Bölüm 3.4: VEDA (1/2)

128 8 7
                                    

          Akşam olmuştu. Ekip oldukça yorgundu. Akşam yemeğinden sonra taht odasında Kral Ferrieder, Notitia, Serpens, Serac ve Frater'e katılıp yaşananları konuşacaklardı ki Flos herkesin aksine kılıcıyla gelmişti. Risen ve apofezler kendilerine ayrılan sandalyelere otururken Flos oturmadı. Bakışları Risen'ın üzerindeydi.

"Bir sorun mu var Flos? Neden oturmuyorsun?"

          Flos kılıcını tutan kemeri söküp masaya koydu.

"Ayrılmak istiyorum."

          Herkes şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemez haldeydi. Risen histerik bir gülüş attı.

"Sen ciddi misin?"

          Kral Ferrieder araya girip net bir dille emir verdi.

"Sen apofezsin. Ayrılmak diye bir şey yok. Senin var olma amacın Son Yükselen'in yanında durup kılıcını onun için sallamak."

"Kusura bakmayın majesteleri ama... Risen takip edebileceğim bir lider değil."

          Risen duyduklarına inanamıyordu.

"Ne?"

"Belki bir gün olursun. Dilerim olursun ama şu an değilsin."

          Renett ve Auxil de olayı tatlıya bağlamak için araya girdiler.

"Flos lütfen..."

"Ne yapıyorsun sen?"

"Renett, Aux... Kararım nihai."

          Frater de söze karıştı.

"Seni bunca yıl bunun için mi eğittim?"

"Üzgünüm Frater. Risen da dahil olmak üzere her birinizi seviyorum arkadaşlar. Ama şu an burada bulunmak istemiyorum. Keşke her şey Crescere'deki gibi olsaydı. Başkent, hırslar, politikalar, güç, iktidar... Radix... Gördüğüm her şey bana bırakmamı söylüyor."

"Sana ihtiyacımız, ihtiyacım var Flos."

"Seni hayal kırıklığına uğrattığım için affet Risen. Ama sen de beni hayal kırıklığına uğrattın."

          Risen buruk bir şekilde başını öne eğdi.

"Peki, gidebilirsin."

"Teşekkür ederim."

          Flos tam arkasını dönmüş giderken Risen tekrar seslendi.

"Kılıcını da al. Sen olmadıktan sonra kılıcını ne yapayım?"

          Flos kılıcını alıp dostlarına son bir bakış attıktan sonra odadan ayrıldı. Risen başını sandalyeye yaslayıp gözlerini kapattı. Elinde bir sıcaklık hissedince açtı ve Renett'in elini kendi elinin üzerinde gördü.

"Ben hep senin yanındayım."

          Risen üzgün ama içten bir gülümsemeyle onayladı. Kral Ferrieder daha fazla bekletmeden konuya giriş yaptı.

"Avlu yarın sabaha toparlanmış olacak... İlk sayımlarımıza göre on beş bine yakın ölüm oldu. Bunların yaklaşık altı bini vatan haini."

          Risen araya girip kendince düzeltti.

"Sivil."

          Ferrieder de aynı şekilde karşılık verdi.

"Vatan haini. Haber yayılacak. Gazeteciler gerekli emirleri aldılar. Heyet'in ihaneti birkaç güne tüm Redagon'da duyulacak. Centrum'daki heykeller yıkılacak, bayrakları kaldırılacak, evleri ve saray lağvedilecek ve aynı işlemler tüm Regnum Centrale'de yapılacak. Dört gün bu dediklerimin gerçekleşmesi için yeterli bir süre. Cuma günü seni tüm Redagon'a duyuracağız Risen."

Redagon I: Kehanet (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin