Risen, Frater'le birlikte ekipteki herkesi yere sermişti. Artık yirmi beş yaşındaydı ve dövüşte ondan daha iyisi yoktu. Flos ağzındaki kanı yere tükürürken Risen hızla yanına gelip diz çöktü.
"Özür dilerim."
"Sorun değil. Savunmalıydım."
"Bu biraz zor."
"Ne kadar da mütevazısın Son Yükselen."
Risen gülerken Flos'u elinden tutup ayağa kaldırdı. Sırada herkesin elementel gücünü kullandığı solo antrenmanlar vardı. Herkes için on korkuluk kurulurdu. İlk önce Radix çıktı ve her bir korkuluğu toprakla ezdi. Ardından Flos geldi ve tüm korkulukların içinden kazık gibi dalları geçirirken bazılarını da bitkiler yuttu. Flos'tan sonra Auxil öne çıktı. Havayı her kontrol edişinde hava kapanıyor, bulutlar kararıyordu. İlk kez gören birisi için oldukça korkutucu bir manzara oluştursa da ekip ve Crescere halkı bu duruma alışmıştı. Korkulukların on metre üstünde oluşturduğu hortumu korkuluklara vurmasıyla sert bir hava dalgası herkese çarptı. Dalganın geçişiyle korkuluklar dört bir yana dağılmıştı. Sıra Renett'teydi. Yıllarca antrenman sonunda artık suyun üzerinde tam bir hakimiyet sağlamıştı. Bu yüzden onun antrenmanı daha farklıydı. Renett her ne kadar bundan memnun olmasa da Frater ve Fitzrox ona son zamanlarda canlıların içindeki suyu kontrol etme üzerine antrenman yaptırıyordu. Fitzrox elinde tekrar bir saksı çiçekle geldi ve Renett'in önüne koydu.
"Bunu yapmak istemiyorum Fitz."
"Üzgünüm Renett. Ama yapmak zorundasın. Bu yalnızca bir çiçek. Zamanı geldiğinde insanların kanını bükeceksin. Hadi bakalım."
Renett istemeyerek de olsa sağ elini çiçeğe doğrulttu. Kendisini ne kadar zorlasa da bir türlü canlıların içindeki suyu kontrol edemiyordu. Fitzrox araya girip çiçeği aldı.
"Ahlaki değerlerin yüzünden başaramıyorsun. Yoksa sen bunun üstesinden kolaylıkla gelebilecek güce sahipsin. Savaşçı olman gerek Renett, kahraman değil."
Renett öfkeyle matarasındaki suyu kontrol edip her bir korkuluğun içinden delerek geçirdi ve mataraya geri koydu.
"Ne olacağıma ben karar veririm Fitz."
Fitzrox karşılık vermek istemedi ve Risen'ın yanına gitti. Risen düşünceli duruyordu.
"Onları hissedemiyorum ama onları da kontrol etmem gerek değil mi?"
"Zamanla."
"Zaman daralıyor Fitz. Toprağı, havayı, suyu... Hepsini hissetmek için çok çaba harcıyorum ama sanki boşluğa bakıyormuşum gibi... Var olmayan bir şeyi açığa çıkartmaya çalışıyormuşum gibi geliyor."
"Hepsi senin içinde. Bir gün hepsini kontrol eden tek insan olacaksın. Doğanın tek hâkimi, Redagon'un nihai varisi, İmparator Risen olacaksın."
"Önce bir alevi kontrol edelim de zamanın ne getireceğini hep birlikte göreceğiz."
"Akışa odaklan, sıcaklığa değil."
Risen elini korkuluklara doğrulttu ve avcunun içinden çıkan alevler tüm korkulukları kapladı. Çok geçmeden Risen alevleri söndürdü ve on korkuluğun dokuzunun küle dönmüş olduğunu gördü. Bir başarısızlık daha olsa da son korkuluğun onca aleve maruz kalıp yanmamış olması umut vericiydi. Fitzrox yaklaşıp elini Risen'ın omzuna attı.
"Adım adım gerçekleşecek."
Akşam güneşiyle birlikte ekip evlere dönerken Frater verandasında bir postacı güvercin gördü. Belli ki Crescere dışında temas halinde olduğu tek insan olan Kral Ferrieder'den mesaj vardı. Frater kuşun ayağına bağlı notu alıp okudu ve ekibe döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redagon I: Kehanet (TAMAMLANDI)
FantasiaDört parçaya ayrılmış Redagon topraklarında yaşayanlar büyük bir hevesle kehanetin gerçekleşip Son Yükselen'in ortaya çıkışını beklemektedir. Bu tanrısal savaşçının önce alevi ardından da tüm doğayı kontrol ederek Redagon'u tekrar bir bütün haline g...