Hoşgeldin! Yorumlarını bekliyoruz, iyi okumalar ❣️
Changkyun da gülümsedi ve soyunup istediğini yaparak girdi suyun içine. Girer girmez Jiyong onu kendi kucağına çekmişti. Changkyun altında hissettiği penis yüzünden irkildi. Resmen iğreniyordu ondan canını sürekli yaktığı için. Bu sırada Jiyong taparcasına yüzünü inceledi eşinin. Elini yanağına koydu ve öptü dudaklarından.
"Neler yaptın bugün? Anlat bakayım."
Changkyun altındakinden dolayı rahat oturamıyordu ancak hissettirmemek için çaba sarf etmişti kendi kendine.
"Aynı şeyler. Toplantılar, dosyalar..."
Jiyong ellerini yüzünde gezdiriyordu seviyor gibi. Baş parmağıyla dudaklarını okşuyordu. Changkyun devam etti hafifçe gülümseyerek.
"Sen neler yaptın?"
İç çekti Jiyong üzgünce. "Çalıştım ve geldim, aynı işte. Yarın birkaç günlüğüne Hollanda'ya gideceğim."
"Valizini hazırlayalım." dedi Changkyun ilgili bir ses tonuyla.
Jiyong da gülümsedi düşünceliliği karşısında. "Gelmek ister misin sen de?"
"İsterdim ama yoğunum."
"Hmm..." dedi Jiyong dudaklarına bakarken. Öptü sonra da ıslak ıslak. "Yoğun muymuş benim sevgilim?"
Changkyun da minicik karşılık verdikten sonra çekilip gülümsedi. "Belli mi kaç gün gideceğin?"
"Üç kesin. Daha fazla olabilir, haber veririm zaten sana."
"Tamam canım."
Jiyong elini yanağından çekip kollarını sıvazladı eşinin. "Üşüdün mü?"
"Biraz."
"Çıkalım o zaman güzelim."
Changkyun başını onaylar anlamda belli belirsiz sallayarak kalktı ve çıktı jakuzinin içinden. Jiyong da arkasından çıktı ve bir düğmeye bastı suyun boşalması için. O sırada Changkyun bornozunu giyinmişti. Jiyong da bornozuna uzandı.
"Aç mısın?"
"Evet."
Giyinip kuşağını bağladı bornozunun Jiyong. "Tamam, o halde pizza söylüyorum."
"Olur."
Changkyun yatak odasına geçip kurulandıktan sonra pijamalarını giyindi. Jiyong ise bornozuyla yatağa oturup telefonundan sipariş verdi ve ardından giyindi. Bu sırada Changkyun yüzüne krem sürüyordu her akşam yaptığı gibi.
Jiyong da bornozlarını götürüp banyoya astı. Geri geldiğinde dolabın üzerindeki valize uzanıp indirdi ve Changkyun'a baktı.
"O gelene kadar valizimi hazırlayalım."
"Haklısın." dedi Changkyun ellerindeki kremi ıslak mendille silerken. Sonra da gidip Jiyong'un dolabını açtı ve birkaç kombin hazırladı orada giyinmesi için.
Yatağa koyup kırışmaması için katladı güzelce. Jiyong da iç çamaşırlarını ve temizlik malzemelerini, parfümlerini seçti ve yatağa koydu.
Valizi kapattıklarında kapı çalmıştı. Jiyong cüzdanını alarak kapıya indi ve pizzaları alıp mutfağa geçti. Changkyun da valizi kapatıp odanın kapısının önüne koydu. Sonra da gidip çekmeceden Jiyong'un pasaportunu aldı ve valizin üzerine bıraktı unutmasın diye. Mutfağa inmeye karar verdiği sırada telefonu titredi. Alıp kilidini açtı ve Jiyong'un sesini duydu mutfaktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity - JooKyun ✔️
Teen FictionKelime anlamı aramazken bulunan, mutlu tesadüf demek ????