ÖZEL BÖLÜM

631 32 66
                                    

AĞLAMAYACAĞIM TAMAM

YARA İZİNİN ÖZEL BÖLÜMÜ GÜZELLERİM

UMARIM BEĞENİRSİNİZ ^^

~Cemal Süreyya
         "Bazen sadece yorgun oluyor insan,
               Ne küs, ne yalnız, ne aşık."

...
Tuana Naz Tiryaki günlük..
Merhaba sevgilim

Bugün 3 yıl oldu seni göremeyeli, koca 3 yıl
Özledim
Öyle bir özledim ki
Her gün ansızın bir gece kalbim atmasın diye dua ediyorum sevgilim.

Bugün yine mezarlık başındayım, her gün geldim ama yemin ediyorum ağlamamak içimi daha çok acıtıyor.

Benim o nefret ettiğim bücür kelimesini, senden duymayı kadar özledim ki.

Bora ve Gece evlendi 1 tane çocukları oldu, Damla ve Murat'da öyle.

Amca oldun sevgilim, baba olmayı hak ediyordun ne oldu bir anda.

Ben, senin yerine başkasını koymadım, koyamadım. 

Kaldırdım bugün gene yüzümü gökyüzüne sevgilim, ufaktan gülümsedim, biliyor musun gözümden yaş da düşmedi, üzülme sakın.

3 yılın her günü, her gecesi gökyüzüne bakıp gülümseyerek geçti. Unutmam seni, unutamam seni.

Unutmamış ol beni ne olursun, ben seni unutamıyorum en kötüsü de bu ya zaten.

Bir insan ölü bir kişiyi 6 ayda unuturmuş bilimsel olarak.

Ama 3 yıl oldu sevgilim, bende hala aynısın.

Önceden kalbi uzaklarda bir adamdın, şimdi uzakta bile değilsin, ama olduğun yere beni de al asker adamım.

Ben hala çok seviyorum seni..

...
Bora yanıma gelerek gülümsedi "Yengesi" dedi gözleri dolu dolu "Hadi komutanımın yanına gidelim sıkılmasın oralarda." Diyerek elini bana doğru uzattı "Eminim beni böyle görse evire çevire döverdi."

Buruk bir gülümsemeyle kafamı yere eğdim "Dövsün" dedim dolu gözlerimle "Ama yeter ki geri gelsin." Diyerek bana uzattığı elini tuttum "Bora darılmamıştır demi bize?"

"Giderken ne dedi yengesi" diyerek tebessüm etti "Bizim için yaptı, ve pişman gözükmüyordu."

Zoraki yolda yürürken cebinden bir papatya çıkardı ama kurumuştu ve sadece bir yaprağı kalmıştı.

"Bunu komutanım sizi beklerken her yılda bir koparırdı" dedi gülümseyerek "Ve yıl doldu yengesi" diyerek elindeki papatyayı bana uzattı "Al sonuncusunu da sen kopart, zaten seviyorum demiş çoktan."

Gözümden bir damla yaş düştü elime aldığım sırada "Ben geldikten sonra kopardı mı hiç?" Diye sordum acıyla yüzüne bakarken

"Koparmadı" dedi düz bir sesle "Bulmuştu zaten seni" diyerek elimdeki papatyayı gösterdi "Ama şimdi sen bekliyorsun ve hiç gelmeyecek birini, bırak son yaprak olsun ama sonsuz olsun."

Titreyen ellerimle son yaprağı yavaşça kopardım, ve beklemede bitti gelme durumada bitti. Her şey bitti.

Muratların yanına geldiğimizde Damla hızla koşar adımlarla boynuma sarıldı "Oy benim güzel kızım" dedi sevimli bir sesle "Benim güçlü kızım." Yüzünü yüzüme çevirdiği an Geceye gitti gözlerim buruk bir gülümseme attım ortaya.

"Gamze nerede?" Dedim tebessüm ederek

"Uyuyor" dedi sessiz bir şekilde "Seni çok özledi, Tuana abla diyip durdu dünden beri." Dediği an Boraya döndüm.

Yara İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin