ליליאנה (24)

3.4K 148 35
                                    

האירוע אתמול היה מזעזע, היית צמודה לקים וקולטון כל הזמן. שון רוב הזמן היה עם האידיוט.
ועכשיו שאני מגיע לתיכון הכל נראה כמו סיוט.
הראש שלי מסתובב כי שתיתי המון אתמול. לא רציתי לדעת או לזכור כלום.
"מה קרה?" ג'יימס שאל ובחן אותי, הוא הסיע אותי במקום איידן. "אני שונאת אותו."
"הוא אוהב אותך." הוא אמר. "ואכפת לו ממך, גם אם את לא רואה את זה. הוא לא ידע שאבא שלך בבית חולים אתמול."
"הוא דקר את סקוט." נהמתי. האמת היא שאני עם סקוט רק בשביל לעצבן אותו, אבל לא היה לי אכפת.
"ואז באירוע, אחרי ששון נרדם וקולטון לקח אותו לבית, הוא תפס מישהי ונישק אותה מולי רק בשביל לעצבן אותי."
"כי הוא רוצה שאת תקנאי, לילי. הוא רוצה שתחזרי אליו. קשה לו בלעדייך."
"הוא זה שהתרחק ממני." אמרתי והעברתי את שיערי אל מאחוריי אוזני.
"בכל מקרה, אני צריכה ללכת." לקחתי את התיק שלי ויצאתי מהרכב.
טרקתי את הדלת והלכתי לכניסה.

קולטון הביא לי בירה וחייכתי אליו. "תודה," לגמתי מהבקבוק ובהיתי בנוף של שיקגו.
"האמת שיש לי היום תחרות, אבל בשבילך אני אדחה אותה."
"שקרן.. אתה דוחה את התחרות כי קים לא מרגישה טוב ואתה רוצה להיות איתה."
"נכון.." מלמל ושתה מהבירה שלו גם.
"מה הסיפור?" הוא שאל. "אתה זוכר שביום שירדת לקים במפקדה בדקתי משהו במחשב?"
"נכון,"
"אני בדקתי אם מה שהוא אמר לי נכון והוא לא שיקר לי, ואז אמרתי לו את זה והוא התעצבן שאני לא סומכת עליו. הוא טען שאנחנו לא יכולים להיות ביחד אם אני לא סומכת עליו ואז-"
"ואז היא התחילה עם סקוט בשביל לגרום לאיידן לקנא, וזה עבד כי הוא דקר אותו וסקוט נפרד ממנה בגלל זה." קים אמרה והתיישבה על הרצפה מולנו.
קולטון הביא לה את הבירה והיא שתתה ממנה.
"חשבתי שאת לא מרגישה טוב,"
"אני מרגישה מצוין בכל הקשור לאלכוהול וסקס."
"אני צריך להזכיר לך שאת רק בת חמש עשרה?"
"ואתה בן תשע עשרה, גם לך אסור לשתות אלכוהול, להזכירך. חוץ מזה, פעם אחרונה שבדקתי, איבדת את הבתולים שלך שהיית בן שתיים עשרה, אז אתה ממש לא יכול להעיר לי." היא החזירה לו את הבירה והוא גלגל עיניים ולגם ממנה.
קים וקולטון זה כמו הזוגות האלה, שלא משנה כמה עצבניים הם יהיו או כמה הם ישנאו אחד את השנייה, הם עדיין יהיו דבוקים לתחת אחד של השנייה ויפלרטטו וינסו להשיג תשומת לב מבן הזוג שלהם. אני לא יודעת מה לחשוב על זה, אבל אם הם לא יהיו זוג בעתיד הקרוב, נראה לי שהעולם יקרוס.
זה כאילו אלוהים הכין אותם במיוחד אחד בשביל השני.
המבטים שהם נעצו אחד בשנייה אמרו המון ולא היה קשה להבין אותם.
מעניין אם לכל אחד שנולד יש את החצי השני שלו, כמו השרשראות לב האלו. שלכל אחד יש חצי ואז זה יוצר לב שלם.
אם אנשים מתים בלי בן זוג זה אומר שהם לא מצאו את החצי השני שלהם? שמי שהם היו איתו אף פעם לא היה באמת שלו?
מעניין מי החצי השני שלי, אני מניחה שזה איידן, אבל הוא מניאק ואני לא ממש רוצה לדבר איתו כרגע.
אני שנאתי אותו. אני אמרתי לו את זה ועד שחשבתי שאני מתחילה לחבב אותו, חזרתי לשנוא אותו.
העברתי את שיערי אל מאחוריי אוזני ונשכתי את שפתיי בחוזקה.
מעניין אם הוא זיין מישהי בזמן שלא היינו ביחד. זאת אומרת, עם סקוט רק התנשקתי, לא שכבנו, לא ירדתי לו או הוא לי.
"רוצים לצאת?" קים שאלה. "את לקחת משכך כאבים?"
"כן."
"את עדיין עם חום?" היא משכה בכתפיה והוא נאנח.
הוא הושיט את ידו ובדק אותה.
"אין חום," הוא אמר והיא חייכה. "אני יודעת. פשוט רציתי להרגיש את היד שלך."
"אני רוצה להרגיש איך את רוכבת לי על הזין, אבל אני לא מקבל את זה, נכון?"
"אתה יכול לקבל שאני ארגיש יותר טוב. את צריכה גם להיות שם, קולטון ישמח ו..טוב, את לוהטת, ליליאנה."
"אני בסדר." מלמלתי וקולטון הדליק סיגריה. "אני חושב שאיידן לא יאהב את זה, אבל אולי אני יכול לזיין אותך עכשיו."
"אתה רוצה?" שאלתי ובחנתי אותו. "היית רוצה שיחוררו את כל כך גופך בכדורים מאקדח?"
"אתה צודק," מלמלתי. "נראה לי ש..שאני אלך לחדר שלי. קים, נצא ביום אחר." היא נאנחה והנהנה. "בסדר."

