Altren penceresini açıp güneşe "Günaydın!" diyerek seslendi. Sonrasında banyoya girdi, yüzünü yıkadı ve alt kattaki mutfağa indi. Annesi Marium ve babası Solus kahvaltı sofrasını hazırlamakla meşguldü. Altren ikisine de gülümseyerek selam verdi. "Günaydın anne, günaydın baba!"
"Günaydın meleğim."
"Günaydın oğlum."
Her zamanki enerjik haliyle kahvaltısını çabucak bitirdi ve odasına çıkıp okul için hazırlanmaya başladı. Okul üniformasını, çizmelerini giydi ve annesinin yeni aldığı kadife gri pelerinini sırtına geçirdi. En yakın arkadaşı Prodit ile buluşup birlikte okula gittiler.
Bir gün ikisinden ilki yükseldi
Aleviyle huzuru getirdi
Kaosu sona erdirdi
Binlerce yıl sonra
Kaos gömüldüğü yerden çıktığında
İkincisi yükselecek
Çok daha güçlü olarak
Önce ateşin
Ardından doğanın tek hâkimi
Sonsuz huzuru sağlayacak
Her gün yaptıkları gibi Redagon'un kehanetini okuyup ilk dersleri olan tarih dersine başladılar.
"Çocuklar ödeviniz olan okuma metnini okuyup geldiğinizi varsayıyorum. O yüzden derse geçmeden önce biraz o konuda sohbet edelim istiyorum. Lima söyle bakalım, apofez nedir?"
"Redagon'un yükselişinde, kabileleri tek bir bayrak altında toplayışında ona yardım eden altı savaşçının her birine apofez denir. Bu kişiler muazzam savaşçılar olmasının yanında elementler üzerinde hakimiyete sahiptirler. Öğretmenim bu arada okuma metninde son apofez Siare'nin hâlâ hayatta olduğu yazıyor. İdeal insan ömrü yüz-yüz yirmi yılken on bin yılın ardından nasıl hâlâ hayatta olabilir?"
"O bir apofez Lima. Pek çok şeye kâdir birisi. Buna şimşekleri kontrol etmek de dahil."
Siare'nin şimşekleri kontrol edebildiğini duyan sınıf bir anda şaşkınlıklarını ve hayranlıklarını belli eden bir ses dalgası çıkarttı.
"Neden şaşırdınız? Yoksa okumadınız mı? Peki Onyma sen söyle bakalım, Redagon'un kontrol ettiği element hangisiydi?"
"Ateşti."
"Ya diğerleri?"
Küçük Onyma bilmediğini belli eden bir ifadeyle yanıtladı.
"Hangisinin hangi elementi kontrol ettiğini karıştırıyorum. Redagon ateşti. Siera hava temelli şimşekti... Öğretmenim, sanırım ödevi... Biraz üstünkörü okumuşum."
"Tamam, bildiğin kadarını söyle."
"İkisi hava, ikisi toprak ve biri suyu kontrol ediyordu. Ama dediğim gibi hangisinin neyi kontrol ettiğini ezberlemedim."
"Bir sonraki derse kadar ezberlemiş ol. Pekâlâ, görüyorum ki ödevlere gereken önem gösterilmiyor. Bir sonraki derse kadar herkesin bu metni tekrar ve buna ek olarak bir sonraki bölümü de okumasını istiyorum. Şimdi derse geçelim. Bugünkü konumuz Redagon'un on bin yıllık barışı sağlamak için getirdiği reformlar..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redagon I: Kehanet (TAMAMLANDI)
FantasiaDört parçaya ayrılmış Redagon topraklarında yaşayanlar büyük bir hevesle kehanetin gerçekleşip Son Yükselen'in ortaya çıkışını beklemektedir. Bu tanrısal savaşçının önce alevi ardından da tüm doğayı kontrol ederek Redagon'u tekrar bir bütün haline g...