Dört buçuk günlük yolun ardından başkente adım attıkları anda ilk fark ettikleri şey heykellerdi. İnsan başını nereye çevirirse çevirsin muhakkak Heyet'e dair bir heykele, flamaya ya da yazılı bir söze denk geliyordu. Bütün bunlar düşünülünce şehir istila edilmiş gibi duruyordu. Sanki tüm Centrum despot bir gücün eline düşmüş gibiydi.
Akşam saatleri olmuştu. Şehrin batı çıkış noktasına yakın kırsal sayılabilecek bir yere gelmişlerdi. Kral Ferrieder ekip için buradaki evleri ayarlamıştı. Kişi başına bir ev düşen altı evlik küçük bir kasaba gibiydi. Risen ve Solfere eve girdiğinde ne kadar yorulduklarını fark ettiler. Basit bir sandviç hazırlayıp karınlarını doyurduktan sonra kendilerini uykuya bıraktılar.
Ertesi gün öğleden sonraydı. Frater, Kral Ferrieder'in yanından yeni dönmüştü. Tüm ekibi Risen'ın evinde toplayıp durumu anlatmaya başladı.
"Majesteleri Heyet'ten kurtulmak istiyor."
"Zaten tüm şehir onların gibi."
Auxil de Renett'e katıldı.
"Burasının Kral Ferrieder'e mi yoksa Heyet'e mi ait olduğunu söylemek zor."
"Evet, işte bu yüzden Heyet'in artık üzerine düşeni yapıp Geçiş Ayini'ni gerçekleştirmesi gerekiyor. Majestelerinin isteği bu yönde."
"Bunca güce sahip bir tarikat bütün bunlardan öylece vazgeçer mi Frater?"
"Burada devreye inanç giriyor Radix."
"Güç, hırsı da inancı da öldürür Frater."
"Göreceğiz... Şu anda yerimizi kimse bilmiyor. Bunun böyle kalmasını sağlayacağız. Antrenman yok. Güçleri kullanmak yok. Şehre inmek yok. Bir isteğiniz olursa bana söyleyeceksiniz ve ben gidip şehir merkezinden sizin için alacağım. Majesteleri ayinin hazır olduğunu söylediğinde de gizlice ayin yerine gideceğiz. Onun dışında şu anda yalnızca bekleyeceğiz."
×××
Heyet rutin sabah toplantısı için toplanmıştı. Superide tam toplantıyı başlatmak için konuşacaktı ki kapı açıldı ve Kral Ferrieder içeri girdi. Tüm üyeler dumura uğrayıp aceleyle ayağa kalktı ve krallarına selamda durdular. Kral Ferrieder toplu bir şekilde selam verdi.
"Sevgili Heyet'im."
"Majesteleri..."
Kapı sorumlusu kralının oturması için salondan hızla bir sandalye getirdi. Kral Ferrieder'in oturmasıyla tüm üyeler tekrar sandalyelerine oturdu.
"Size oldukça müjdeli bir haber vermeye geldim. Geçiş için hazırlanmanızı istiyorum."
Üyeler anlam veremeyerek birbirlerine baktılar. Leydi Avagreed soru sorarak sessizliği böldü.
"Ancak majesteleri... Son Yükselen..."
"Son Yükselen hayatta Ava. Yıllardır hayattaydı. Anlayabileceğiniz gibi malum güvenlik sorunları nedeniyle bu bilgiye yalnızca ben hakimdim. Ancak artık liderlik edecek yaşa geldi. Ufukta gözüken bir savaş var arkadaşlar. Bunu hepimiz biliyoruz. Son Yükselen'in o savaşa en iyi şekilde hazırlanmış olduğundan emin olmamız gerek. Bunun için de Geçiş gerçekleşmeli."
"Kendisi ile görüşmek isteriz majesteleri. Sonuçta aradan yıllar geç..."
Leydi Lusteria'nın sözünü keserek isteğine karşı çıktı.
"Maalesef leydim. Güvenlik önlemleri nedeniyle şu an kaldığı yeri yalnızca ben biliyorum. Onu ancak Geçiş'te görebilirsiniz. Ayinin bir an önce hazır olmasını istiyorum Usta Superide."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redagon I: Kehanet (TAMAMLANDI)
FantasíaDört parçaya ayrılmış Redagon topraklarında yaşayanlar büyük bir hevesle kehanetin gerçekleşip Son Yükselen'in ortaya çıkışını beklemektedir. Bu tanrısal savaşçının önce alevi ardından da tüm doğayı kontrol ederek Redagon'u tekrar bir bütün haline g...