Bölüm 2.4: LEYDİ VERALUXDEA (4/4)

274 10 6
                                    

          Ertesi gün antrenmanda Renett partner olarak Risen'ı seçmişti. Dövüş için zırhlarını giyerken Flos, Renett'in yanına geldi.

"İyi misin?"

          Renett başıyla onaylayıp kanat kılıçları kollarına geçirdi. Hançerlerini aldı ve Risen'ın karşısına çıktı. Hızla koştu ve sıçrayarak hançerlerini Risen'a savurdu. Risen her birinden sıyrılıp kılıcını savuracaktı ki arkasından gelen matara başında patladı ve dikkatini dağıttı. Renett boşluktan faydalanıp Risen'ın sağ bileğine kesik atıp kılıcı elinden düşürmesini sağladı, ardından da hiç hız kesmeden suratına bir döner tekme atıp Risen'ı yere yıktı. Risen ayağa kalkarken elinde kalan tek kılıçla saldırıyordu. Renett kılıcı hançerlerle sıkıştırmıştı. Risen sağ kolundaki kanat kılıcı açtı. Kılıç tam Renett'in omzunu kesecekti ki o da aynı şekilde karşılık verdi ve kanat kılıçlar havada çarpıştı. Renett sağ elinin işaret parmağını kaldırıp Risen'a doğrulttu ve yanlarında bulunan gölcükteki bütün su Risen'a vurup yerde birkaç metre sürükledi. Risen ayağa kalkarken yalnızca kanat kılıçları kalmıştı. Sol kolundakini de açtı ve Renett'in durmaksızın gelen saldırılarını savunmaya başladı. Renett'in hançeri savuruşunu boşa çıkartıp sol eline kesik attı ve hançeri düşürttü. Renett ise karın boşluğuna attığı sert tekmeyle Risen'ı kendinden başarılı bir şekilde uzaklaştırdı. Risen fazlasıyla uzayan bu dövüşü bitirmek için hızla Renett'e saldırdı. Renett tek hançerle de olsa iyi idare edip tüm saldırıları karşılıyordu. Hamleler gittikçe hızlanırken risk de gittikçe artıyordu. Artık hançerin kılıçlara her çarpışında kıvılcım çıkıyordu.

          Radix ikizinin yanına gelip kulağına fısıldadı.

"Son Yükselen'i öldürmez değil mi?"

"Kalp kırıklığı oldukça tehlikeli olabilir."

          Renett'in suratına yumruk atıp hançeri tutan elini yakaladı ve Renett'i omzunun üzerinden geçirerek yere vurdu. Bileğini kırılma noktasına kadar büktü ve hançeri elinden söküp uzağa fırlattı. Renett ekseni etrafında dönüp bileğini kurtardı ve toprağın içinden çıkarttığı suyu tam Risen'a vuracaktı ki Risen ellerinden çıkan alevlerle karşılık verdi. Alevler ve sular birbirlerini yok ederken Risen kendini kenara attı ve alev püskürttü. Renett son anda önündeki toprağın içinden bir su duvarı çıkartarak kendini korudu. Su ve ateşin çarpışmasıyla ortalık bir kez daha buhar içinde kaldı. Renett düşen görüş mesafesini fırsat bilerek Risen'la yakın dövüşe girdi. Gövdesine attığı sağlı sollu tekmelerle Risen'ı afallattı. Kendisine sallanan sol yumruğun altından geçerken açıkta duran kılıcı Risen'ın kolunu boylu boyunca kesti. Tüm ekip olaya tepki gösterirken Risen kolunu tutuyordu. Renett özür dileyerek kesiğe baktı.

"Çok özür dilerim Risen... İsteyerek olmadı."

"Sorun değil."

"Lütfen, özür dilerim."

"Tamam Renett."

          Bileğe atılan küçük kesiklerden ziyade bu sefer bilekten dirseğe kadar derin bir kesik vardı ve hemşire tarafından dikilmesi gerekiyordu. Risen, Frater'in getirdiği bezi sıkıca koluna sardı ve hızla atına binip Crescere'deki revire doğru ilerledi. Renett üzgündü. Ekibe bakıp bir kere daha tekrar etti.

"İsteyerek yapmadım. Kılıcın koluna denk geleceğini düşünemedim."

          Flos, Renett'e hak verdi.

"Düşünce yapını anlıyoruz Frater. Yaraların ders verici olduğunu biliyoruz ama gördüğün gibi antrenman zırhları yeterince bölgeyi kapatmıyor. Bize gerçek zırhlar lazım... Ya da kılıçları kullanmayacağız."

Redagon I: Kehanet (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin