"KIZIM İKİ DAKİKA YANIMA GELİR MİSİN?" annemin sesini duyduğumda alıştırma yaptığım bıçağı yere bırakıp yanına doğru koşar adım ilerledim. Annemin yanına geldiğimde elinde birşey olduğunu fark ettim.
"Anne o elinde ki ne?"
"Bir gel bakalım."
"Geldimmmm."
"Bu senin için al bakalım beğenecek misin?" annemin cümlesini bitirmesiyle paketi almam bir olmuştu, çünkü çok heyecanlıydım.
Paketi açtığımda karşıma örgü güzel bir bebek çıkmıştı. Hayran gözlerle bebeğe bakarken annem "Beğendin mi?" dediğinde bebeği paketin içinden çıkarıp bir elimle sıkıca tutarken, diğer elimle de anneme sarılıp "Anne bu bebek çok güzel." dediğimde, annemin de kollarını bana sardığını hissetmiştim. Annem hüzünlü bir sesle" Madem çok beğendin, o zaman bu bebeği hiç kaybetmek yok tamam mı?" dediğinde anında kafamı aşağı yukarı hareket ettirerek annemi onayladığımı belli etmiştim.
"Güzelim?" babamın sesini duyduğumda kafamı sesin geldiği yere çevirdiğimde, babamın yere çöküp kollarını açtığını gördüğümde annemden ayrılarak, koşarak babama ilerleyip kollarımı babamın boynuna sardım. Babamda kollarını minik bedenime sardığında konuşamaya başladı, "Güzelim senin en sevdiğin hayvan neydi?" dediğinde kafamı kaldırarak tavana doğru bağırarak "KEDİİ. " dediğimde babam gülerek "O zaman al bakalım. " dediğinde kollarımı babamın boynundan çekerek arkamı döndüğümde yerde yavru bir kedi duruyordu. Gri rengiyle bir dumanı anımsatıyordu, donmuş bir şekilde dolu gözlerle kediye bakıyordum ki" Adı ne olsun?" dediğini duydum babamın "Duman." dediğim de kediyi kucaklayarak öpmeye başladım.
Akşam yemeği için masaya oturmuş yemek yerken annem araya girip "Eeee beğendin mi hediyelerini." demişti. "TABİKİİİ." dediğimde kıkırdayarak yerine oturmuştu.
"Anne ve baba sizinle çok ciddi bir konu hakkında konuşmak istiyorum." dediğimde ikisi de elindeki çatal ve kaşıkları bırakarak bana döndüğün de, aynı ciddiyetle devam ettim.
"Her doğum günümde birlikte olacağız. Eğer bir doğum günümde bile bir arada olmazsak bozuşuruz anlaştık mı?" dediğimde annemle babam birbirlerine bakıp "ANLAŞTIK!" diye bağırdıklarında "SÖZ MÜ?" diye tekrar bağırdığımda annemle babam ekleyerek "SÖZ." dediklerinde hep birlikte bir anda gülmeye başlamıştık.
Bu bölüm normal bölümlere göre kısa olduğu için yarın yeniden bölüm gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMUŞ RUHLAR(YARI TEXTİNG)
RandomBir insanın hayatı tek bir günde değişebilir mi? değişiyormuş. Benim hayatım tek bir günde değişti, o bir günde ailem öldürüldü, başka şehire taşınmak zorunda kaldım. Yaşadığım şehir değişti, ismim değişti, annem-babam değişti ama en önemlisi karakt...