Bölüm 2.3: 15 YIL (2/3)

281 12 3
                                    

          Frater kapının çalmasıyla uykusundan uyandı. Başucundaki saate baktığında gece yarısını biraz geçtiğini gördü. Misafir beklemediği için biraz tedirgin oldu. Bu saatte gelen her ne ise iyi olamazdı. Kapıyı açtığında karşısında Risen'ı gördü. Yağmurdan ıslanmıştı.

"Risen?"

"Gelebilir miyim Frater?"

"Elbette."

          Risen ıslak pelerinini çıkartıp ateşi zayıflamış şöminenin karşısına astı.

"Bu saatte rahatsız etmek istemezdim ama başka çarem yoktu."

"Sorun değil evlat. Ne oldu?"

"Sorun annem ve babam... Anlaşamıyoruz. Onlar için bir evlat değilim Frater."

          Şöminenin karşısında sandalyelere karşılıklı oturdular.

"Risen, bak..."

"Hayır! Bu lanet alevler çıkıp sen beni bulduğundan beri beynimi yıkamaya çalışıyorlar!"

"Sakin ol. Ne oldu?"

"Başa geçtikten sonra ne yapmam gerektiği hakkında tekrar konuşmak istediler ama ben istemedim. Sıkıldım artık bundan! Beni umursamıyorlar Frater! Her konuşmamız gelecekte yapacaklarıma kayıyor! Bıktım artık! Onlar için evlat değilim, yalnızca Son Yükselen'im!"

"Onlarla görüşmeyecek misin? Konuşmayacak mısın?"

"Konuşmak mı? Onları görmek bile istemiyorum Frater."

"Şu an öfkelisin, biraz zamanla..."

"Burada kalabilir miyim?"

"Elbette. Odan hala bıraktığın gibi duruyor."

"Teşekkür ederim Frater. İzninle şimdi biraz uyumak istiyorum. Çok yoruldum."

"Elbette evlat, elbette."

          Risen üst kata çıkarken Frater şöminenin zayıf kızıllığına bakıyordu. Son Yükselen'in aile sevgisinin zarar görmesi tüm Redagon için felaket olabilirdi.

×××

          Gündüz okulda teorik derslerden sonra Elit yakın dövüş eğitimi vardı. Onun ardından da yine Fitzrox ile büyü dersindeydiler. Risen senelerdir alışık olduğu gibi infilak etmişti. Öfkeyle grubun yanından ayrılıp ormanın içine yöneldi. Renett arkasından gidecekken Flos seslendi.

"Renett! Gitme, buraya gel. Konuşmamız lazım."

          Flos, Frater ve Fitzrox da dahil olmak üzere ekibin tamamını yanına toplamıştı.

"Risen yirmi yaşına geldi ama hala gücünü kontrol edemiyor. Alınma Fitzrox, sen iyi bir öğretmensin. Hepimizin gücünde kontrol sahibi olmasında senin payın var. Auxil de birkaç sene öncesine kadar gücünü kontrol edemiyordu. Ama Risen... Kendisini tanıdığım son on yılda gördüğüm tek şey, haftada ne kadar büyü antrenmanı yaparsa o kadar infilak ettiği... Öte yandan okuldaki diğer derslerinde gayet başarılı."

          Auxil arkadaşının hakkını verdi.

"Tarih ve gök bilimi derslerinde ondan iyisi yoktu. Üçümüz arasında en iyisi oydu."

"Ayrıca dövüşlerde de gayet iyi. Kılıç kullanımında uzmanlaştı. Hepimizle, hatta Frater'le dişe diş mücadele ediyor."

          Radix kız kardeşinin aksine Fitzrox'a karşı daha acımasızdı.

"Ben Flos'a katılmıyorum. Bence suçun büyük bir kısmı sende Fitzrox... Flos'un ve Aux'un bahsettiği şeylerde senin rolün yok. Belki de bu yüzden bunlarda iyi."

Redagon I: Kehanet (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin