטער," הוא אמר. "זה פשוט.. אני לא יודע, את בקושי היית מוכנה לרדת לי.. אני נשבע שזה קרה רק פעם אחת,"
"הנשיקה?"
"הסקס." הוא תיקן ונשך את שפתיו. "כמה פעמים התנשקתם?"
"הרבה. לילי, אני-"
"אני יכול אותך רגע," אייזק קטע אותו ובחן אותי. "אה.. אני-"
"תלכי. אני רק רציתי להגיד שאני חושב שזה לא הגיע לך ואני ממש מצטער," הנהנתי והלכתי הצידה עם אייזק. "יש משחק בלילה, ואחרי זה יש מסיבה, אז חשבתי שאולי תרצי לבוא.. איידן לא יתנגד, נכון?"
"אני אדבר איתו, לא נראה לי שתהיה בעיה.."
"בסדר." הוא הנהן. "תגידי גם לג'ולס לבוא."
"רגע, איפה המסיבה?"
"בבית שלי ושל גרייס,"
"אז סביר להניח שהוא יסכים, אני אשאל אותו.." הוא הנהן וחייך אליי. "ותביאי בגד ים,"
"למה?"
"זו מסיבת בריכה, לילי.." הנהנתי והוא חייך. "טוב, אני צריך לחזור." הוא התחיל ללכת. "רגע! מתי המשחק?"
"תשאלי את גרייס."
"אתה לא יודע מתי המשחק?" הוא הרים את גבותיו וצחקתי.

His sunshine [4]Where stories live. Discover now