Bölüm 2.2: DEVLET İŞLERİ (3/3)

304 15 26
                                    

          Leydi Avagreed sessizce pencereden gecenin karanlığını izleyen Baş Usta Superide'ın yanına geldi ve fısıldarcasına konuştu.

"Dediğinde haklıydın... Miles'ın olayının arkasında yüksek ihtimalle Ferrieder var. Peki şimdi ne olacak?"

"Adım adım gidip gücümüzü artırmalıyız. Gerekirse zarar görüp mağduru oynayacağız. Önce Slocedia meselesi... Yarın akşam olacak. Umarım bize karşı gelir ve mağduru oynamamız için bahane verir. Suçu Vernetis'in üzerine atıp Ferrieder'in dikkatini de üzerimizden atarız. Ardından çocuk... Suikastçı arayışın ne durumda?"

"Semis'ten kaçmış olan eski bir asker var. Bunu yapabilecek niteliğe sahip. Emrimizi bekliyor. Merak ettiğim bir şey var... Exercitus'u niye kullanmıyoruz? Bunca yatırımı boşa yapmadık değil mi?"

"Küçük ordumuzu savaşa saklamamız gerek Ava."

"En büyük savaş bu Superide. Çocuk herkesten daha tehlikeli."

"Vernetis'ten ya da Ferrieder'den değil. Çocuğu gözünde fazla büyütüyorsun."

"Ayrıca biz gittikten sonra olması olaya karşı hakimiyetimizi azaltacak."

"Dediğin kadar nitelikliyse işin üstesinden gelecektir."

"Karşımızda Tanrı olarak gördüğümüz adamın binlerce yıldır beklenen veliahtı var."

"O yalnızca bir çocuk Ava. Gözlerindeki korkuyu gördüm. Gücünü istemiyor, Son Yükselen olmak istemiyor... O korkmuş bir çocuktan daha fazlası değil. Ve çok geçmeden ölmüş olacak."

×××

          Heyet tüm üyeleriyle Usta Slocedia'nın villasında toplanmıştı. Hizmetçiler şarapları ikram ettikten sonra Heyet'i yalnız bırakmak için salondan ayrıldılar. Usta Slocedia bir gariplik olduğunu sezmişti. Her üye kendisine kaçamak bakışlar atıyordu. Baş Usta Superide sessizliği bozdu.

"Usta Slocedia... Yirmi yıldır yanımızdasın. En genç ve en yeni üyemiz sensin. Bildiğin gibi Heyet'in kuruluş amacı Vernetis'in İlah Redagon hakkındaki yalanlarını engelleyip Geçiş Töreni ile bilgeliklerimizi Son Yükselen'e aktarmak... Yani ölmek."

          Usta Slocedia anlam verememişti.

"Doğrudur Baş Usta."

"Ama biz bundan daha fazlasını istiyoruz."

"N... Nasıl yani?"

"Her birimiz alanlarında belki de tüm Redagon'daki en uzman insanlarız. Bunca bilgi, birikim, yetenek boşa mı gitsin? Hepsini bir çocuk için mi bir kenara atalım? Üstelik kaybımız yalnızca bunlar da olmayacak. Öleceğiz Slocedia. Evet, Heyet'e girerek pek çok şeyden fedakârlık yaptık. Hiçbirimiz aile kurmadı, çocuk yapmadı. Buna karşılık her birimiz Su'dan faydalandık. Su'yu kullanmayı bıraksak ne kadar yaşarız sence? Hepimiz altmış seksen yaş aralığındaki orta yaşlı insanlarız. Su'yu bırakırsak ne kadar yaşayacağız? Otuz yıl mı, elli yıl mı? Ama hiç değilse özgür yaşayacağız. Ayrıca başarabilirsek Su'yu da ele geçirebiliriz."

          Slocedia şaşkınlıkla bakarken kelimeler ağzından yavaşça döküldü.

"Su Kral Ferrieder'e ait."

          Superide başıyla onayladı.

"Eğer yaşanacak savaş sonucu kaynağa zarar gelmezse..."

"Savaş mı?"

          Superide daha fazla saklamak istemedi.

"Başa geçeceğiz Slocedia. Önce Regnum Centrale ardından da tüm Redagon."

Redagon I: Kehanet (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin