Karşımda kedimin cansız bedeni dururken arkadan yengemin sesini duydum. Yengeme açıklama yapmaya hiç halim yoktu bu yüzden telefonu çıkarıp baş komiseri arayıp olayı anlattım.
Yarım saat sonra geldiklerinde inceleme yapıp gitmişlerdi. Ekip gidince bende elime villada alıp yerdeki kanları silmeye başladım, kafam rahattı çünkü deney yapmak için bir kan örneği de ben almıştım. Rahat rahat yerleri sildikten sonra duvardaki kurşun izlerine alçı sürdüm, alçı sürmeyi bitirir bitirmez elime örgü bebeği alıp kalp tarafındaki kurşunla yapılmış deliği dikerken gözyaşlarıma engel olamıyordum.
Oradan çıkıp kendi odama girmeden önce tuvalete gidip elli yüzümü yıkadım. Odama geçtiğimde gözlerim duvarda asılı olan saate kaydı, saat çoktan altı olmuştu bile. Uyumayı es geçerek kitaplığımdan kitap alıp çalışma masama oturup kitabımı okumaya başladım.
Bir saat sonra alarmım çaldığında alarmla beraber kitabımı da kapatıp kıyafet dolabıma doğru ilerledim. Kıyafetlerimi alıp banyoda üstümü değiştirip odama geri döndüğümde çantamı hazırladıktan daha sonra yatağa oturduğum sırada telefonuma bildirim düştü.
0534*******:Günaydın bebeğim
Aklıma bir şarkının sözleri gelince gülümseyip yazmaya başladım.
Siz: Sabahları özel mesaj, günaydın bebeğim.
Siz: İyi uyudun mu, rüyanda gördün mü beni?0534*******: Görmesem olur mu hiç? Edemez içim rahat.
0534*******: Hâlbuki gerçeği rüyadan güzel.Devam ettirince yüzümde ki gülümseme daha da büyüdü.
Siz: :)
0534*******: ;)
0534*******:Nasılsın daha iyi misin?Siz: Daha iyi misin derken?
0534*******: Gece sizin eve birileri girmiş sanırım. Kedini falan öldürmüşler.
Siz: Sen onu nerden biliyorsun?
Siz: Doğruyu söyle eve kamera mı taktırdın?0534*******: Yok canım daha neler sende abartma.
0534*******: Eeee sorumun cevabını alamadım.
0534*******: Nasılsın?Siz: İyi değilim ben
Siz: Ah hiç iyi olmadım
Siz: Yatakta döndüm durdum
Siz: Ama hiç uyumadım
Siz: Hiç faydası yok
Siz: Aldığım ilaçların0534*******: Bana sen lazımsın
0534*******: Sen lazımsın, sen lazımsın, sen
0534*******: Anlamsız geliyor
0534*******: Şişeler, meyhaneler
0534*******: Bana sen lazımsın
0534*******: Sen lazımsın, sen lazımsın, senSiz: Teşekkür ederim.
Bunu neden yazmıştım bilmiyorum ama onunla konuşmak bana iyi geliyordu, her şeyden uzaklaşıyordum.
0534*******: Ne için?
"HANDE HADİ GEL KAHVALTI HAZIR."
"TAMAM GELİYORUM." yengemin seslenmesiyle telefonu cebime atıp masamın üstündeki çantamı alıp odadan çıktım.
Tam evden çıkacakken telefonumun titremesiyle cebimden çıkarıp ekrana baktığımda mesaj bilinmeyen numaradandı mesaj sekmesine girip mesaja baktığımda 'üstüne ceket al hava soğuk' yazıyordu. Neden bilmiyorum ama üstüme ceket almak istemiştim.
"Furkan iki dakika bekle üstüme ceket alıp geleceğim."
"Tamam hızlı ol yoksa geç kalacağız." cevap vermeden koşar adım odama çıkıp üzerime ceket alıp aşağı indim.
"Aldım hadi çıkalım."
"Şükür."
*****
Okula geldiğimde direk kantine geçtim çünkü Aleyna kantinde olduğuna dair bir mesaj atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMUŞ RUHLAR(YARI TEXTİNG)
RandomBir insanın hayatı tek bir günde değişebilir mi? değişiyormuş. Benim hayatım tek bir günde değişti, o bir günde ailem öldürüldü, başka şehire taşınmak zorunda kaldım. Yaşadığım şehir değişti, ismim değişti, annem-babam değişti ama en önemlisi karakt...