נכנסתי לחדר שלי ושמעתי את המים במקלחת זורמים.
דפקתי על הדלת והיא נפתחה.
הרגשתי יד גדולה מושכת אותי פנימה ומיד את השפתיים הרכות של האיש כנגד שפתיי.
ריחו המוכר חדר את אפי וגרם לליבי לדהור.
"תפסיק," התנשמתי לפיו.
הוא התעלם והכניס את לשונו לפי. הוא משפיע עליי כל כך.. לפעמים הוא שולט בי לגמרי.
"אני שונא אותך," הוא לחש לשפתיי והנהנתי. "אני אותך גם." נישקתי אותו פעם נוספת.
איברי פועם כל כך חזק והרטיבות רק הולכת וגדלה, בחיים שלי לא הייתה רטובה כל כך לפני מה שקרה כאן.
הוא הוריד לי את הבגדים והכניס אותי למקלחת.
"שונא אותך. אני שונא אותך."
"למה?"
"כי את עושה הכל חוץ מלהיות שלי, אבל לעזאזל, מותק. את רק שלי. ואף אחד אחר לא יגיד אחרת." הוא ליקק את צווארי וגנחתי.
"תיגעי בעצמך." הורדתי את ידי לאיברי. "תשפשפי את הדגדגן המתוק שלך." עשיתי מה שהוא אמר והוא נישק אותי. "את ילדה כל כך טובה, סאנשיין.." הוא לחץ על ידי והגביר את הלחץ.
"את תקבלי את הזין שלי כמו ילדה טובה?" הנהנתי.
חזי עלה וירד, הנשימות שלי מהירות והלב שלי דופק במהירות מסחררת.
הוא הכניס אליי אצבע ונאנחתי. "נעים לך?"
"כן. מאוד." נעתי על אצבעותיו והוא נישק את צווארי, נשיקות רטובות שגרמו לי לצמרמורת.
"את האישה הכי יפה שאני מכיר," בחנתי אותו, המים זרמו על עורו השזוף. הוא נראה כל כך יפה ככה.
הוא הוציא ממני את האצבע וסובב אותי.
הרגשתי את איברו על התחת שלי. "תרפי, כי אם לא זה יכאב." הנהנתי והוא חדר לתוכי בפעם אחת.
צעקתי והוא נצמד אליי.
"זה.. אתה אידיוט! זה כאב!"
"תירגעי," הוא לחש ונישק את צווארי. "פשוט תירגעי." הוא שפשף את הדגדגן שלי וגנחתי.
"זה טוב.." מלמלתי והוא ריתק אותי אליו. הוא יצא וחדר לתוכי פעם נוספת, זה היה כואב ומענג באותו הרמה.
לא לקח זמן רב עד שגמרתי.
עיניי התגלגלו מהקצב בו הוא יצא וחדר לתוכי. "אני מכאיב לך?"
"רק קצת,"
"בסדר," לחש.
הוא המשיך והוא גמר בשאגה.
הוא יצא ממני וסובב אותי אליו.
הוא נישק אותי נשיקות שטוחות. נשיקה ועוד נשיקה, גרם ללב שלי לדהור במהירות.
כל נשיקה אמרה 'שלי' ושנינו יודעים את זה.
"זה היה.. זה היה מטורף, איידן.."
"גמרנו מהר.." מלמל ונישק אותי. "כן.. נכון," לחשתי והוא נישק את מצחי.
"אתה.. אתה שכבת עם מישהי אחרת?"
"לא."
"בטוח?"
"כן, מותק." הוא ליטף את הלחי שלי. "לא חשבתי על אף אחת אחרת חוץ ממך,"
"למה?"
"כי אני אוהב אותך."
"מה?" שאלתי בבלבול, ליבי החסיר פעימה. הוא אוהב אותי?
"אני אוהב אותך, ליליאנה. לעזאזל, אהבתי אותך מהפעם הראשונה שראיתי אותך,"
"אני.. אמ.. אני לא יודעת מה להגיד, איידן.. אני קצת-"
"פשוט תשתקי." נהם ונישק אותי.

——

אני לא בטוחה אם יעלה היום עוד פרק, אז שבת שלום אהובות💗

His sunshine [4]Where stories live. Discover now